Dlaczego ja tutaj jestem. Bizancjum. Ja jestem w Bizancjum. Byłem już w Rumunii w Bizancjum. To jest ta część na Morzem Czarnym. Theodosius_I's_empire

Tutaj chyba nastąpiło coś podobnego do rewolucji w religii katolickiej ale tutaj też zniknął wielki król polski Władysław III. Ja jestem tutaj może po to właśnie, żeby w jakiś sposób wywołać taką rewolucję jakiej jeszcze nie było w historii świata i już nigdy nie będzie ponieważ tą religię zmienimy i ten system, f14da-gettyimages-495939394który wprowadzimy, będzie systemem, który pozostanie i będzie mógł być przenoszony na inne planety razem z ludźmi w statkach kosmicznych, które zbudujemy, bo będziemy mieli wszystkie potrzebne technologie i drogę otwartą do wszechświata.

Szeroko otwarte drzwi do wszechświata. Małpa albo świnia czy pies na inne planety nie wyleci i to wszystkie zwierzęta powinny wiedzieć. Mówię do tych zwierząt, które jeszcze nie są świniami. Ja mówię do tych psów w Szwecji szczekających na amerykańskiego prezydenta, który jest ojcem królowej USA. i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsRewolucja, w której zwycięży człowiek. Ja pisałem o żydach wczoraj. Pisałem o piątej kolumnie w Polsce. O co mi chodzi? Właśnie o to! Będziemy musieli pokonać zwierzęta. 800px-Roman_Empire_about_395Część z nich, tych najbardziej chorych wywieziemy na Syberię a cześć wyleczymy na miejscu w Polsce. W ten sposób Polska wreszcie się oczyści i nie będzie już wiz dla Polaków do USA.descarga Polska będzie i oczyszczona tak jak został oczyszczony Jan Paweł chorujący na Parkinsona. Ja mam nadzieję, że on mi teraz pomoże. Musimy zrobić rewolucję w kościele katolickim. Palaiologos-Dynasty-Eagle.svgPowodem tej rewolucji jest papież Franciszek. Nie chcemy takiego papieża w kościele katolickim, który chce się pojednać z islamem i Arabami. Czego on chce. My Polacy na to nie pozwolimy. 9b8af82b22be4b1cd066574a922d862cArabowie w Polsce będą zapładniać nasze dziewczyny i będą się z nimi żenić i będą wychowywać polskie dzieci w islamie. Ja mam kolegę Araba w Kiszyniowie i właśnie to jest, co mówię. ivanka-trump-stole-the-show-at-the-gop-convention-on-its-final-night-here-are-12-things-you-might-not-know-about-herMatka i ojciec tej jego mołdawskiej żony umarli z tego powodu. Były walki tych zwierząt. Arab żyje a oni już nie żyją. IFdvJPgTo jest ta prawdziwa historia. Trzeba zmienić papieża. Trzeba mi pomóc w Polsce. Jeżeli mi w Polsce nie pomożecie to wszyscy z kościoła katolickiego pojadą na Syberię. Ja już zaplanowałem dla was tam roboty. AngelinaTam nie będziecie się modlić. Bogiem jestem na Ziemi ja i będę z wami robił, co mi się tylko spodoba. Tutaj już nie będzie żadnych praw zwierząt. Tutaj na Ziemi w Europie i w Rosji będą tylko ludzie. Reszta będzie leczona na Syberii.Flag_of_Palaeologus_Emperor.svg (1)

Od tego zaczniemy. Zaczniemy od papieża. Nie chcemy takiego kościoła w Polsce. Protest. Demonstracje przeciw papieżowi są potrzebne. Ci, którzy zrobią te demonstracje będą mieli odpuszczone wszystkie grzechy. Będą świętymi. MonicaBellucciiPhoneWallpaper04Walczymy o coś bardzo dobrego. Walczymy o wyzwolenie człowieka spod jarzma systemu, który powoduje, że musicie być zwierzętami. Jesteście teraz zwierzętami ale będziecie ludźmi i będziecie żyli normalnie bez żadnego przymuszania religijnego. 1Będziecie ludźmi i nie będziecie musieli się spowiadać, bo nie będziecie grzeszyli. Teraz jesteście zwierzętami, które jedzą ciało Jezusa i piją jego krew. angelina-jolie-vanity-fair-magazine-december-2014-issue_1.jpgJak długo jeszcze chcecie być zwierzętami. Papież już nie wie, co robi. Czego on szuka. My tutaj w Polsce nie chcemy Arabów i nie chcemy innych zwierząt z Afryki, które zapładniają nasze polskie dziewczyny. AAEAAQAAAAAAAAzZAAAAJGM5ZTJmY2RkLWExZmUtNGEzOS1iZmRiLWM0MmRlZjU3NDM2ZgMy nie chcemy Afryki w Centrum Europy. Centrum musi być czyste. Pomóżcie mi oczyścić Centrum Europy. Pomóżcie mi oczyścić Polskę. grease-1978-002-john-travolta-leather-jacketPomóżcie mi oczyścić religię. My nie chcemy takiej religii i nie chcemy takiego papieża. My chcemy polskiego papieża i czystą religię. Angelina Jolie (6)My chcemy religię ludzi. Human Religion. To jest to, co zaczniemy w Polsce. Dlaczego jeszcze nie demonstruje się. Miałeś chamie złoty róg…… Pamiętacie to.

2090659,ueJW8xIyj8whhQ9yG_VM2Xc4loNSHtqtVSO1bG7IEC14yH5dzGfraQSztuop7g8E2nGELzdyrhtIXcIJJUmZxQ==
Blauäugig John Travolta als Tony Manero

W Krakowie to znają. W Krakowie Wajda zrobił to przedstawienie. Patrzycie na to jak krowy, które idą na rzeź i nic nie słyszycie.

Wyspiański. Wspaniały Polak z wielkiej litery. Wy jesteście polakami z małej litery. Po co chodzicie do teatru. Po co chodzicie do szkoły. Jesteście tylko świniami, które idą na rzeź. Angelina-Jolie-Naked-36Co tutaj się dzieje w całej Europie. Wszystko się miesza. Czarni chłopcy okupują Europę. AAEAAQAAAAAAAAe1AAAAJGMxYjUzYmYzLTM0YTYtNDRlOS1iNmE4LTdmNzEyMDQ3ZWRkYwNic nie robią. Narkotyki i białe nieszczęśliwe kobiety z czarnymi bękartami pozostają samotne. Widziałem w Kiszyniowie. Czarna Ameryka, dżungla w Europie.angelina-jolie-angelina-jolie-18597021-1600-1200.jpg To jest przeszłość Europy. Dzieci patrzą na mnie i czekają. Dlaczego nie protestujecie. Dlaczego jesteście tylko krowami, które muszą dawać mleko temu systemowi dżungli kapitalistycznej. angelina-jolie-008.jpgProtestowaliście przeciw komunizmowi i wygraliście. Wygraliście ale nie było wtedy tego systemu KERKG, który teraz wprowadzimy i zaczniemy w tym roku. nintchdbpict000308810838Oddaliście się do czasowej niewoli. Europejska Unia wzięła was do niewoli. angelina-jolie-angelina-jolie-221976_1280_1024.jpgEuropejska Unia chce zrobić z was afrykańską dżunglę. Nic nie mówicie. Armia Krajowa potrafiła usunąć wszystkich żydów i spalić ich ciała w polskich obozach śmierci. Wy nic nie umiecie. angelina-jolie-2014Jesteście jak krowy oddane do niewoli i dajecie mleko. Pracujecie po dziesięć godzin dziennie. Co macie za to? Butelkę wódki. angelina-jolie-long-hairstyle-915x1219.jpgZniszczone alkocholem kobiety snują sie w mrocznych ulicach tego polskiego piekła. Centrum piekła. Przekleństwo. Polskie obozy śmierci. 54012f97c10afe5b6db4910671df8176Plama na ciele Europy. Plama o zapachu spalonych ciał. Dym z kominów polskich obozów śmierci. Dochodzi do Krakowa. A Kraków mówi. To nic to. Pan Wołodyjowski.  maxresdefault-5To nic to. Polski obóz śmierci i ten polski Kraków, który kocha ten system i tych, którzy pomagali żydom …. szybciej umrzeć w komorach gazowych polskiego obozu śmierci. 238a7ae996bd936df9545b9d4d63c6ccTo jest polska chamów. To jest polska niebezpieczna dla innych. angelina-jolie-topless-8.akm_.jpgCham może wziąć motykę i iść z nią …. ale on nie wie gdzie iść i nie chce nigdzie chodzić. On chce być w Krakowie i przyjmować turystów. 040a54d539219302f5ae304941f55d3dSpokojnych studentów z Europy. Martwa cisza na tym cmentarzu. Bizancjum. Burgas. Barcelona. Bóg, babcia i ……Angelina. 27 years with me.

