To chyba za mało, co napisałem na temat polskich obozów śmierci i Żydów. Mam takie odczucie na podstawie tego, co ja widzę w internecie. Chcą mnie dalej, że tak się wyrażę uczynić walecznym Bogiem. AngelinaJolie_FeaturedImage-e1487549414707Dzisiaj trochę inaczej. W polsce z małej litery jest dużo żydów z małej litery, którzy zmienili nazwiska i pozostali w polsce z małej litery. Hitler miał swoją piątą kolumnę a ci Żydzi z dużej litery to jest moja piąta kolumna w Polsce. Jeżeli ktoś nie wie, co wybrać i chce wrócić do komunizmu albo wybrać kapitalizm. To wszystko będzie na Syberii w szpitalach możliwe. angelina-jolie-meeting-the-king-of-cambodia-siem-reap-cambodia-2-18-2017-9Tam będą szwajcarskie banki ze szwajcarami z pieniędzmi. Ci żydzi, którzy nie chcą mi pomagać pojadą na Syberię i będą pomagać Wielkiemu Księciu Syberii, mojemu synowi, Sewerynowi.

CA: ANGELINA JOLIE AT DIRECTOR'S PANEL

14 January 2012 – Hollywood, California – Angelina Jolie. American Cinematheque 69th Annual Golden Globe Awards Foreign-Language Nominee Directors Panel held at the Egyptian Theatre. Photo Credit: Byron Purvis/AdMedia/Sipa USA/angieamsipa.012/1201152011

Jestem na ulicy, bo on mi pomógł podobnie jak inni polacy. Wszystko to pojedzie na Syberię, bo to nie może zostać w Polsce, kiedy ja przejmę władzę. Hitler też pomógł Stalinowi i musiał uciekać do Argentyny. angelina-jolie-premieres-her-new-movie-in-cambodia-with-all-six-kids-07Papież Franciszek już nigdzie nie ucieknie z Syberii. On też nie chce mi pomagać. Ja wczoraj włączyłem  po raz pierwszy w nocy telewizor i chciałem zobaczyć jakiś film po bułgarsku. Jest film. bone-collector-movie-still-01Patrzę a to Angelina w tym filmie. Coś niesamowitego. To wszystko już idzie w jakimś takim kierunku, że to, co robię to jest właśnie to, czego chcę. Co się dzieje. Jak Jezus Chrystus. cambodia-entertainment-history-jolie-celebrity-film_ebed40e4-f5f0-11e6-bee8-7b74d3637aa8Co to oznacza? To oznacza, że to co ja piszę, to jest właśnie to, co ja powinienem napisać. To mi wygląda na wielki powrót z Portugalii króla Władysława III. Żydzi z polski, którzy nie wiedzą, w którą stronę iść odnajdą swoje miejsce na Syberii. Wszyscy żydzi dostaną tytuły szlacheckie tak jak powiedziałem wcześniej. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_3Na Syberii będą też potrzebni. Nikt nie może zostać z tych, którzy coś kiedykolwiek zrobili przeciw mnie, bo to byłby wstyd dla takiego króla, który ma panować nad światem. Ja jestem szybki. angelina-jolie-cleopatra.jpgJeszcze nie mam nic a już mówie o tym jakbym wszystko miał. Mnie to jest osobiście niepotrzebne. Ja mogę nie mieć nic. Ja mogę nie mieć pieniędzy i poszukać ośrodka dla bezdomnych na zachodzie Europy. sans-titreaaTego właśnie chcą polacy i może tak będzie. Ja tutaj nie jestem na Ziemi, żeby z tego mojego życia korzystać, jak polskie świnie (nazwa wzięta od niemieckich żołnierzy). Ja jestem po to, żeby coś zrobić. Ja to coś mogę zrobić, jeżeli ja wyjdę z ulicy. Jeżeli polacy mnie zostawią na ulicy i w ten sposób zatrzymają to wszystko, angelina-jolie-out-in-cambodia-february-18-2017_721043240co jest w przepowiedniach o  Polsce. W tej Polsce ja tych polaków z małej litery nie widzę i oni tam nie zostaną, bo to byłby wstyd dla całego świata a szczególnie dla USA. -font-b-Angelina-b-font-font-b-Jolie-b-font-font-b-Dress-b-fontJa tutaj będę z Angeliną z USA a tutaj obok nas to gówno. Ci polacy z małej litery. Tego nie może być i nie będzie! Jest już ostatni chyba dzwonek dla polaków w Polsce. angelina-jolie-cambogia_980x571Jest ostatni dzwonek dla kościoła katolickiego. Obudźcie się, jeżeli nie chcecie obudzić się na Syberii. Syberia to piękny kraj ale ja osobiście lubię być nad morzem. Ja nie wiem dlaczego tak jest.

Morze i niedaleko góry to jest coś takiego. Woda i gdzieś wysoko, bliżej nieba. Jeżeli polacy wygrają i ja zostanę na ulicy, to znaczy, że wszystko, co ja napisałem, to jest moja pomyłka. angelina-ffghb.jpgAle tego nie może być. Ja jestem Bogiem i ja się nie mogę pomylić. Nic nie cofam. Żadnego słowa. Ja mogę być na ulicy ale to tylko może mi dać więcej siły i w ten sposób jeszcze więcej polaków pojedzie na Syberię. 1368652442000-1angelina-jolie-1305151803_3_4.jpgNic w Polsce nie może mnie osłabiać i to jest chyba dla wszystkich jasne, że wszyscy przeciwnicy muszą być z Centrum Europy wydaleni. Inaczej ja nic nie będę robił. C8gHWs7WAAAyeUrŻadnego zmiłowania i żadnych wyjątków. Ci, co nie chcą być Żydami i Polakami pojadą na Syberię i tam będą mogli wybierać i robić to, co chcą. Ja nie chcę ich widzieć w Centrum Europy. 29835f54861627e95b22ccfb49262371USA żąda wiz od polaków. To tak wygląda jakby to miejsce śmierdziało dla USA. Cmentarz może mieć ten swój zapach. Ja przynajmniej tak to czuję. ss-120921-angelina-jolie-08.today-ss-slide-desktopTo może nie mieć zapachu ale ja mam takie wrażenie, że to ma jakiś zapach trupów. Miliony ciał żydowskich na tym cmentarzu ale w Krakowie nic nie czują. nintchdbpict000308810864Im się podoba ten kapitalizm, którego wstręt pokazał Adolf Hitler wysłany na Ziemię właśnie w tym celu. Ja przypomnę, że on sam nie chciał na to patrzeć i nie był w polskich obozach śmierci. descargaNie wiem, czy to coś wyjaśnia zwierzętom. Nie wiem, czy te zwierzęta ostatecznie zrozumiały, kim był Adolf Hitler. Dla Boga nic nie znaczy zwierzę w tym piekle. Bóg czeka na ludzi. article-2708593-04EAC45700000514-459_634x652Bóg czeka na transformację, przemianę tych zwierząt. Kapitalizm spowodował coś potwornego. Kapitalizm spowodował potworną transformację człowieka. Małe dzieci patrzą na mnie i szukają pomocy!

