​Dobrze mi się tutaj pisze te artykuły. Trochę było ostatnio wulgarnych sformułowań dotyczących papieża ale tak widocznie musi być. 0687aa87de2bbb21f13dc0d181114f39-e1405522798838.jpgPołowę polaków poślę na Syberię i tak widocznie będzie. W Mołdawii Wiktor zapytał mnie skąd ja biorę te wszystkie informacje. ​

Ja mu odpowiedziałem, że to są podpowiedzi Boga. On to przyjął z powagą i szacunkiem. Dla mnie to się wydawało trochę śmieszne, ta moja odpowiedź i jego poważna raekcja. angelina-jolie-long-hairstyles-wavy-with-light-brown-hair-55c037ae12b85.jpgCoś jednak w tym wszystkim jest boskiego. Polacy mi pomogli ale Hitler też pomógł Stalinowi i sam musiał uciekać. ​

Tak to jest. Jezus też musiał uciekać. Mi jest to obojętne czy umrę i kiedy umrę. Jeżeli nie będę potrzebny, to umrę. angelina-ffghb.jpgChyba jednak będę potrzebny do tego żeby dwadzieścia milionów polaków wysłać na leczenie. I w ten sposób im pomogę tak jak oni mi pomogli i dalej pomagają, żebym był na ulicy. ​

Tak jak pomogli żydom umrzeć szybciej w polskich obozach śmierci. Najpierw pomożemy polakom. I polska w końcu będzie naprawdę Polską wolną od dzikich zwierząt. angelina-jolie-maigre-oscars-2012-2958_w1000.jpgPotem będziemy działali w innych krajach. Krzyżowcy. Templariusze. Przez cały czas są ze mną i jakby potwierdzają te elementy projektu. angelina-jolie-hair-color-915x1295.jpgKażde moje słowo wypowiedziane na temat Polski albo Żydów jest słowem Boga. Nie ma zmian. Ja piszę jakby dalsze wyjaśnienia do tego projektu ale widzę że to, co ja wcześniej napisałem nie ulega zmianom. angelina-angelina-jolie-9879978-2200-2211.jpgTo daje mi pewność, że idę w tych swoich analizach we właściwym kierunku. Dla niektórych Polaków to jest śmieszne i pozwalają sobie na pisanie różnych artykułów na temat Angeliny. angelina-jolie-33384.jpgJa im życzę żeby im było tak wesoło na Syberi. Jezeli ktos ma inne zdanie o tym, co ja napisalem na temat polski, to zadam wam pytanie wprost. angelina-jolie-1-435x580.jpgDlaczego Armia Krajowa nie zrobila zadnej akcji w polskim obozie smierci. Wystarczylo zniszczyc komory gazowe i pokazac w ten sposob, ze beda niszczone nastepne. angelina-jolie-shoulder-tattoo-5.pngTo prosta akcja. Ale nie, cisza. Zgoda na smierc Zydow w polskich obozach smierci. Zydzi przeszkadzali tym polskim psom. hollywood-actress-angelina-jolie-young-wallpaper.jpgPolskie zwierzeta kapitalistyczne nic nie zrobily. Polskie kapitalistyczne zwierzeta pomagaly Zydom ……. umrzec szybciej. Polskie psy pomagaly Zydom… umierac. kim-kardashian-72aPowstanie Warszawskie i proba przejecia wladzy przez te polskie zwierzeta. Nie. To nie dla was. Komunizm to byl troche wyzszy system.  To byl etap do przodu w rozwoju swiata. angelina-jolie1.jpgTeraz cofnelismy sie do tych zwierzat w polsce, ktore sa obrazone na to, co ja pisze. Cofnelismy sie do tych zwierzat, ktore pomagaly Zydom……. szybciej umrzec w komorach gazowych. angelina-jolie-angelina-jolie-28590807-730-1097.jpgAmerykanie sie ze mna zgadzaja. Czytalem. Dlatego rowniez musza byc wizy dla polakow. My zaczniemy to wszystko w Polsce i to już wiedzieli Polacy w okresie romantyzmu. Tych Polaków w tej chwili nie ma. Są polacy i to są zwierzęta, które nie wiedzą czego chcą. Im się wydaje, że mogą sobie robić żarty z Boga.

Polska to jest to przeklęte przez Boga miejsce. Serce piekła, które jest w Europie i na świecie. Polakom jest wesoło w tym piekle i oni chcą tak żyć. Gdyby było inaczej, to coś bym wiedział, coś by do mnie dotarło. Grobowa cisza. kim-kardashian-look-alike__oPtPod Krakowem wielki obóz śmierci dla żydów a w Krakowie wszystko w porządku. Tak jakby nic się nie stało. Łzy w oczach Dustina Hoffmana, a w Krakowie cisza. Serce piekła, które wyraźnie pokazał posłaniec Boga Adolf Hitler. Angelina-Jolie-Naked-36A w Polsce cisza grobowa. Życie na cmentarzu, po polskich obozach śmierci. W Polsce wszystko jest w porządku. Spielberg pokazał w swoim filmie życie na grobach. 01-angelina-jolie-legsW Krakowie nikt się tym nie przejmuje. W Polsce nikogo to nie razi. Wajda topi Polaków w kanale. Tak. Polska jest gownem. Armia krajowa jest gownem. Popieram Andrzeja. A inny reżyser pokazuje, że wszystko jest niczym, co jest polskie.

Husaria była niczym i Polska była niczym. Polska jest niczym. Polska nie może być czymś. Polska z polakami będzie zawsze niczym. Dlatego trzeba będzie połowę tych zwierząt leczyć na Syberi. Ja nie potrzebuję polaków. Ja potrzebuję Polaków i tylko Polacy zostaną w Centrum Europy. 0687aa87de2bbb21f13dc0d181114f39-e1405522798838Ja nie potrzebuję tych chorych na różne choroby zwierząt czekającyc na śmierć strażników systemu dżungli z polskimi obozami śmierci, które nic im nie podpowiadają. ​
Hitler im podpowiedział ale dla nich to nie ma żadnego sensu. Nie ma Polski. Jest obrzydliwe serce tego piekielnego systemu. Polska zbudowana na polskich obozach śmierci. Zwierzęta czekające na śmierć na tym polskim cmentarzu dla Żydów. angelina-jolie-2014Ja już nie chcę tego dalej analizować ale powiem tylko jeszcze raz, co jest tutaj złego i dlaczego jest tutaj ten żydowski cmentarz. Kto jest winny? Dlaczego to się stało? Takie pytania sobie zadajemy.​

Ja jeszcze raz odpowiem. Winny jest system, który zmienił polaków w zwierzęta i te zwierzęta są niebezpieczne. Są tak bardzo niebezpieczne jak to pokazują te polskie obozy śmierci. System wyprodukował niebezpieczne zwierzęta. kim-kardashian-instagram-followers-cleavage-090315W Rumuni mlodzi ludzie pytali mnie, czy Polska jest bardzo niebezpieczna. Jak się z boku patrzy na kraj zbudowany na obozach śmierci, to takie właśnie pytanie można sobie zadać. 9b8af82b22be4b1cd066574a922d862cJa czekam na to żeby Polacy się poczuli znowu polakami a nie grabarzami na tym żydowskim cmentarzu. Grabarze, którzy nie czują nic.

Grabarze, którzy grzebią ciała grzebią Polskę. Takie można mieć wrażenie patrząc na te polskie filmy. Ford zrobił dobry film ale musiał uciekać. To nie pasowało do tego cmentarza. AAEAAQAAAAAAAAyKAAAAJGY5Nzk3ZGM1LWYwMzgtNDMyMC1hODc4LTgyOTUzZTA3ZGJmNgPolański nie chciał żyć na tym żydowskim cmentarzu. Polski papież Jan Paweł zupełnie się pomylił. Jeździł po całym świecie i rozpowszechniał tą idiotyczną zwierzęcą religię. Za to został przez Boga ukarany chorobą Parkinsona. ​

On nie rozumiał, że ta religia jest zła, bo podtrzymuje ten zwierzęcy system. Nie wolno tego robić. Ja rozumiem, że te zwierzęta z kościoła chcą być zwierzętami ale owcami. angelina-jolie-reveals-she-had-a-preventative-double-mastectomy.jpgTak ich uczył Jezus. Dawać jedzenie tym zwierzętom, które są na ulicach i pomagać w ten sposób   w utrzymaniu tego zwierzęcego systemu. Nie ma głodnych zwierząt, bo my pomagamy. angelina-jolie-yoga_0To jest wszystko wielkie gówno. Nie pójdziecie do nieba, jeżeli mi nie pomożecie wyprowadzić ludzi w Polsce z tego piekła. Ja teraz jestem Bogiem, na którego czekają dzieci i, na którego już nie czekają dorośli, bo są zwierzętami i nie chcą już zmian. 0022Wy te zwierzęta uspokajacie i tłumaczycie, że nie ma innego wyjścia. Mówicie im, że jedynym wyjściem jest śmierć. ​

Droga do raju to akceptacja tego gówna, w którym żyjemy. Tłumaczycie zwierzętom, że Bóg to akceptuje. Mówicie, że tak powinno być. Nie macie litości nad małymi dziećmi, które są uczone jak być zwierzęciem. Transformujecie małego człowieka w zwierzę. ​

Do was w tej chwili przemawia Bóg. Nie pójdziecie do nieba, jeżeli mając tę informację nie zaczniecie wyjaśniać ludziom w kościołach i nie pomożecie w likwidacji tego systemu i tworzeniu nowego systemu.angelina-jolie-1_20109350 Pójdą do piekła ci z was, którzy umrą i pójdą na Syberię ci, ktorzy zostaną przy życiu w momencie, kiedy ja zacznę wprowadzać zmiany. Zostanę jeszcze tutaj w Burgas trzy dni a potem Bizancjum. Grecja. world-premiere-gala-screening-of_5013596Chcę tutaj jeszcze coś napisać w ramach wyjaśnień detali KERKG. Ten artykuł nie jest najlepszy ale może się do czegoś przyda. Raczej chodzi mi jednak o projekt a nie o pokazywanie tego piekła, tego żydowskiego cmentarza i polskich obozów śmierci. Dla mnie jest ważny projekt a nie próba wzbudzenia uczuć w tych wściekłych zwierzętach w Polsce. Ja wiem, że ten artykuł nic nie da. Ale to uspokaja moje nerwy.  Czy ktos w Polsce ma zamiar napisac jeszcze jakis artykul o slubie Angeliny. Ja moge miec kazda kobiete w momencie rozpoczecia KERKG. Jezeli ja chce miec Angeline, to nikt tego nie moze zatrzymac. Ja czekam na nastepne wesole artykuly. Polakom jest wesolo w tym makabrycznym miejscu.

2017 Classy Angelina Jolie Hairstyle | Taaz Hairstyles Tips - Angelina Jolie Hairstyles

2017 Classy Angelina Jolie Hairstyle | Taaz Hairstyles Tips – Angelina Jolie Hairstyles – 2017 Hairstyle Ideas

Teraz, kiedy wrocil ten system pomocy dla zydow w komorach gazowych. Polacy przezywaja swoje apogeum szczescia. Kaczynski wsiadl w samolot i chcial oszkalowac Rosje. Rosja jest pod ochrona Boga i ja jestem pod ochrona Boga. tumblr_m0xxr5OP5D1r140opo1_400Kaczynski na Wawelu. Wyslal sto polskich zwierzat do pana Boga. Hitler wyslal cala armie na Syberie. On byl wyslancem Boga i to, co pokazal powinno mu dac pomnik. Hitler pokazal czym ten zwierzecy system jest. Jak bardzo ten system jest niebezpieczny dla ludzi, ktorzy sa ludzmi. wire-85077-1487425737-535_634x951Zydzi nie potrafia walczyc. Jezus Chrystus dal sie ukrzyzowac. Zydzi sprzedani przez polakow jak Jezus dali sie zagazowac.

.

