Najwazniejsze w tym wszystkim ze bedzie praca dla wszystkich czego w kapitalizmie nie ma. Juz to powiedzialem ale to powtorze bo zwierzeta nie rozumieja. Pracy nie ma i dlatego jest homoseksualizm!!! Nie chce tego dziesiec razy wyjasniac. Jezeli nie ma kobiet to bierzemy ta ktora jest na widoku. 4Wyszla jakas pokraka gdzies spod mostu i bierzemy ja. Ja nie biore i dlatego czekam juz piec lat na kogos, …… na Angeline a ona mysli o swoim bylym mezu. To wszystko przez dzieci. To jest zwiazek od ktorego sie nie mozna odczepic. Ja te wszystkie kajdany, tych niewolnikow i inne rzeczy bede wysylal na Syberie. thvbW kapitalizmie bierzemy te prace, ktora jest i nie ma innej. To powoduje, ze czlowiek najpierw jest zrezygnowany. Czlowiek zgadza sie byc psem. angelina-jolie-003-435Czlowiek zgadza sie byc niewolnikiem. Nastepnie czlowiek traci wszystkie swoje ludzkie cechy. Czlowiek cofa sie do epoki kamienia lupanego. Religia i kapitalizm oraz wszystko dookola nas to jest tak stare ze … Kultura tego wszystkiego to… Tutaj nie ma zadnej kulturyu. Tutaj stoi gej i smieje sie na ulicy z ….. nie chce tego powtarzac. Kiedy znajdzie sie jakis czlowiek, ktory pomoze mi zaczac KERKG. Sodoma i Gomora. Jezeli sie znajdzie ….. Ale sie nie znalazl i trzeba bylo zniszczyc to wszystko. Ja i tak zniszcze to wszystko, co jest zwierzece. 01-angelina-jolie-legs.jpgWszystko jest zwierzece, bo gdyby bylo ludzkie to zwierzeta by protestowaly na ulicach. Demokracja jest tym systemem, ktory spowodowal takie olbrzymie zmiany. rozwoj swiata. rozwoj pojazdow. Samochod rozwinal sie do pozycji samochodu i dalej jest tylko samochod i jedziemy do konca. Na koncu stoi gej i pokazuje nam…… palec …..  W ten sposob zajedziecie na mojego……. Rezygnacja. Stoi zrezygnowany gej i …. on ma prace. On kocha ten system, bo juz nie kocha kobiet. On nie chce wiecej kobiet. Chinczycy usuwaja nienarodzone dziewczyny. rs_634x1024-170422090733-634.kim-kardashian.cm.42217Ale my nie jestesmy chinczykami. My jestesmy zwierzetami w ruropie i my akceptujemy wszystko. Francja jest czarna i…. Francja jest brodna. Francja upadla i nie moze sie podniesc. Ja nie wiedzialem. To powiedzial do mnie policjant w Marsylii, kiedy probowalem przejsc do metra bez biletu. Zobaczyl moj paszport i powiedzial….. Kurwa mac! I wypuscil mnie. Francja sie podniesie. Ja podniose stara Francje. Ja odmlodze stara Francje. Ja odmlodze wszystkich starych czekajacych na smierc. Ja zatrzymam na Ziemi wszystkich tych, ktorzy chca umrzec. Ja zatrzymam wszystkich chorych. Ja wylecze Francje i ja wylecze Wlochy. Ja czuje silny zwiazek z Wlochami. Przejechalem cale Wlochy bez pieniedzy ale nie bylo gdzie spac, bo zwierzeta z Afryki okupuja Wlochy. Okupacja Italii. W Afryce bedzie moj krol. textim_1329387816_9791595_ts1329387840Ci wszyscy czarni chlopcy, ktorzy juz dziesiec lat czekaja na smierc we Wloszech wroca do Afryki i beda pracowali. Ja sie nimi zajme osobiscie z moim kolega, krolem Afryki. Ci wszyscy polityczni uciekinierzy beda pracowali a nie beda czekali na smierc w Afryce. Nie! Oni czekaja chyba na mnie. Ja osobiscie dopilnuje zeby oni wszyscy w Afryce pracowali. Chlopcy z Italii, Francji, Hiszpanii, Portugalii beda pod moja specjalna opieka w Afryce. Chlopakow z Azji zatrudnimy w KERKG. 0687aa87de2bbb21f13dc0d181114f39-e1405522798838To ja im obiecuje. Ja powiedzialem ze bede osobiscie krolem Wloch i od razu po powrocie do Wloch jakby poczulem to ze juz jestem ich Bogiem. Nie potrafili mnie wygonic z pociagu. Kontroler kazal mi wyjsc ale chlopak z ochrony kolei mi powiedzial ze moge wsiasc w nastepny pociag i dojechac do kolejnej stacji. Rzeczywiscie wysiadlem w nocy na tej stacji. Tam byl internet. W nastepnym pociagu juz nikt mnie nie kontrolowal. To taki przyklad, bo bylo duzo takich roznych rzeczy w tych krajach. Szczegolnie po tym, kiedy znalazlem Angeline w USA. Wczesniej znalazlem USA w Hiszpanii. Najpierw znalazlem Kolumba. Potem odkrylem USA razem z nim jeszcze raz. Potem juz w Portugalii znalazlem Angeline w USA. Tak ze poszedlem glebiej w USA. Szkoda ze nie moge wejsc w Angeline. Nie wiem na co my wszyscy czekamy. Ona sie meczy i nie wie, w ktora strone jechac. Warszawa! To jest w srodku Polski. Polska jest w srodku Europy. Tutaj bedzie centrum zarzadzania swiatem. W USA bedzie krolowa i bedzie  miala instrukcje z centrum Europy. W koncu to Kolumb odkryl Ameryke. Nie bedzie wlasnosci ale bedzie wszystko w jednej bibliotece. 1411595648_ivanka-trump-zoom-9974e483-2886-4db1-a498-aad1b3b53bd2USA bedzie w bibliotece Boga. Bogiem jestem ja. Biblioteka jest moja. LBD. USA w bibliotece. Angelina jest moja. Krolowa USA jest tez moja. Myslalem ze USA jest poza tym wszystkim ale okazalo sie, ze to co robie obejmie caly swiat. Tak to poczulem po odkryciu Ameryki z Kolumbem. Zatem jestesmy juz blisko. Wszystko jest z nami. Angelina jest ze mna albo jeszcze nie. Nie moze stac na drodze i czekac bo ja samochod rozjedzie. Ona sie nie boi. To silna dziewczyna i taka jest potrzebna do tego projektu KERKG. Ona bedzie ze mna 27 lat. Gdzies tam cos slyszalem czy zobaczylem, ze Antychryst bedzie rzadzil 27 lat. Moge sie mylic. Nie moge tego sprawdzic teraz. To jest ta liczba 44. Trzeba zaczac teraz. Angelina nie moze dluzej czekac, bo juz nie wie, co ma robic. To jest ten swiat zwierzat niedorozwiniety. Swiat ludzi zatrzymanych w rozwoju i cofnietych do poziomu zwierzecia. Pieklo. Powrot do dzungli. Afryka. kim-kardashian-look-alike__oPtSwiat niedorozwinietych ludzi. Swiat gejow i innych chorych. Demokracja. Grecja. Zobacze, co to jest. Pojade tam i co ja tam moge wymyslec. To wszystko umarlo i ten swiat kapitalistyczny umrze. Tak jak umarla Grecja. Nowy Rzym. Jezus ukrzyzowany przez Rzymian wraca i bedzie ich krolem. Jezus juz jest ich krolem. Tak sie zachowywali Wlosi w spotkaniach ze mna. Czuli chyba jakies promienie. Swiety. Umarl niestety. Umarl moj aktor. Angielski aktor. kim-kardashian-72aAnglia. England, Londyn, Wales to jest moje WEL. Well. World is my own property. Nie bedzie wlasnosci prywatnej dla ludzi. Koniec demokracji i koniec swiata gejow i innych chorych zwierzat. Beda krolowie i beda rzadzic wedlug instrukcji z Centrum Swiata. Antychryst. Litera A. Dlaczego litera A jest dla mnie pozytywna? Adam, Aleksandra, Alma Ata i teraz Angelina. Nie wiedzialem a dzisiaj to odkrylem. Antychryst. To jest to imie, ktore dali mu katolicy. kim-kardashian-nontouring-social.jpgOchrzcili Jezusa innym imieniem za to ze nie che dac sie znowu ukrzyzowac. Pojda na Syberie piechota z Franciszkiem na czele i beda prosic Boga o przebaczenie. Otrzymaja to przebaczenie na Syberii. Juz  nie mam sily do Franciszka. Co on che? Zjednoczyc katolicyzm i islam przeciwko mnie. Po jakiego huja on jezdzi do Arabow? Beda musieli mi pomoc. Trzeba zmienic papieza. Kim-K-Ta dziewczyna na zdjeciu Kim Kardashian bierze rozwod. Co mysli jej ojciec? Makabra. Ojciec sie rozchorowal. Transformowal sie z tego wszystkiego. To jest ten kapitalizm!Wczesniej myslalem o niej i dziwilem sie ze …. nie wazne. Najwazniejsze zebym ja sie ozenil z Angelina i z KERKG. Najwazniejsze zaczac wszystko od nowa. Angelina musi to zrozumiec. Koniec swiata. Ja nie che jej pomagac ale bede musial cos wyslac na Syberie z jej przeszlosci. Bedzie odwiedzac na Syberii swoja przeszlosc.

