Najważniejsze w tym wszystkim, że będzie praca dla wszystkich, czego w kapitaliźmie nie ma. Już to powiedziałem ale to powtorze, bo zwierzęta nie rozumieją. Pracy nie ma i dlatego jest homoseksualizm!!! Nie chcę tego dziesięć razy wyjaśniać. Jeżeli nie ma kobiet to bierzemy tą która jest na widoku. ​​

Wyszła jakaś pokraka gdzieś spod mostu i bierzemy ją. Ja nie biorę i dlatego czekam już pięć lat na kogoś, …… na Angelinę, a ona myśli o swoim byłym mężu. To wszystko przez dzieci. To jest związek, od ktorego się nie można odczepić. Ja te wszystkie kajdany, tych niewolników i inne rzeczy będę wysyłał na Syberię. ​W kapitaliźmie bierzemy tę pracę, która jest i nie ma innej. Tego nie wolno ludziom robić. To powoduje, ze człowiek najpierw jest zrezygnowany. Człowiek zgadza się być psem. Potem człowiek zgadza się na wszystko i tak żyje. Angelina nie wie co robić w tym parszywym systemie. Czlowiek zgadza sie być niewolnikiem. ​

https://www.youtube.com/watch?v=5ihtX86JzmA

Następnie człowiek traci wszystkie swoje ludzkie cechy. Czlowiek cofa sie do epoki kamienia upanego. Religia i kapitalizm oraz wszystko dookoła nas to jest tak stare że … Kultura tego wszystkiego to… Tutaj nie ma żadnej kultury. Tutaj stoi gej i śmieje się na ulicy z ….. ja nie chcę tego powtarzać. Kiedy znajdzie się jakiś człowiek, który pomoże mi zacząć KERKG. Sodoma i Gomora. Jeżeli się znajdzie ….. Ale się nie znalazł i trzeba było zniszczyc to wszystko. Adolf Hitler i Bóg. ​Ja zniszczę to wszystko, co jest zwierzęce. Wszystko jest zwierzęce, bo gdyby było ludzkie to zwierzęta by protestowały na ulicach. Demokracja jest tym systemem, który spowodował takie potworne zmiany skierowane przeciwko człowiekowi. Rozwój świata. Rozwój pojazdów. Samochód rozwinął się do pozycji nowego samochodu i dalej jest tylko samochód i jedziemy do końca. Na końcu stoi gej i pokazuje nam…… palec ….. W ten sposób zajedziecie na mojego……. Rezygnacja. Stoi zrezygnowany gej i …. on ma pracę.On kocha ten system, bo już nie kocha kobiet. Jemu nie jest to potrzebne, co jest potrzebne człowiekowi. On nie chce więcej kobiet. Chinczycy usuwają nienarodzone dziewczyny. ​
Ja usunę chińczyków z Europy. Oni zmienią swój system i wtedy porozmawiamy. W china town w Chinach. Ale my nie jesteśmy chińczykami. My jesteśmy zwierzętami w Europie. My akceptujemy wszystko. Wolność dzikich zwierząt. Brak poszanowania dla prezydenta USA. Francja jest czarna i…. Francja jest bródna. Francja upadła i nie może się podnieść. Ja nie wiedziałem. ​

To powiedział do mnie policjant w Marsylii, kiedy próbowałem przejść do metra bez biletu. Zobaczył mój paszport i powiedział….. Kurwa mać! I wypuścił mnie. Francja się podniesie. Ja podniosę starą Francję. Ja odmłodzę starą Francję. Ja odmłodzę wszystkich starych czekających na śmierć. Ja zatrzymam na Ziemi wszystkich tych, którzy chcą umrzeć. Ja im nie pozwolę umrzeć. Ja zatrzymam na Ziemi wszystkich tych, którzy chcą umrzeć. Ja im nie pozwolę umrzeć. Ja zatrzymam wszystkich chorych. Ja wyleczę Francję i ja wyleczę Włochy. Ja czuję silny związek z Włochami. Przejechałem całe Włochy bez pieniędzy, ale nie było gdzie spać, bo zwierzęta z Afryki okupują Włochy. 

Okupacja Italii. W Afryce będzie mój król i wszyscy czarni chlopcy, którzy już dziesięć lat czekają na śmierć we Włoszech wrócą do Afryki i będą pracowali. Ja sie nimi zajmę osobiście z moim kolegą, królem Afryki. Ci wszyscy polityczni uciekinierzy będą pracowali a nie będą czekali na śmierć w Afryce, w poczekalniach, które teraz okupują we Włoszech, we Francji i w innych krajach. Oni czekają chyba na mnie. Doczekają się. W tym roku zaczniemy. Albo to wszystko wyleci w powietrze jak Baron de Münchhausen. Ja osobiście dopilnuję żeby oni wszyscy w Afryce pracowali. Chlopcy z Italii, Francji, Hiszpanii, Portugalii będą pod moją specjalną opieką w Afryce. Chlopaków z Azji zatrudnimy w KERKG. To ja im obiecuję. Ja powiedziałem że będę osobiście królem Włoch i od razu po powrocie do Włoch jakby poczułem to że już jestem ich Bogiem. Nie potrafili mnie wygonić z pociągu z zimną krwią. Kontroler kazał mi wyjść ale chłopak z ochrony kolei mi powiedział że mogę wsiaść w następny pociąg i dojechać do kolejnej stacji. Rzeczywiście wysiadłem w nocy na tej stacji. 

Tam był internet. W następnym pociagu już nikt mnie nie kontrolowal. Got ist mit uns! To taki przyklad, bo było dużo takich różnych rzeczy w tych krajach. Szczególnie po tym, kiedy znalazłem Angelinę w USA, jako moją przyszłą żonę. Wcześniej znalazłem USA w Hiszpanii. Najpierw znalazłem Kolumba. Potem odkryłem USA. Razem z nim. On mi pomógł. Potem już w Portugalii znalazłem Angelinę, w USA. Tak szedłem głębiej w USA w poszukiwaniu czegoś innego. I tutaj odkryłem coś fantastycznego. yślałem, że to zepsuty kapitalizm tylko. A tutaj jest miłość. Gdzieś na dnie tego piekła ukryta przed innymi. Szukają, ale ona nie mówi. Mądra dziewczyna. Tomb Raider. Taka jest mi potrzebna. Szkoda, że nie mogę wejść jeszcze głębiej, w Angelinę. Nie wiem, na co my wszyscy czekamy. Ona się męczy i nie wie, w którą stronę jechać. Samolot do Warszawy czeka! To jest w środku Polski. Polska jest w środku Europy. Tutaj będzie centrum zarządzania światem. W USA będzie królowa i będzie miała instrukcje z Centrum Europy. Ostatecznie to Kolumb odkryl Amerykę. Kto był tam wcześniej to nieważne. Vikingowie ze swoją nagrodą Nobla. Oni już teraz mówią, że nie tylko odkryli Amerykę ale zrobili projekt KERKG. Zniszczyli kapitalizm i ja się niepotrzebnie męczę. I Angelina się męczy, bo musi czekać na nowego partnera do łóżka. Ja jestem naprawdę zły i wyślę Szwedów na Syberię. Tam odkryją wszystko nowe. Seweryn im pomoże. SS. Nie będzie własności ale będzie wszystko w jednej bibliotece. USA bedzie w bibliotece Boga. Bogiem jestem ja. Biblioteka jest moja. LBD. USA w bibliotece. Angelina jest moja. Królowa USA jest też moja ale ma męża. Angelina nie ma męża ale tak jakby jeszcze go miała. To mnie denerwuje. Trudno oddać komuś swoją własność. Tak jest albo ja się mylę. Angelina musi pomyśleć po co została tutaj przysłana na Ziemię. 
Dla kogo została przysłana. Ja też co chciałe4m inaczej zrobić i zostałem ukarany. Ja nie wiedziałem, że na mnie czeka Angelina. Mnie nic nie mówią. Myślałem ze USA jest poza tym wszystkim ale okazało się, że to co robię obejmie cały swiat. Tak to poczułem po odkryciu Ameryki z Kolumbem. Zatem jesteśmy już blisko. Wszystko jest z nami. Angelina jest ze mną albo jeszcze nie. Nie może stać na drodze i czekać bo ją samochód rozjedzie. Ona się nie boi. To silna dziewczyna i taka jest mi potrzebna do tego projektu KERKG. Ona będzie ze mną 27 lat. Coś do mnie dotarło w tym sensie. Mogę się mylić. Nie mogę tego sprawdzić teraz. To jest ta liczba 44. Trzeba zacząć teraz. Angelina nie moze dlużej czekać, bo już nie wie, co ma robić. Ja też nie wiem. To jest ten swiat zwierząt niedorozwinięty. Świat ludzi zatrzymanych w rozwoju i cofniętych do poziomu zwierzęcia. Piekło. Powrót do dżungli. Afryka. Świat niedorozwiniętych ludzi. Świat gejów i innych chorych. Demokracja. 

Gr. Zobaczę, co to jest. Pojadę tam i co ja tam mogę wymyśleć. To wszystko umarło i ten świat kapitalistyczny umrze. Tak jak umarła Grecja. Nowy Rzym. Jezus ukrzyżowany przez Rzymian wraca i będzie ich królem. Jezus już jest ich królem. Tak się zachowywali Włosi w spotkaniach ze mną. Czuli chyba jakies promienie. Święty. Umarł niestety. Umarl mój aktor. Angielski aktor. Anglia. England, Londyn, Wales to jest moje WEL. Well. World is my own property. Nie będzie własności prywatnej dla ludzi. Koniec demokracji i koniec świata gejów i innych chorych zwierząt. Będą królowie i będą rządzić według instrukcji z Centrum Świata. Antychryst. Litera A. Dlaczego litera A jest dla mnie pozytywna? Adam, Aleksandra, Ałma Ata i teraz Angelina. Nie wiedziałem, a dzisiaj to odkryłem. Antychryst. To jest to imię, które dali mu katolicy.Ochrzcili Jezusa innym imieniem za to że nie chce dać się znowu ukrzyżować. Pójdą na Syberię piechotą z Franciszkiem na czele i będą prosić Boga o przebaczenie.Otrzymają to przebaczenie na Syberii. Juz nie mam siły do Franciszka. Czego on chce? Zjednoczyć katolicyzm i islam przeciwko mnie. Po jakiego huja on jeździ do Arabów? Będą musieli mi pomóc. Trzeba zmienić papieża.Ta dziewczyna na zdjęciu, Kim bierze rozwód. Co myśli jej ojciec? Makabra. Ojciec się rozchorował. Transformował się z tego wszystkiego. Teraz już wyzdrowieje. Ale, co dalej. Nie będziemy go chyba transformować spowrotem. To jest ten kapitalizm! Wcześniej myślałem o niej i dziwiłem się, że …. nie ważne. Najważniejsze żebym ja się ożenił z Angeliną. Ona musi się formalnie rozwieść. Oni czekają. To nie problem. Najważniejsze zacząć wszystko od nowa. Nowy świat. Koniec starego świata. Angelina musi to zrozumieć. Koniec świata. Ja nie chcę jej pomagać. Nie będę chyba musiał wysyłać na Syberię tego wszystkiego z jej z jej przeszłości. Chyba że ona tego chce? Odwiedzać na Syberii swoją przeszlość​

