Ciągle myślę o Angelinie ale teraz już jestem w tej fazie drugiej kiedy już chcesz wszystko finalizować fizycznie. Chcesz mieć kontakt z tą twoją kobietą Angelina-Jolie-prepare-son-retour-au-cinemai ten kontakt po wysiłku daje ci fantastyczne uczucie powiązane z szeroką gamą różnych odczuć i ta tęcza doznawanych uczuć jest tym większa im więcej tak nazywanej w kapitaliźmie pracy w to włożyłeś, AAEAAQAAAAAAAAopAAAAJDU4Y2RlMTgzLWQ2ZmItNGIwNi04MzY3LWE0YjA3Mzk1ZGE2OAim więcej uczuć w pierwszej fazie towarzyszyło temu i tak dalej to można objaśniać, bo to jest właśnie system boski według którego wszystko ma działać. 0022To oznacza również, że w tym ogrodzie Boga na Ziemi musi być dużo kobiet i musisz widzieć ich piękno tak jak widzisz kwiaty i wszystko inne. To, co robi islam jest chore i przeciw boskim prawom. Ja rozumiem, że jesteśmy zwierzętami w dżungli i te zwierzęta są bardziej zwierzęce w krajach arabskich ale ja tego systemu nie chcę widzieć w Europie. AAEAAQAAAAAAAAsOAAAAJGViMmY4NWQwLWQyMGQtNGUyNS04ODEyLWY1ODgxOWU2YjM0MQRycerze Krzyża i Miecza wywiozą wszystkich tych chorych arabów i specjalnie te chore kobiety na Syberię. Tam wywieziemy również Turków i innych chorych na tę chorobę nazywaną islam. sans-titreaaTam wywieziemy również katolików i buddystów. Mnich, który zrobił tatuaże dla Angeliny pojedzie tam i będzie się leczył. cambodia-entertainment-history-jolie-celebrity-film_ebed40e4-f5f0-11e6-bee8-7b74d3637aa8Dlatego ja nie pojechałem do Turcji. Ja to, co  miałem zobaczyć widzę bez wizyty w Turcji. Nie pojadę tam dopóki nie wprowadzimy tam nowej religii i ta religia nie będzie oficjalnie zaakceptowana. dbb2e8afdfb49255e66b2ba5232760a7Wyprawy krzyżowe przygotujemy i będziemy tych wszystkich zakrytych arabów, te ukryte przed innymi zwierzęta łapać jak psy na ulicach. angelina-jolie-premieres-her-new-movie-in-cambodia-with-all-six-kids-07Turków z islamem ja nie chcę widzieć. Europa ma być czysta. Tylko ludzie. Islam to są zwierzęta. Ludzie zamknięci w swoich klatkach, schowani w norach z dzikim wystraszonym spojrzeniem zwierzęcia będą leczeni na Syberii.

Katolicy wyjadą a raczej pójdą pieszo na pielgrzymkę na Syberię a mnisi buddyjscy będą im robili tatuaże na postojach. Dlaczego ja muszę się męczyć i czekać tak długo na Angelinę. Na dodatek muszę czytać te informacje, że ona nie chce uwolnić się od swojego byłego męża. Angelina-black-hairJa nic przeciwko niemu nie mam. Niech on się zajmuje dziećmi ale ja nie chcę go widzieć ani nie chcę widzieć innych kolegów Angeliny. Jeżeli ja kogoś nie chcę widzieć to oznacza, że dla niego jest miejsce na Syberii. To chyba wyjaśnia wszystkie wątpliwości na ten temat. Nie mam zamiaru tworzyć nowego systemu i utrzymywać coś ze starego systemu. angelina-jolie_4441086e-2659-11e7-929a-64902ca55664Chcemy wyjść z gówna i jednocześnie chcemy pozostać w gównie, chcemy być związani z gównem. To nie może być sposób na rozwiązanie tych problemów, które mamy. angelina-jolie-out-in-cambodia-february-18-2017_721043240Uwolnić się od kapitalizmu ale zostawić pieniądze. Pozostawić gówno na naszej drodze i co chwilę wchodzić w to gówno. 2dkownAngelina miała swoje życie inne i teraz jest rozwód. Koniec świata. Ja też miałem coś a teraz nie mam nic i mogę w ten sposób tworzyć nowy projekt bez błędów i obciążeń, uwolniony od tego zwierzęcego systemu. Dlaczego ja musiałem przejść 9 kilometrów do granicy z Turcją i tam od nich się dowiedzieć, że jest potrzebna wiza. Młodzi ludzie w Rumunii mi powidzieli, że wiza jest niepotrzebna. angelina-jolie-original-sin-13Dlaczego musimy się męczyć, żeby zdobyć kobietę a potem mieć z nią ten akt i odczuć to przyjemne uczucie po wykonanej pracy. To jest właśnie charakterystyczna cecha systemu Boga. 2c5131b9a6da8a0740a74d7c49551fafKapitalizm to nie jest to. Kapitalizm to jest zupełnie coś innego. Tutaj szukasz pracy tak jakbyś szukał kobiety w dżungli. Tak jak byśmy byli na początku rozwoju świata. To jest kapitalizm. Znajdujesz tę kobietę i jest ci obojętne już jak ona eygląda. Angelina-Jolie-style-street-casual_00001Ważna jest tylko jej dziura, w która musisz wejść. To może być druga dziura albo trzeci otwór. To może być również mężczyznzna. I tak przechodzimy do symbolu kapitalizmu i tego wstrętnego, obrzydliwego systemu, który kreuje piekło na Ziemi z różnymi pochodnymi od tego chorobami. 0022To piekło, ten system jest wspierany przez islam i religię katolicką oraz inne religie. Franciszek jeździ do arabów i szuka zjednoczenia przeciwko mojemu projektowi. Wie, że jest ostatnim papieżem ale myśli, że on jest kimś ważnym dla Boga. angelina-jolie-cambogia_980x571Jemu się wydaje, że jeżeli poprosi to Bóg się zlituje nad nim. Nie! Bogiem jestem tutaj ja! Ja się nie będę litował. Pójdzie na Syberię. Erdogan nic nie robi albo robi bardzo mało.2017_02_21_22007_1487676032__large Ja nic nie widzę. Turcja jest mi niepotrzebna w Europie. Dobrze tutaj mi się myśli w Burgas ale nie mogę tutaj być długo. Miałem znaleźć kobietę i tę kobietę znalazłem w Portugali i teraz trzeba wracać. Nowy system ma stworzyć Raj. Raj to jest ogród, w którym jest wszystkiego dużo i możesz wybierać to, co chcesz. To jest ta różnica. W tym momencie już nie będziesz chorym zwierzęciem, które szuka otworu. Będziesz szukał czegoś innego. angelina-jolie-yoga_0Czego? Czegoś ludzkiego. Będziesz wolny. Wolność to jest możliwość wyboru. Geje nie chcą zmian. Geje chcą utrzymać kapitalizm ale geje to są chorzy ludzie i będą wysłani na leczenie na Syberię. AngelinaJolie_FeaturedImage-e1487549414707Będąc carem Rosji ja uratuję ten świat. Wyjdziemy z tego gówna demokratycznie stworzonego na Ziemi. Grecja to będzie następny kierunek…

