Аз все още мисля за Анджелина, но сега съм във втората фаза, когато искат да се финализира всичко физически. Вие искате да има контакт с жена. Този контакт след тренировка дава фантастично усещане, свързано с широка гама от различни чувства.

Тази дъга от чувства, е още по-голяма, толкова по-така наречения в капитализма, труд се инвестира.  Колкото повече чувства в първата фаза се придружават до тази среща. И така, на него може да се обясни. Това е божествена система, чрез която всичко трябва да работи.

Това е моята система. Това също така означава, че в тази градина на Бог на земята, трябва да бъде много жени. Трябва да ги видите, както виждате, красотата на цветята и всичко останало. Какво общо има исляма, той е болен и срещу божествените закони. AAEAAQAAAAAAAAzZAAAAJGM5ZTJmY2RkLWExZmUtNGEzOS1iZmRiLWM0MmRlZjU3NDM2ZgАз разбирам, че ние сме животни в джунглата. Тези животни са по животните в арабските страни. Аз не искам да се види системата в Европа. Аз не искам тези животни, скрити в дрипи да ви видя в Европа. Това е грозно. Аз не искам да гледам грозотата на тези жени.

Това ми напомня за едно бебе с полски село, необразован и немити. Селски вонящ бебе, без никаква култура и чистота. Ето как изглежда. Това е исляма. Брод и воня. Тя трябва да бъде отстранен от Европа. Трябва да се очисти Европа. Рицарите на меча и Кръста депортират всички тези пациенти, особено тези на арабите и болни жени в Сибир.  61bb0261f54eea78969d5ddc5004b19dТи ми даде старт и да видим всичко. Аз съм Бог сега за арабите и исляма. Те ще направят това, което им казва. Това не е Средновековието. Тя ще приключи. Край на исляма.

Премахването на всички пациенти с това заболяване, наречено ислям. Има и депортиране на католици и будисти. Монахът, който е направил татуировки на Анджелина, отидете там, и ще оздравее. Ето защо, аз не съм в Турция. Това, което виждам, виждам, без посещение на Турция. 2017_02_21_22007_1487676032__largeНяма смисъл да ходя там, докато не се въведе нова религия там. Тази религия ще бъде официално приет.  Кръстоносните походи да подготвят. Ние вземаме под внимание всички тези араби, това е скрито от другите животни, заграбване, като диви кучета по улиците. Аз не искам да видя исляма в Европа.

Европа трябва да бъде чист. Само хората. Ислямът е животни. Хората заключени в клетките си, скрити в дупки с див поглед плашеха животните ще бъдат третирани в Сибир. Католици ще отидат на поклонение пеша до Сибир. Будистки монаси ще направят татуировки в Сибир. Защо трябва да страдат и да чакаме толкова дълго, за Анджелина. Прочетох информацията, която тя не искаше да се освободи от бившия си съпруг.

Нямам нищо против него. Остави го да вземе децата. Аз не искам да го видя. Аз не искам да се види Ангелина други колеги. Ако не искам да видя, това означава, че за него място в Сибир. Предполагам, че това обяснява всички съмнения по този въпрос. Нямам намерение да се създаде нова система и поддържа нещо от старата система. Ние искаме да се измъкнем от лайна и в същото време ние искаме да остане в лайната. Искаме да бъде свързано с лайна.

Тя не може да бъде начин за решаване на тези проблеми. Отървете на капитализма, но оставят арите. Оставете лайна по пътя ни от време на време и иди в тия лайна. Анджелина имала друг живот, а сега е разведена. Краят на света. Аз също имах нещо и сега нямам нищо, и по този начин може да се създаде нов проект, без грешки и тежести, освободени от системата на животните. Защо трябваше да ходи на 9 км от границата с Турция. Така че там ми казаха, че е необходима виза. Младите хора в Румъния ми казаха, че виза не е необходимо.  Защо трябва да страдат, за да получите на жената.

След нея този акт има. Чувствайте приятно усещане след работа. Това е най-характерната черта на системата на Бога. Капитализмът не е това. Капитализмът е нещо съвсем различно. Тук търсите работа, сякаш търси жена в джунглата. Точно както ние бяхме в началото на развитието на света. Това е капитализъм. Angelina-Jolie-ses-enfants-veulent-des-tatouages_portrait_w674Вие сте тази жена, а вие сте безразлични към това как тя изглежда в момента. Важно е само дупката, в която трябва да въведете. Може да е на втория или третия сондажния отвор, който тя има. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_3Тя може да бъде мъж. И така, отиваме в символ на капитализма и гнусна, отвратително система, която създава ад на Земята с различни производни на това заболяване.

Това е ад, тази система се поддържа от исляма и католицизма и други религии. Франсис отива на арабите и търси обединение срещу моя проект. Той знае, че той е последният папа, но смята, че той е човек, важен за Бога. C8gHWs7WAAAyeUrТой мисли, че ако се помолим Бог да се смили над него. Не! Бог аз съм тук! Аз нямам състрадание към животните. Папа ще отиде в Сибир пеша. 983SAL_John_Travolta_071Ердоган не прави нищо, или да направим много малко. Аз не виждам нищо. 41u2psbvizL._SX342_Турция не е необходимо да ме в Европа. Добре, така че тук си мислех, в Бургас, но не мога да съм тук дълго. descargaМоята задача е да се намери жена, в Португалия, както Владислав III. Жената се намери в Португалия и сега ще трябва да се върна.

Но тя не е с мен. Каква е следващата стъпка? Тя чака и не иска да дойде в Варшава. Тя не иска да си отиде от миналото …. Новата система ще създаде рай.

2017 Classy Angelina Jolie Hairstyle | Taaz Hairstyles Tips - Angelina Jolie Hairstyles

2017 Classy Angelina Jolie Hairstyle | Taaz Hairstyles Tips – Angelina Jolie Hairstyles – 2017 Hairstyle Ideas

Този рай е градина, в която има много за всичко, и можете да изберете това, което искате. Това е разликата. 61bb0261f54eea78969d5ddc5004b19dВ този момент, няма да болно животно, което търси дупката. Ще се търси нещо друго. Какво? Нещо за мъжа, създаден от Бог в рая. Вие ще бъдете свободни. Свободата е възможността да избират. Гейовете не искат да се променят. Те вече са намерили всичко. Гейовете искат да поддържат капитализъм, но гейовете са болни хора и те ще бъдат изпратени за лечение в Сибир. Както Цар на Русия. Аз ще спаси света от този ад. Ние се измъкнем от тази гадост демократично създадени на Земята. Гърция ще бъде следващата посока …

