Dzisiaj jest bardzo ważny dzień dla mnie, bo zrozumiałem chyba najważniejszą rzecz w mojej obecnej sytuacji. Zrozumiałem sens mojego tutaj pobytu w Bułgarii. Przynajmniej takie mam wrażenie w tej chwili. Właśnie się obudziłe i ciągle myślę o Angelinie. To powoduje, że mniej się zastanawiam i nie mam czasu na dalsze analizy. Jest godzina 7 i kilka minut.angelina-jolie-by-the-sea-nude-4Angelina śpi. Ja odchodziłem od swoich żon ale kiedy się dowiadywałem, że one miały jakiś związek z mężczyznami nowymi to to bardzo mnie bolało i to mnie zmuszało do powrotu do nich. Oczywiście tylko do łóżka i tylko w znanym celu. Angelina musi być szybko ze mną i przerwać to, co ona w tej chwili czuje.angelina-jolie-by-the-sea-nude-9Ja chcę ją mieć w tej chwili i też się czuję źle. Mam jej zdjęcie nago i widzę jej biust i czuję, że chcę ją mieć teraz a nie mogę. Ja nie mogę mieć innej kobiety i muszę czekać na Angelinę. Ja się czuję czasami bardzo zdenerwowany z tego powodu. Zwłaszcza kiedy ja czytam, że Angelina nie jest gotowa uwolnić od siebie swojego byłego męża.Angelina-Jolie-Naked-04Przecież powrotu do niego nie będzie. Angelina musi być szybko ze mną i wtedy zapomni o przeszłości tak jak ja zapomniałem. A teraz ta następna sprawa, o której będzie cały ten artykuł. Powrót Władysława III nazywanego Warneńczykiem. To są dwie moje litery “W”.Angelina-Jolie-Naked-05Ja jestem teraz w Burgas. W Warnie tego jeszcze nie rozumiałem. Ta liczba 44, nad którą się wszyscy zastanawiają to jest właśnie związane ze śmiercią Władysława III. On nie umarł ale to było dla niego jeszcze bardziej bolesne niż śmierć. Nie będę tutaj dawał dokładnej analizy. Jeste w Burgas. Byłem w Barcelonie i tam zrozumiałem postać Kolumba, która tutaj odgrywa ważną rolę.angelina-jolie_4441086e-2659-11e7-929a-64902ca55664Tam w Barcelonie jest ten pomnik Kolumba odwróconego w kierunku litery “W”. Kolumb to syn Wladysława III. Byłem w Portugalii czyli w tym ostatnim miejscu wielkiego polskiego i Europy środkowej króla. Król Węgier. Tam w Portugalii ja odkryłem moją kolejną i ostatnią żonę.000-was8895044-94bee085452-originalWładysław też tam miał chyba ostatnią swoją żonę. Ja piszę krótko o tym, bo dla mnie to jest jasne. Ile lat mógł tam żyć król Władysław z tą żoną? Może 27. Wtedy umarłby v roku 1444 + 27 = 1471. Może ja umrę w roku 2017 + 27 = 2044. Wspaniale! Nie chciałem tego analizować i nagle mamy kolejną liczbę 44. Fantastycznie! Te 27 lat to okres, którym byłem z babcią. W tej chwili kolejne skojarzenie.Angelina-Jolie-Naked-25Moja matka umarła w wieku 27 lat. Właśnie sobie myślałem, że ciągle jestem zajęty Angeliną i nic nowego nie mogę wymyśleć a tutaj! Fantastyczne rozwiązania. Oczywiście idziemy spowrotem. Żona Władysława rodzi Kolumba. Kolumb odkrywa Amerykę. Ja odkrywam Angelinę. Również A. Powrót.Angelina-Jolie-Naked-36Wróciłem do tego miejsca gdzie Władysław umarl oficjalnie w spotkaniu z Turkami. Turcy przyjęli Władysława. Mnie Turcy nie przyjęli. Co to oznacza? To oznacza wspaniały powrót nie tylko królestwo w Centrum Europy ale panowanie nad światem. Ja sobie wyobrażam jak cierpiał Władysław III.angelina-jolie-original-sin-05Ja tutaj mogę więcej napisać i analizować to wszystko. Te sześć palców u nóg. Ja tego nie mam oczywiście ale….. nie mam ochoty tego dalej analizować. Lepiej o Angelinie. Żona Władysława utodziła Kolumba.angelina-jolie-original-sin-13Kogo urodzi dla mnie Angelina? Chcę ją mieć już teraz i nie mogę tego czytać o tym, że ona nie może się rozstać psychicznie i mam nadzieję tylko psychicznie z jej byłym mężem.


 

