Днес е много важен ден за мен, защото разбрах, може би най-важното нещо в сегашното ми положение. Разбрах смисъла на престоя ми тук, в България. Поне това е моето впечатление в момента. Събудих се и аз все още мисля за Анджелина. angelina-jolie-original-sin-13Това е причината, че аз нямам време за по-нататъшен анализ. Време е – 7. Анджелина вероятно вече спи. Преместването далеч от моите бивши съпруги беше с трудност. Когато разбрал, че имат нещо общо с новите момчета, това ме нарани. Това е глупаво. angelina-jolie-original-sin-05Това принуди ме да се върне към тях. И все пак не усещах нищо преди. Разбира се, само в леглото и само известна цел. Анджелина трябва да бъде с мен и да се прекъсне това, което тя се чувства в момента. Имам една снимка на нея и да видим голите й гърди и аз чувствам, че искам да имам Анджелина в леглото, а аз не мога. Angelina-Jolie-Naked-04Аз не може да има друга жена. Аз трябва да чакам за Анджелина. Чувствам понякога много разстроен заради това. Особено, когато прочетох, че Анджелина не е готов да се освободи от бившия си съпруг. След завръщането си в бившия съпруг няма. angelina-jolie-by-the-sea-nude-9Анджелина трябва да бъде бързо с мен и след това забравят за миналото, както аз забравих. И сега следващото нещо, което е цялата тази статия. Резервно Владислав III, наречен от мястото, където той е изчезнал, Владислав  Варна. Това са две от известния писмото ми “W”. angelina-jolie_4441086e-2659-11e7-929a-64902ca55664Аз съм вече в Бургас. Във Варна все още не съм разбрал тогава. Този номер 44. Ние всички се чудя. Именно това е свързано със смъртта на Владислав III. Той не е умрял, но това е за него още по-болезнено, отколкото смърт.Angelina-Jolie-Naked-01 Аз няма да даде подробен анализ. Аз съм в Бургас. Бях в Барселона. Има също така и писмо Б. Разбрах характера на Кълъмбъс, който играе важна роля тук. Там, Барселона, този паметник на Колумб, с лице на буквата “W”. Колумб е син на Владислав III. Бях в Португалия, което е, на последно място на великия полски крал, а царят на Централна Европа. Крал на Унгария. Там, в Португалия, аз открих, следващата и последната ми съпруга. Ангелина от САЩ. Владислав имаше последната съпруга. Тук ние се връщаме в посока на Полша. Аз пиша накратко за това, защото за мен това е ясно. Колко години може да живее там цар Владислав с жена си на остров Мадейра? Може би 27 години. Тогава той щеше да умре през 1444 + 27 = 1471. Може би и аз ще умра през 2017 + 27 = 2044. Чудесно! Не исках да го анализира, и изведнъж имаме друг номер 44. Фантастично! Тези 27 години са период, когато бях с баба ми. В момента, друга асоциация. Майка ми почина на възраст от 27 години. angelina-jolie-by-the-sea-nude-4Аз си мислех, че аз все още съм зает с Анджелина и нищо ново не може да дойде тук! Фантастично решение. Разбира се, ние се връщаме. Владислав родена съпругата на Колумб. Колумб открива Америка. 0022Откривам Анджелина. Също А. Назад. Върнах се в това място. Владислав починал официално в среща с турците. Турците приемат Владислав. Турците не приемат Wieslaw. Какво означава това? Това означава не само по-висока възвръщаемост на царството в центъра на Европа, но световно господство. angelina-jolie-yoga_0Представям си как той е претърпял Владислав III. Мога да пиша повече тук и всичко това се анализира. Тези шест пръста. Аз нямам, разбира се, но ….. Аз не искам да се анализира по-нататък. По-добре за Анджелина. dbb2e8afdfb49255e66b2ba5232760a7Владислав жена ражда Колумб за мъжа си. Кой е роден Анджелина за мен? Искам да имам моя Анджелина бързо и не мога да прочета, че тя не може да се раздели с, умствено и, надявам се, но психически, с бившия си съпруг.

