Mysle o tym, dlaczego jestem tutaj. Wczoraj rano szukalem czegos innego i znalazlem sie naprzeciw wielkiego budynku synagogi. Mysle teraz o Zydach. Takiego duzego  budynku synagogi ja jeszcze nigdy nie widzialem. Te moje kontakty z Żyd ami. Halina. 
Ta moja pierwsza milosc platoniczna. I teraz Budapeszt. Co jest charakterystycznego w tym moim projekcie i bardzo ściśle związanego z Żydami. Myślę właśnie na ten temat i wszystko się idealnie pokazuje. Einstein, Spielberg i inni Żydzi. Oni nie są znani z walki, która jest charakterystyczna w tej dżungli kapitalistycznej.
Oczywiście Żydzi wykorzystali pewne elementy z tego świata zwierząt i zostali ukarani. To nie ta droga, którą wyznaczył system zwierząt. Nie to może być akceptowane przez Boga. Syngoga i Bóg. Nie  będę tego analizował, bo weiadomo o czym mówię. Chodzi mi o piniądze. W jaki sposób zrobić więcej pieniędzy. Bazar. Handel. Z tego świata teraz wyjdziemy do zupełnie innego systemu. W tym nowym systemie będzie ważne co innego. We jaki sposób dać coś nowego ludziom. Tutaj będzie coś bardzo żydowskiego. Żydzi to są ludzie podobni do Jezusa. Żydzi nie chcą walczyć. Żydzi nie chcą być zwierzętami. To co zrobimy będzie w ten sposób systemem bliskim Żydom. To będzie system bliski ludziom. Izrael walczący nie będzie potrzebny. ​
Koniec tego świata. To zamkniemy i nie będziemy do tego wracać. Te elementy związane z Żydami, gwiazdy żydoweskie i inne możliwe będą tutaj jak najbardziej na miejscu. Żydzi chcą takiego systemu i to jezt coś dla nich najblizszego. Żydzi na ten system czekają. Świat czeka na ten system. To jest to, czego chciał Jezus. Jezus nie chciał walki pomiędzy zwierzętami i nie chciał handlu. Za pieniądze został sprzedany. I tak dalej to można anizować. Ja już to robiłem wiele razy. 2dkownJa czekam żeby to zaczął robić kościół katolicki. Jeżeli oni są apostołami Jezusa to niech w końcu się obudzą i zaczną o tym mówić w mościołach. Ja niedługo połączę się z Angeliną i wtedy będę jeszcze silniejszy. Ja sobie poradzę bez kościoła katolickiego. Albo raczej ja spowoduję rozbicie tego kościoła od wewnątrz.  Oni już nie będą jedli Jezusa i pili jego krwi. Weszyscy się od tego klścioła odewrócą. Wtedy ja ich wszystkich wyślę na Syberię. Wszystko będzie spalone a wewnątrz kościoła będą nowi ludzie. 0022.pngTo będą ludzie a nie zwierzęta, które skazały na śmierć Jezusa. Ja daję temu kościołowi ostatnią szansę przed śmiercią tego kościoła. Wyspowiadać się przed śmiercią. Powiedzieć zwierzętom w kościele prawdę. Inaczej wrzucę ten kościół do piekła. Wyspowiadać się bo inaczej pójdą do piekła. Jeżeli się wyspowiadają wtedy pozwolę im pozostać w tym Raju, który zrobimy na Ziemi. Będą mi potrzebni i będą pomagali ludziom żyć a nie jak w tej chwili, kiedy pomagają zwierzętom umierać. To tyle o Żydach i kościele katolickim.

