Jestem na ulicy w Wenecji ale jeszcze tutaj jestem. Ja czuje cos bliskigo z Wlochami. Nie wiem czy jest tutaj miejsce na opowiadania o moi spotkaniach z Wlochami. Ale moze warto o tym powiedziec. ​
Ja mowilem, ze ja jestem krolem Wloch. Ja to powiedzialem jakis czas wczesniej a teraz jakby wszystko idzie w tym kierunku w jakim ja chce. Ja tego faktu wczesniej nie zauwazylem tak wyraznie jak powiedzmy sobie dzisiaj. Ja to chyba zroumialem dzisiaj. Co ja chce to dostaje. Czego nie chce to trace. Ja wiem, ze tajne sluzbyjuz wczesniej przekazywaly taka i formacje. Ja o tym weczesniej nie wiedzialem. Teraz to jakos sobie porzadkuje. 
Taki polski kapitalista mnie zatrudnial i liczyl na to ze ja zrobie cuda na budowie. Ja tego nie robilemi i polski kapitalista mnie zwalnial. Tak to bylo wszystko juz od dawna przygotowane. Polskie tajne sluzby nie mialy chyba pelnej informacji. W tej chwili ja dopiero dochodze do tej mocy, ktora bedzie potrzebna do rzadzenia swiatem. Teraz ja bede mial kobiete, z ktora bede i bede mial to wszystko, co chcialem miec. 

Chcialem byc piosenkarzem, aktorem, rezyserem, lekarzem, architektem, pisarzem i co jeszcze…… przypomne sobie to powiem. Ja nie moglem byc tym weczesniej i miec tej kobiety wczesniej. Ja nie rozumialem tego weszystkiego,co sie ze mna dzialo. Ja teraz tez nie  rozumiem i nie potrafie zachowac zimnej krwi. Polacy mi pomogli znalezc sie na ulicy i oczywiscie pomogli w ten sposob Bogu. Nawet Jezus nie przebaczyl apostolom, tego ze go sprzedali rzymianom. Wlosi do dzisiaj kochaja pieniadze i tutaj jest to weszystko widac w Wenecji najlepiej. Nie ma lawek, na ktorych mozesz usiasc. Jezeli chcesz usiasc to od razu jest bar. Nie ma sklepow. 
Zaraz obok stacji sa tylko bary. To jest ten maly biznes, ktory sie tak podobal polakom. Kupic Jezusa to jest biznes wloski. Kupic tanio. Bardzo tanio kupili Jezusa i jeszcze go potem ukrzyzowali i umyli rece. Cala wina spadla na Zydow. Nie budowali obozow smiercitak jak Polacy ale za to zbudowali Watykan, z ta katolicka religia, ktora zupelnie odwrotnie wyjasnia intencje Jezusa z ostatniej wieczerzy. Jedza cialo Jezusa i pija jego krew.  Dzikie zwierzeta. Ja sie Wlochami zaime osobiscie. Ja bede ich krolem. Oprocz tego ze bede krolem swiata, to zajme sie specjalnie Wlochami. Polacy pomogli Bogu. Pomagali tez zydom dostac sie do obozow  smierci. Ja Polakom tez pomoge. Polowa Polakow wyjedzie na Syberie. Hitler pomogl Stalinowi alm musial uciekac. Jezus to nie Adolf. Jezus nie umial nauczyc Apostolow. My teraz zmienimy metody nauczania. Szkoly beda na Syberii. Od szkoly az do szpitali. Tam beda ci, ktorzy chca byc chorzy. Ja sie zblizam do tej swojej zyciowej roli. Musze miec kobiete do pomocy. Wczesniej to byla babcia a teraz bedzie Angelina. Ja musze weszystko zrozumiec. Musze objac cala Europe. Ja obejme tylko te kobiety, ktore mnie chcialy. Chinki mnie nie chcialy to ja bede inaczej z nimi rozmawial. Oni nie zbuduja w Europie zadnych murow chinskich. Oni nie zbuduja zadnych chinskich miast z filmu Polanskiego. I tak dalej.

