Bede kontynuowal to wyjasnianie. Gdzie jestesmy? Budujemy te osrodki z prawami Boga, z wolnoscia czlowieka i bez wlasnosci prywatnej ale ludzie maja dostep do wszystkiego, co mamy w danej klasie spolecznej. sans-titreggTo sie bedzie codziennie zmienialo. Codziennie bedzie tego wiecej. Lepsze rzeczy beda zastepowaly rzeczy gorsze. Te gorsze rzeczy beda przechodzily do klasy nizszej albo do smietnika. angelina-jolie-premieres-her-new-movie-in-cambodia-with-all-six-kids-07Wrtosc tych rzeczy bedzie coraz nizsza i to jest normalne, ze cos ulega zuzyciu. Jednoczesnie jednak beda powstawaly nowe rzeczy, bo to bedzie dawalo czlowiekowi wartosci oceny jego tworczosci i awans w jego klasie albo awans do wyzszej klasy. cambodia-entertainment-history-jolie-celebrity-film_ebed40e4-f5f0-11e6-bee8-7b74d3637aa8W ten sposob nastapi szybki rozwoj i jednoczesnie czlowiek bedzie ciagle mial do dyspozycji nowe rzeczy. To jest to nowe zycie czlowieka na Ziemi. Tworzenie nowych rzeczy i korzystanie z wielkiej ilosci nowych rzeczy.

To jest rozwoj czlowieka i rozwoj swiata. To nie jest bazar i zdobywanie pieniedzy. W tym momencie wszystko wroci do normy. Zrobimy porzadek z emigracja i ze wszystkimi innymi problemami. Nie zdobywanie pieniedzy. a0176e0fc06a112ed6ebafc39267bd46Nie szukanie miejsca, gdzie jest latwiej zdobyc pieniadze za te sama prace. Tak kapitalizm doprowadzil do sytuacji, gdzie potrzebni sa ludzie do prostej pracy. Potrzebni sa niewolnicy z calego swiata we Francji, bo nie ma maszyn. C8gHWs7WAAAyeUrTo wszystko wina tego systemu. Emigracja to wina kapitalizmu. Nikt nie chce pracowac. Francuzi nie chca pracowac. Jednoczesnie nie ma pracy. Jezeli nie ma pracy to nikt nie moze nic zrobic nowego. Jestesmy na bardzo niskim etapie rozwoju. 38b1facf39862c546e55ff9934b8d8aeMusze miec na poczatku pieniadze, bo inaczej nikt mi nie da swojej ziemi pod budowe tych nowych obiektow KERKG. Zaczniemy od tych ludzi, ktorzy czekaja w tej chwili na smierc. Zaczniemy od emerytow. Oni nie maja innego wyjscia. Oni czekaja, kiedy Bog ich zabierze do siebie. I ja od nich zaczne. To dla nich bedzie cos takiego jak obecnie jest dom starcow.

Tutaj bedzie inaczej. Bedziemy ich trenowac i bedziemy ich przygotowywac do pracy. Unia Europejska i rozne organizacje charytatywne ale przede wszystkim kosciol katolicki powinny przylaczyc sie do tego projektu. Ja kiedys chcialem byc lekarzem i teraz bede mial szanse cos robic w tej dziedzinie. angelina-jolie-2014Ja bede sterowal tym wszystkim od strony medycznej. Zdawalem na medycyne do Wojskowej Akademi Medycznej. Bylem w szkole wojskowej ale technicznej. Tak czy inaczej uzyskam te pomoc ze wszystkich mozliwych zrodel i to zaczne. 1439472571252008Potrzebne mi beda fabryki domow i to nie jedna, bo wszystko musi isc bardzo szybko. Sytuacja jest dobra, bo nie ma pracy w kapitalizmie. Gdyby praca byla to ja bym byl tutaj niepotrzebny. Pracy dla mlodych ludzi nie ma i oni beda pracowali u mnie.

Beda robili wszystko, co umieja i co chca robic. Beda mieli do dyspozycji stanowiska pracy i beda wiedzieli, ze wszystko, co zrobia dla biblioteki Boga bedzie im pomagalo awansowac.

Wszystko, czego sie naucza bedzie im pomagalo awansowac i mie od razu te rzeczy, ktore sa im potrzebne, bez pieniedzy i bez problemow. Cos takiego jak  ida do biblioteki i biora ksiazki.

To samo bedzie tutaj. Chca samochod. Biora samochod. Chca lodz z zaglem. Biora lodz. Potem beda samoloty i inne rzeczy ale na poczatku i tak bedzie wiecej rzeczy niz oni moga sobie wymarzyc. -font-b-Angelina-b-font-font-b-Jolie-b-font-font-b-Dress-b-fontKapitalista tego im nie da ale Bog to moze im dac. Otrzymam pomoc z calego swiata. tego jestem pewny. Jestem przeciez bogiem i to, co robie jest wspierane przez to, co nazywaja oni Bogiem i do czego modla sie w kosciolach.

To, co ja wymyslilem, to wymuslil Bog. Ja jestem Bogiem i tak to musza rozumiec wszyscy. My zrobimy to, co jest akceptowane przez Boga. Katolikom sie to nie pomyli, co ja tlumacze, bo oni nic nie rozumieja ze swojej religi. U nich bog jest w trzech osobach. Tutaj tez moga zrobic trzy osoby. Jezus, Antychryst i Kalki.

Nie, to nie sa zarty. Religia katolicka to moze byc cos smiesznego. My zrobimy cos powaznego. My wezmiemy z dzungli te zwierzeta i damy im wolnosc. To jest ta wolnosc. Powrot do czlowieczenstwa. nintchdbpict000308810838My wezmiemy dzieci i one nigdy juz nie beda zwierzetami. To bedzie nowy system, ktory nie jest przeciwny czlowiekowi i ktory jest akceptowany przez Boga. Czlowiek nie bedzie musial byc zwierzeciem, ktorym musi byc w obecnym systemie. nintchdbpict000308810854W obecnym systemie musi cos zdobywac w walce z innymi zwierzetami. Przyjrzyjcie sie wyborom na prezydenta we Francji i wszystko zrozumiecie. Jezeli nie zrozumiecie to jestescie podobni do papieza Polaka, Jana Pawla II.

Angelina Jolie

Hollywood actress Angelina Jolie arrives for a press conference in Siem Reap province, Cambodia, Saturday, Feb. 18, 2017. Jolie on Saturday launches her two-day film screening of “First They Killed My Father” in Angkor complex in the Siem Reap province. (AP Photo/Heng Sinith)

Bog go karal a on sobie to tlumaczyl wedlug jego religii katolickiej i uwazal ze jest swietym. Apostolowie jedli cialo chrystusa i pili jego krew. Jezus, kiedy to zobaczyl, odszedl od nich. Pokazal tylko, ze nie umarl pomimo ran. Pokazal im, ze byl synem Boga, bo nie umarl na krzyzu ale to nic nie zmienilo. nintchdbpict000308810733 (1)On wiedzial, ze to sa zwierzeta i on ich nie przeksztalci w cos ludzkiego. Teraz to zrobi. Jezus wraca i zabiera zwierzetom te pilke nozna, ktora jest tylko jedna a graczy jest dwudziestu dwoch.

Kazdy z tych zwierzat chce dotknac te pilke. To jest ten system. Kazdy chce miec pilke. Kazdy chce byc pilkarzem. Kazdy chce miec pieniadze. Nie jest wazne nic.

Sa wazne tylko pieniadze. Potem to zwierze siedzi zamkniete w domu i czeka na smierc. Cale zycie zmarnowane ale kosciol katolicki im obiecuje, ze po smierci pojda do nieba.

Nie pojda do nieba jezeli teraz mi nie pomoga. Ja to do nich mowie a ja jestem Bogiem. Moje slowa to slowa Boga. Ja rozpoczne projekt i tylko te zwierzeta, ktore mi pomoga moga isc do nieba, jezeli umra wczesniej, zanim ja zbuduje dla nich Raj na Ziemi i ich wylecze. Zanim ja zdaze im przedluzyc zycie na Ziemi. wpid-angelina-jolie-dresses-2016-2017-2Pomoga mi nawet te zwierzeta z kosciola. Jezeli ludzie kosciola mi nie pomoga to ja to pokaze calemu swiatu. Nie chca pomoc ludziom zyc. Tak to wyjasnimy. Rozpoczniemy na olbrzymia skale reklame tego projektu na calym swiecie.

Caly swiat bedzie po mojej stronie. oni moga mnie nazywac Antychrystem ale nic mi to nie przeszkodzi. Oni sobie bardzo zaszkodza, kiedy beda pierwsze rezultaty tej mojej pomocy ludziom. Wtedy ludzie sie od nich odwroca i beda krzyczeli – wyslac ich na Syberie.

Tak krzyczeli, kiedy Rzymianie pytali czy ukrzyzowac Jezusa. Teraz Jezus wraca i wysyla tych apostolow z kardynalami na czele na pielgrzymke. Kazdy z nich dostanie krzyz do niesienia. Droga krzyzowa. Kiedy tylko bede juz z Angelina wtedy zaczynam te reklamy i to musi wyjsc bardzo dobrze. golden-globes-2012-angelina-jolieJa wlasnie po to tutaj jestem na Ziemi. Teraz chodzi tylko o Angeline i my wyprowadzimy ludzi z piekla do Raju, ktory zbudujemy na Ziemi. To jest bardzo proste zadanie ale ludzie sa zwierzetami i nie rozumieja, ze mozna zyc inaczej. Ja ich tego naucze razem z moja kobieta przyslana mi wlasnie wtedy, kiedy….. Nie bede tego wyjasnial…

