Francuzi mi pomagaja. Bylem w sklepie i chcialem cos kupic ale Francuz mi pokazal, ze to cos jest w promocji i moge kupic dwie takie rzeczy za te sama cene. Tak zrobilem. sans-titreTo jest celowe sterowanie i ja to rozumiem. Kontynuujac to, co wczoraj napisalem powiem wyraznie jeszcze raz to samo, co kiedys juz mowilem. To beda nowe osrodki nowego zycia. Tam bedzie wszystko, co mowilem. sans-titre&Tam bedzie praca i wszystko inne. Praca to nie jest cos od czego trzeba uciekac. To bedzie antykapitalizm i pracy bedzie duzo. To znaczy, ze czlowiek nie bedzie uciekal od tego miejsca i zamykal sie w swojej klatce i pil piwo, zeby nie myslec o tym, ze jest niewolnikiem.

Stanowisko pracy i inne rzeczy to bedzie wszystko blisko tego czlowieka, ktory wreszcie bedzie czlowiekiem i bedzie robil to, co bedzie chcial. To jest ten oboz pracy i to jest to, co czytamy na bramie obozu smierci w Polsce – praca uczyni cie wolnym.

CA: ANGELINA JOLIE AT DIRECTOR'S PANEL

14 January 2012 – Hollywood, California – Angelina Jolie. American Cinematheque 69th Annual Golden Globe Awards Foreign-Language Nominee Directors Panel held at the Egyptian Theatre. Photo Credit: Byron Purvis/AdMedia/Sipa USA/angieamsipa.012/1201152011

To wszystko bedzie poza obecna dzungla, poza obecnymi miastami. To beda te rodziny, ktore beda zyly razem w wielkich obiektach z zielenia i innymi rzeczami na Ziemi. 642517768.jpgTo beda te ogrody Boga. To beda te moje ogrody, ktore ja zaprojektuje dla ludzi. Raj. W tych osrodkach nie bedzie pieniedzy i nie bedzie wlasnosci prywatnej. Wlascicielem Raju jest tylko jeden czlowiek. Tym czlowiekiem jest Bog.

Tym czlowiekiem jest Jezus, Antychryst albo Kalki. To jest niewazne. Wazne jest, ze ludzie beda tam ludzmi. Ludzie beda uwolnieni od wszystkiego i nie beda niewolnikami nikogo i niczego. rs_1024x759-170221045037-1024.Angelina-Jolie-FB-022117.jpgPoza tymi osrodkami i tak daleko jak to bedzie mozliwe beda osrodki dzungli. Tam nie bedzie tego wszystkiego, co w KERKG. Tam beda pieniadze i tam bedzie wlasnosc prywatna. _94732734_7730bb4d-924c-4596-b3c3-bd7eb204dc38.jpgTam nie bedzie pracy dla wszystkich i tam nie bedzie mozna wziasc sobie czegos bez pieniedzy. Tam beda ludzie na ulicach. Tam beda zebracy. Tam beda zlodzieje.

Tam bedzie pilka nozna. Tam beda zwierzeta jadly cialo Jezusa i beda pily krew Jezusa. Tam bedzie pieklo na Ziemi. Tam bedzie religia katolicka. AngelinaJolie_FeaturedImage-e1487549414707.jpgTam bedzie islam i baby podobne do polskich bab na wsi, ktore sie nie myja i nie umieja czytac. Tam beda emigranci bez pracy i kalecy na ulicach. Tam bedzie placz i czekanie na smierc w zamknietych klatkach dla zwierzat. angelina-jolie-cambogia_980x571.jpgTam beda narkotyki i papierosy. Tam bedzie placz i krzyk dzieci. Tam bedzie pieklo. Tam bedzie to, co jest w tej chwili. To jest ten okres przejsciowy. Ja jestem pewien, ze ten okres przejsciowy bedzie krotki i wszyscy przejda do mnie. Ludzie chca byc ludzmi.

Tych ktorzy, chca byc zwierzetami i beda walczyli przeciw systemowi, bedziemy posylali na Syberie i tam juz tylko bedzie KERKG. angelina-jolie-meeting-the-king-of-cambodia-siem-reap-cambodia-2-18-2017-9.jpgW pierwszej kolejnosci ja przeniose tych ludzi, ktorzy sa na emeryturze i oni tutaj czekaja na smierc. Ja dla nich stworze zupelnie inne warunki do zycia. cambodia-entertainment-history-jolie-celebrity-film_ebed40e4-f5f0-11e6-bee8-7b74d3637aa8.jpgOni beda zyli w rodzinach i beda czuli ze zyja. Bedziemy im przedluzali zycie. Ja tego nie chce powtarzac.

Ja pisalem o tym. Poza tym przyjda do mnie ludzie mlodzi po studiach i ci wszyscy, ktorzy chca zyc i chca miec jakas przyszlosc. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_2.jpgMy bedziemy robili tam wszystko, co najlepsze. Bedziemy robili najlepsze filmy i tak dalej. Czesc z tych rzeczy bedziemy sprzedawali poza KERKG. Wewnatrz KERKG nie bedzie pieniedzy, bo to niepotrzebne w rodzinie. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_3.jpgJa jestem Bogiem i to musi wszystko tak byc jak ja teraz objasniam. Ja nie cofam zadnego slowa, ktore wczesniej mozecie przeczytac. angelina-jolie-premieres-her-new-movie-in-cambodia-with-all-six-kids-07.jpgMoje slowa to slowa Boga. Tutaj we Francji ja musze wszystko powtorzyc, co mowilem wczesniej i nie moze byc zadnych watpliwosci. Ja nie wiem jak zaczniemy. angelina-jolie-out-in-cambodia-february-18-2017_621043240.jpgJednak zaczniemy. Inaczej cale moje zycie i zycie Angeliny nie mialoby sensu. Ktos to wszystko przygotowal. Ale ja juz mam tego dosyc. Ja nie chce czekac. Ja sie denerwuje. angelina-jolie-out-in-cambodia-february-18-2017_721043240.jpgJa chce miec Angeline juz teraz. Chcialbym, zeby wszyscy to zrozumieli i wierzyli. Nie chce wszystkich wysylac na Syberie ale zrobie to z tymi, ktorzy w tej chwili stoja mi na drodze i chca zyc w piekle.

