Dzisiaj rano cos zrozumialem w Marsylii i to jest najlepsze wyjasnienie tego, co ja chce zrobic. Nie wiedzialem dokladnie dlaczego tutaj jestem we Francji, bo juz przeciez nie raz tutaj bylem.  1690a-1485259454_056894_1485259672_noticia_normalTo jest chyba treci raz. Wczesniej Napoleon i rewolucja. Monarchia i rewolucja francuska i rosyjska, komunistyczna. To musimy zrobic. Teraz znowu cos francuskiego ale od Ludwika. f14da-gettyimages-495939394Ludwik ma taka sama pierwsza litere jak Lenin i jak moje nazwisko. Londyn, Lizbona, Lublin, Lille i cos zapomnialem napewno wiecej. Wczoraj pisalem o tym, w jaki sposob ja pomoge Francuzom a dzisiaj zrozumialem, ze to, co ja chce zrobic to jest dokladnie to, co widzimy w Wersalu. C8ofuN7W0AAoZXkLudwik uciekl z tej dzungli poza Paryz. Ludwik uciekl z calym dworem i tych ludzi bylo duzo. Ja bede uciekal ze wszystkich duzych miast francuskich a moi ludzie to beda Francuzi.

Ja nie mam zamiaru zabierac tam Arabow i innych emigrantow. Nie chce na ten temat dalej pisac, bo to moze wywolac panike a pociag na Syberie jest jeszcze nie gotowy do szybkiego transportu. C8lDf-rXYAA32M-To nie bedzie ta architektura, ktora jest w Wersalu ale to bedzie wlasnie krolewskie rozwiazanie. To beda olbrzymie obiekty dla rodziny w danej klasie spolecznej. To mozna porownac z hotelami ale to bedzie zupelnie inna architektura. C8lDf-uXkAAs3TLTo ma byc generalnie otwarte. Sa rzeczy, ktorych czlowiek nie chce ogladac. To jest toaleta i to jest tez akt milosny miedzy kobieta i mezczyzna.

Tutaj otwarcie jest raczej nie wskazane. Ludzie sa czasami chorzy i nie chca sie pokazywac i tak dalej. Generalnie jednak ta nowa architektura ma dokonac zblizenia pomiedzy ludzmi w danej klasie spolecznej. C8lIPxyXgAAkzquTego ludzie chca i w tej chwili sa rozne kawiarnie i restauracje w celu zblizenia pomiedzy ludzmi. Litera W. Ja pokazalem Francje i Ludwika ale w Polsce tez krolowie budowali mniejsze tego typu obiekty. To jest Wilanow i to sa Lazienki Warszawskie. nintchdbpict000308810864Obie te litery sa moimi literami. Jednakze to Wersal jest tym obiektem, o ktorym pomyslalem dzisiaj rano. W tej chwili jestem zupelnie pewny, ze wszystko, co robie ma sens. nintchdbpict000308810854To jest jedyne rozwiazanie mozliwe. Ja musze miec fabryki gotowych elementow. Potrzebuje pomocy od tych wszystkich krajow, ktore wezma udzial w tych zmianach systemu na swiecie.

Przypomne, ze nie bedzie wlasnosci prywatnej i nie bedzie pieniedzy. W rodzinie to jest niepotrzebne. krol nie placil rycerzom. Krol im dawal rozne obszary zdobyte w czasie wojen. CAMBODIA JolieOni zarzadzali tymi obszarami ale za zgoda krola. Tego teraz nie bedzie. Mamy mozliwosci zarzadzania wszystkim z jednego miejsca. Ja bede dawal do wykorzystania wszystko to, co bedzie w bibliotece. nintchdbpict000308810838To beda wlasnie te nowe rzeczy nie zdobyte w walce z innymi ludzmi ale wykreowane na podstawie posiadanych przez danego czlowieka umiejetnosci. Zatem z pola walki przechodzimy na stanowiska tak nazywanej obecnie pracy ale ja nie lubie tego okreslenia, nintchdbpict000308810733 (1)bo to jest niewolnictwo, co mamy obecnie. W nowym systemie KERKG bedzie bardzo duzo takich stanowisk. Kosciol nie bedzie przygotowywal ludzi do smierci ale wlasnie do zycia.

Bedzie szukal polaczenia dla tych atomow. Polaczen mozliwych bedzie bardzo duzo ale trzeba bedzie znalezc to najlepsze. Tak jak moje z Angelina. Mozna znalezc jakies inne przyklady, ale ja w tej chwili widze tylko Angeline. angelina-jolie-f6e51dea-fd16-400c-92e3-a0359c6eef80Poza miastami dzungli stworzymy te nowe miejsca pracy. Ja wezme tymlko Francuzow i ludzi z Europy. Francja bedzie otwarta dla Europy i Rosji. Inne kraje i kontynenty sa do analizy. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_1Ten temat wymaga dalszych wyjasnien. Generalnie jest to projekt wyjscia z dzungli i nastepnie zniszczenia dzungli po jej smierci i wymarciu tych miast dzungli. C8gGKXpWsAACflxOne beda ostatecznie puste ale to bedzie troche czasu trwalo. Wtedy puscimy wielkie maszyny i zburzymy to wszystko, co Chinczycy ogladaja i ciesza sie, chyba z tego ze jestesmy glupsi od nich.

