Juz mam pierscien z krzyzem templariuszy i mam nadzieje, ze niedlugo bede mial Angeline. Tylko taki zwiazek atomowy moze dac i da te olbrzymie zmiany, o ktorych mozna przeczytac albo uslyszec. Sa rozni jasnowidzacy. angelina-jolie-kxGD--620x349@abcOni widza oczywiscie tylko to, co im wolno widziec ale to juz powinno dac jakis obraz. Ten obraz jest odksztalcany przez te zwierzeta, ktore cos maja i boja sie to stracic. Ja jestem tutaj teraz Bogiem na Ziemi. Jezeli ja cos mowie to to jest najlepszym rozwiazaniem. Jezeli ja cos robie to jest to najlepsze rozwiazanie.

Ja mowie, ze beda mieli wiecej to znaczy, ze beda mieli wiecej. Jezeli wszystko dodamy do siebie, wszystko  polaczymy to kazdy normalny czlowiek rozumie, ze mamy wiecej. Chyba w przypadku jezeli cos jest niepotrzebne, wtedy to nie moze byc brane pod uwage. Jezeli ktos tego nie rozumie to niech sobie wyobrazi, ze tworzymy wielka rodzine w danej klasie spolecznej. inaczej nie moze byc. 5946Ci, ktorzy maja tyle samo tworza jedna rodzine. Lenin to robil inaczej. Lenin zabral wszystko, co bylo mozliwe. Nastepnie komunisci nie mieli zadnego normalnego projektu i wszystko upadlo. Jezeli teraz we Francji ktos chce powrotu komunizmu, to to nie jest to czego ja chce. Najblizej jest ten kandydat, ktory mowi o antykapitalizmi.

Jezeli kobieta mowi ze uwolnimy czlowieka to ja jej nie rozumiem. Chyba ma na mysli te kobiety islamu i chodzi jej o rozebranie tych kobiet w dzungli. To jest nie do przyjecia przez islam w dzungli. Jak mozna w dzungli uwolnic zwierze. Trzeba najpierw czlowieka z dzungli wyprowadzic. Ja to zrobie, bo wyprowadze czlowieka z miasta dzungli, gdzie on jest schowany w zamknietej klatce i tak dalej. angelina-jolieJa przenosze tego czlowieka do rodzinnych budynkow. To bedzie cos podobnego do hoteli ale oczywiscie to bedzie nowe rozwiazanie. System dzikiej dzungli, system zwierzecy, gdzie wszystkiego jest malo i tak dalej bedzie zastapiony zupelnie nowym systemem. Co to bydlo kapitalistyczne zrobilo w Europie. To jest cos makabrycznego. Co to bydlo kapitalistyczne zrobilo we Francji to jest cos bardzo makabrycznego. Francuzi patrza czasami na mnie jak na Jezusa. wire-85077-1487425737-535_634x951Ja spotkalem Francuzow w Hiszpani i to mi przypomina sposob patrzenia dzieci na mnie. Ja chce miec dziecko z Angelina. Francuzi sa dla mnie przyjazni. Oni czuja, ze ja im pomoge. Ja im pomoge wyjsc z tej dzungli.

Krolowa Francji bedzie Aleksandra i jak ja patrze na tych kandydatow na prezydenta, to ja widze tylko jakiegos przystojnego partnera dla Aleksandry. Ja nie potrzebuje, zeby on mial jakis program. Ja mam ten program dla Francji i ja ten program wprowadze. Ja wyprowadze Francje z tego piekla, w ktorym Francja w tej chwili jest. 2F49685D00000578-3356268-image-a-5_1449855845745To wszystko zrobil kapitalizm. Bedzie zastapiony antykapitalizmem. Podobnie jak Chrystus bedzie zastapiony Antychrystem. Nie trzeba sie tym przerazac i krzyczec i plakac w internecie. To co jest w tej chwili to jest placz i to widac wszedzie i w kosciele rowniez a raczej najbardziej w kosciele smierci. nintchdbpict000308810864Kosciol musi mi pomoc wyjsc na arene. Jezeli nie pomoze to znaczy, ze wszyscy pojda piechota na Syberie, na pielgrzymke. Po drodze beda spiewali te swoje piesni o Jezusie. Jan Pawel II tez z nimi spiewal i Bog nad nim nie chcial sie zlitowac. To dla wszystkich powinno byc jasne. Franciszek pojdzie do piekla, jezeli nie zrozumie.

W wielkim skrocie o tym wyprowadzaniu ludzi z dzungli. W tym, co jest w tej chwili nie bedziemy nic robic. Wyjdziemy poza te miasta i zbudujemy zupelnie cos nowego. To dlatego Adolf Hitler pokazal, ze wszystko trzeba zburzyc. anjleena red cross memberMy tego burzyc nie bedziemy. My zostwimy w tych miastach dzungli wszystko to, co jest nam niepotrzebne do szczescia. Zostawimy tutaj emigrantow, ktorych nie chcemy i ktorzy nie chca byc w Europie. tumblr_m0xxr5OP5D1r140opo1_400Ja nie chce w tym nowym systemie tego balaganu. Emigranci wroca na swoje kontynenty, bo tam zrobimy dokladnie to samo, co w Europie. Poza dzunglami miast my zbudujemy zupelnie cos nowego. Jezeli ktos tego nie rozumie to ja mu to szybko wyjasniam.

To, co widzimy dookola w tej chwili i nazywa sie to architektura, to jest zbudowane dla zwierzat, ktore sa wychowane na tak zwanej wlasnosci prywatnej i pieniadzach. Tego w tym nowym systemi nie bedzie i w ten sposob czlowiek powroci do tej swojej normalnej postaci. f14da-gettyimages-495939394Dla Francji ja jestem kims wiecej niz Napoleon i takie zachowanie Arabow wobec mnie jak wczoraj, to powinno byc ukarane. Ale dla mnie nie jest to wazne w tej chwili. Ja chce wszystko zaczac. Ja musze miec Angeline i wtedy zaczniemy razem to wszystko. Ja nie moge patrzec spokojnie na te kobiety islamu zakryte i tylko widac oczy, ktore sa czesto bardzo pomalowane.

Te kobiety cos chca pokazac a moga pokazac tylko oczy i to sie przeksztalca wszystko w jakis potworny obrzed. Potworne niewolnictwo. Ja mam dzinsy podarte mocno z tylu i z przodu. Arabowie czasami nie chca mnie obslugiwac na bazarze. angelina-jolie-gtres--aMam dmugie rozwiane wlosy i to sie im nie podoba. Ale oni nie beda rzadzic we Francji ani nigdzie w Europie. Ja Francuzow wyprowadze z miast a Arabow zostawie w miastach i oni beda musieli wrocic tam skad przyszli.

Jeszcze bedzie Syberia otwarta dla wszystkich. Tak czy inaczej te wszystkie religie beda zamkniete do smietnikow. Ja tutaj jestem po to zeby to wszystko znienawidziec. Tajne sluzby albo ktos inny chce byc madrzejszy od Boga. Ja wyjade, kiedy poczuje, ze powinienem. descargaWtedy ta pomoc tajnych sluzb bedzie moze miala sens. Ja w tej chwili nie wiem, co dalej. Moze pojade na poludnie Europy ale tam nie bylo templariuszy i krzyzowcow. Moze sie myle. Musze pomyslec. 9b8af82b22be4b1cd066574a922d862cBanda dzikich zwierzat, ktora rozerwala na kawalki Jugoslawie. Az strach tam jechac. Nie wiem. Chcialem troche byc we Wloszech. Nie wiem, co robic. Czekam na Angeline. Ja musze miec Angemline w lozku i wszedzie.

