Bylem w nocy na ulicy. Siedzialem pod zamknieta krata metra i bylo troche cieplej. Rano wszedlem do metra i zaczalem pisac trzy teksty. To beda te trzy tematy na dzisiaj. Moglbym pojsc na plaze i przespac sie ale to jest wazniejsze. C8gGKXpWsAACflx.jpgMusze to wszystko do konca wyjasnic. Tutaj nie moze byc jakichs zankow zapytania. Tutaj wszystko musi byc jasne. W tej chwili dyskusje pomiedzy mna i zwierzetami nie przyniosa zadnych rezultatow. Zwierzeta powiedza, ze innego rozwiazania nie ma. Ja sie z tym musze zgodzic. Tak. W tym swiecie zwierzat innego rozwiazania nie ma.

Jezeli chcemy byc nadal zwierzetami, to innego rozwiazania nie ma. Gramy w pilke. Pilkarze to jest to najlepsze w tym swiecie. Jest coraz wiecej zwierzat na stadionie. Je4st coraz wiecej ludzi na ulicy. Nic nie robimy. nie ma pracy. jest coraz wiecej samochodow i jest coraz wiecej powierzchni pokrytych betonami i asfaltami. Coraz wiecej oddzielnych klatek dla zwierzat nazywanych mieszkaniami. 3a75a5c4-d066-4f8b-acf0-89e7d8af6ed2Stoimy w miejscu. Wszystko jest jedynie powtorzeniem. To wszystko sie rozszerza jedynie. To jest przyszlosc Ziemi. Wiecej gejow i wiecej tego wszystkiego, co jest w tej chwili. Zakryc Ziemie gejami. Pokryc Ziemie gejami. Zamalowac ziemie gejami. Nic nowego nie moze sie urodzic. Wszyscy musza byc gejami. Tylko kopie. Nic nowego. Idziemy tylko w jednym kierunku w tym piekle. O co chodzi? nintchdbpict000308810864Chodzi o wyjscie z tego wszystkiego i chodzi oprzejscie na zupelnie inny kierunek. To juz moze zrobic tylko Bog. Tego ten czlowiek ktory jest zwierzeciem juz nie potrafi wymyslec. I dlatego ja tak sie z tym mecze. Bog to zrobi w taki sposob jaki ja pokazuje. Mozliwe, ze sa inne sposoby ale ja jestem Bogiem i nie moge sie mylic. Sposb, ktory pokazuje bedzie zastosowany. nintchdbpict000308810838Pierwsza faza to jest zmiana psychiczna czlowieka. Dlatego potrzebna jest Syberia. Transformacja psychiczna czlowieka. Ta transformacja jest mozliwa. Uratowanie czlowieka. Tak jak mowia niektorzy. Rosja uratuje swiat. Syberia uratuje swiat. Oddzielimy tych najbardziej chorych od tych ktorych mozna jeszcze tutaj wykorzystac i zmienic ich psychike po usunieciu pewnych elementow z otoczenia czlowieka oraz wprowadzeniu nowych elementow. nintchdbpict000308810733 (1)To wszystko spowoduje przemiane zwierzecia w taka forme, ktora bedzie mi potrzebna. Co powoduje, ze jest ten system, ktory jest. To jest przede wszystkim wlasnosc prywatna. To sa pieniadze, ktore przechodza z rak do rak. To jest ta pilka nozna. Zwierzeta cos zdobyly czyli zabraly innemu zwierzeciu. pieniedzy jest tylko okreslona ilosc.

Pilka jest tylko jedna. Zabrac pilke i utrzymac te pilke w soim posiadaniu jak najdluzej. Utrzymac do konca meczu. Utrzymac ten swiat, ktory jest. Zachowac zabytki. Zachowac mieszkania samochody. zachowac rodzine. Zachowac malzenstwo. Ona nie che ale to jest ten kierunek. Nic nie zmieniac. niech tak bedzie jak jest. zadnych nowych wynalazkow. Geje moga zostac, bo nic nie moze sie urodzic. C8lDf-uXkAAs3TL.jpgKobieta nie moze byc kobieta.  Kobieta niech bedzie gejem i niech nie rodzi nic. Chca zeby Brad wrocil do Angeliny.  Ale ja nie chce. Ja nie che tych samochodow. Ja nic nie chce z tego swiata. Ja chce miec Angeline. Nowy zwiazek. Nowy system.  Ja chce miec latajace talerze. Ja chce byc w wielkiej rodzinie swiata. Ja chce wszystko zmienic.

Angelina juz jest szczesliwa, bo wie ze ja to wszystko zrobie.Inni nie sa szczesliwi ale wyjada na Syberie i tam sie uspokoja. Tutaj nie bedzie zadnej walki i zadnego przeciwnika. To nie jest pilka nozna. Co trzeba zrobic? Trzeba zabrac od czlowieka to, co on w tej chwili ma. To blokuje caly kierunek rozwoju swiata. C8gHWs7WAAAyeUr.jpgKto nie rozumie o co michodzi to musi to czytas wiele razy, zeby zrozumiec. Inaczej musi byc gotowy do wyjazdu na Syberie. jeszcze raz powtorze, ze jest tylko jedna droga do przemian. Widocznie ja mam widziec tylko te droge i nie inna. Transformacja czlowieka. Zwierzeta nie potrafia inaczej myslec i …

Po transformacji bedarozumialy wszystko inaczej i to co jest bedzie musialo byc zniszczone. Oderwanie sie od tego wszystkiego to jest znalezienie sie na ulicy. Tak jak ja w tej chwili jestem. Inni beda oderwani przez Rycerzy Krzyza i Miecza i wyslani na Syberie gdzie bedzie ten nowy swiat bez zabytkow z przeszlosci. C8lIPxxXcAI2aX_To pomoze w transformacji. To wszystko jest czyms strasznym dla zwierzat. One bronia tego swiata. Ale ja sobie z nimi poradze na Syberii. ten swiat jest zly. C8lDf-rXYAA32M-Tych zwierzat Bog nie chce widziec na innych planetach z tym systemem. Ja jestem Bogiem. Religie beda usuniete. Na szczescie jest wsrod tych zwierzat grupa ludzi, ktorzy wiedza jaka bedzie przyszlosc swiata. C8zIzp-UQAA4Rw9Wszystko zmienimy i wszystko bedzie dobrze. Wyjdziemy z piekla. To sa te teksty, ktore ja mam nadzieje, ze bede pisal w Barcelonie. To sa te rzeczy, ktore Bog musi zrozumiec. Czy jest inne wyjscie. Nie ma. Pozostawienie wlasnosci prywatnej to jest pozostawienie wszystkiego tak jak jest. Pozostawienie wlasnosci prywatnej to jest pozostawienie malzenstwa Brada z Angelina. Ale ona tego nie chc.e. to widac w jej oczach i w jej usmiechu. tak beda wygladali wszyscy szczesliwi w nowym systemie KERKG.

