Przechodzimy do nowego systemu i czlowiek w tym systemie musi tworzyc nowe rzeczy. Jest mozliwe, ze ci z kosmosu nam pomoga i dadza nam jakies nowe rzeczy ale tymi rzeczami nie moga byc rzeczy gotowe i opracowane do konca. C8lIPxzXUAQ0dN1Gdyby tak bylo ja bym mial juz te gotowe rozwiazania. Ja musze te rzeczy sam rozwiazywac i dochodzic do wszystkiego stopniowo.

Ludzie na Ziemi tez beda dochodzili sami do rozwiazan. Taka jest zasada na Ziemi. Taka jest zasada dzialania swiata. Nie mozna przeskoczyc od razu do kilku etapow ale mozemy to robic szybciej. C8zIzp-UQAA4Rw9To zrobimy tak szybko jak to tylko bedzie mozliwe. musimy to zrobic szybko, bo zycie czlowieka jest krotkie. Dzieci patrza na Angeline. Dzieci patrza na mnie. Dzieci wierza.

Te dzieci wierza, ze Bog im pomoze zyc na Ziemi w innym swiecie. Bog im pomoze byc ludzmi. Zwierzeta wiedza i pokazuja w internecie rozne rzeczy o Antychryscie. Antychryst bedzie rzadzil swiatem. C8ofuN7W0AAoZXkTo mnie pociesza, bo ja tez wierze, ze beda efekty. Zycie spedzone na ulicy da efekty. Zycie spedzone bez kobiet, ktor moglem kochac da efekty. Dostane Angeline i to mi pomoze skompensowac te straty, ktore ponioslem do tej pory i dalej ponosze.C8lIPxyXgAAkzqu.jpg To powinno mi da cos bardzo przyjemnego, cos fantastycznie przyjemnego na Ziemi. To powinno byc tym fantastycznie przyjemnym zyciem na ziemi przez taki okres jaki podaja w tych roznych opowiadaniach w internecie. Okres rzadzenia swiatem przez Antychrysta. C8gHWs7WAAAyeUr

Czlowik musi cos tworzyc. Czlowiek chce cos tworzyc i chce to tworzyc w jakims celu. Jezeli ja sie zajmuje jakas kobieta, to ja mam cel i ja chce ja miec az do konca. Jaq chce z nia kreowac cos nowego. Nie tylko dzieci. Ona ma mi pomoc w kreacji nie tylko dzieci. Ona ma mi pomoc w kreacji nowego swiata ludzi. w tym swiecie sa mezczyzni i kobiety i dzieci wykreowane przez nich.

Czlowiek musi cos tworzyc. Czlowiek chce cos tworzyc ale chce to miec. Chce to miec zeby tym sie posluzyc w dalszej kreacji. To moze byc pomocne dla innych ludzi. C8zMkXmXgAAS4cP.jpgTo nie jest na wlasnosc prywatna, ktora jest gromadzona i odkladana na skladzie, nie uzywana. Jezeli czlowiek zajmuje sie kobieta to potem ta kobieta jest mu potrzebna do kreacji nowego. Potrzebuje jej do tego, zeby zrobic wiecej. Jezeli czlowiek cos robi to chodzi tutaj o narzedzie, ktore jest potrzebne do dalszego produkowania. Chinczyk w tej chwili usiadl naprzeciw mnie. Postawil noge z butem na siedzenie obok mnie. Tam powinna siedziec moja kobieta. C8lDf-uXkAAs3TLChinczycy beda robili, co ja im kaze i nie beda mi blokowali moich projektow. Chinczycy nie moga wchodzic z butami w moje prywatne zycie. Moje zycie prywatne to jest caly swiat. Wezme od nich te chinskie ladne dziewczyny. Urodzeni w Europie Chinczycy pojada spowrotem do Chin i bedziemy robili w Chinach to, co my bedziemy chcieli.

Nie bedzie handlu w Europie. nie bedzie China Town w Europie. Tych nowych Chinczykow bedzie kilka milionow. Z jednego miliona kobiet chinskich kilka milionow nowych Chinczykow. ten jeden Chinczyk mi przypomnial Chiny i problemy. jezeli pozostawimy ten swiat taki jak jest to widzimy, co bedzie. 6937Chinczyk bedzie wchodzil z butami w moje prywatne zycie. Ja na to nie pozwole. Stacja Espania. Chinczyk wyszedl.  Ale tego nie bedzie jak jest obecnie. Chinczycy nie skolonizuja Europy. To juz maja u mnie do zapamietania. angelina-jolie-f6e51dea-fd16-400c-92e3-a0359c6eef80Handlu i pieniedzy nie bedzie. Jezus byl sprzedany za pieniadze i ukrzyzowany. Pieniedzy nie moze byc. jezus wraca i zdenerwowany odsyla Chinczykow spowrotem do Chin.

Z Chin zabiore to, co mi sie spodoba. Podobaja mi sie tylko kobiety. Wezme milion najladniejszych kobiet. jezus byl sprzedany i w kosciele im to nie przeszkadza. Nie chca mi pomoc zniszczyc tego swiata. z21516581Q,Justin-Welby-i-Angelina-JolieNie wiedza jak sie do tego zabrac. Ja ich naucze na Syberii wszystkiego. Trzeba kochac kreowac nowe rzeczy. Nie tylko dzieci. Nie bedzie kontynuowania tego, co jest. Beda nowe rzeczy. Dzieci zaqwsze rodza sie inne. C8lDf-rXYAA32M-Angelina tez wyglada inaczej. Samochody pozostaja te same. Wszystko to samo. To jest przeciw Bogu. Bog chce zeby wszystko rodzilo sie inne. Nie wolno jednak mieszac wszyustkiego zupelnie bez zadnego planu. 2017-Inspired-by-font-b-Angelina-b-font-font-b-Jolie-b-font-Straight-Celebrity-fontBez zadnego projektu. Co z takiego mieszania wychodzi. Dzungla i wszystko co jest zle. Trzeba bedzie produkowac cos nowego. To jest ta najtrudniejsza faza. To jest ta przemiana, ktora jest wymagana przez Boga. Rodzwenie nowego a nie powtarzanie starego. Rodzenie nowych podobnych gejow. 2F49685D00000578-3356268-image-a-5_1449855845745Nie!!! jezus ukrzyzowany za pieniadze a w kosciele katolickim nie chca mi pomoc przejac wladzy nad swiatem. Jezeli ja przejme wladze mimo wszystko wtedy im zaplace tymi pieniedzmi na Syberii.

Pierwsa faza ma pomoc do przejscia do systemu rodzinnego KERKG. Trzeba na poczatku cos miec, zebyna tym mozna bylo przeprowadzic to przeksztalcenie. Chodzi tutaj o oddanie przez zwierzeta wlasnosci prywatnej Bogu. angelina-gtres-aTo nie szkodzi, ze prawie wszystko bedzie potem wyrzucone do smieci, bo to sa rzeczy z zycia zwierzat i nie nadaja sie do zycia ludzi, nowego czlowieka na Ziemi.

