Chcemy przejsc do tego nowego systemu w sposob plynny. Ja nie jestem Napoleonem ani Hitlerem. Ja jestem Bogiem, ktory potrafi zrozumiec fundament konstrukcj tego, co jest.

usunac fundamentu od razu nie mozna. Ja jestem inzynierem swiata i ja musze skonstruowac zupelnie cos innego. Dlatego ja jestem Bogiem i inzynierem. ja jestem architektem. Ja jestem bogiem i architektem. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_1Barcelona i Bog. Barcelona i Hotel W. Kolumb, ktory ma odkryc nowe rzeczy. Nowe mieszkanie czlowieka. Hotel W. Hotel, ktory ja mam dac czlowiekowi, ktory przejdzie wten sposob transformacje.

Zwierzeta sa odseoparowane od siebie, uciekajace do swoich kryjowek. uciekajace od istniejacego wokol nich swiata. Moja siostra Irena, ktora jest zamknieta w sojej klatce bedzie przeniesiona do hotelu dla arystokracji i bedzie zyla wsrod tej grupy ludzi gdzie w roznych miejscach na swiecie.

Grupa ludzi, ktora jest czyms pozytywnym. Grupa ludzi na Ziemi to jest to, czego Bog chce. Ja tego chce i ja to zrobie. Przemiany na ziemi. Uczenie ludzi w kosciolach, ze tak powinno byc i tego chce Bog jest klamstwem. angelina-jolie-photos-2017-5Nie! Bog tego nie chce. Jan Pawel byl chyba jednym z tych najglupszych papiezy na Ziemi. on zupelnie nic nie rozumial. ja nie wiem czy w Krakowie sa tylko durnie. Nie wystarczy pokazywac w Krakowie, ze krakow lubi Zydow. Zydzi chca tego, co ja robie. Zydzi sa narodem wybranym do pomocy w tej zmianie swiata, ktora ja mam zrobic. ja tej `pomocy z Krakowa nie widze.

UN Peacekeeping Defence Ministerial 2016

UN Peacekeeping Defence Ministerial 2016. UN Special Envoy Angelina Jolie speaks during the UN Peacekeeping Defence Ministerial at Lancaster House in London. Picture date: Thursday September 8, 2016. See PA story DEFENCE Peacekeepers. Photo credit should read: Adrian Dennis/PA Wire URN:28573268

Dlaczego ta telewizja TVN24 jeszcze istnieje. Ona ma pomagac a nie przeszkadzac w zmianach swiata. polskie obozy smierci w poblizu Krakowa. Czy Krakow nic nie potrafi zrozumiec. ja tam budowalem Supermarket dla Austriakow w Krakowie. Ja lubie Krakow ale nie do przesady. Gdzie sa ci Zydzi z Krakowa do pomocy. My musimy to zaczac od Polski. Polska z czasow Jagiellonow tom Krakow.

