Ja nie mam czasu tlumaczyc, bo mam tak wiele informacji w zeszycie i ciagle cos nowego. To jest znowu bardzo dobre to, co dzisiaj tutaj pisze. Chodzi o heroine i inne tego rodzaju rzeczy. My to rozwiazemy w KERKG.

Czlowiek bedzie mial to, co chce. To jest generalna zasada. Ale to nie bedzie przeciw czlowiekowi. Powoli do tego dojde w tym artykule. Cala noc jezdzilem w metro ale jednak cos moge pisac. nintchdbpict000308810864.jpgTo jest wlasnie Barcelona. Miasto nad morzem i w gorach. Babilon. Kontakt z bogiem. To zbudujemy. Wartosc pracy to nie jest to, co nas najbardziej zmeczy. Nie ten najbardziej zmeczony ale ten, ktorego ludzie kochaja, bo cos im daje z tego, co oni chca. Daje im narkotyk. Nie.

O tym pozniej. Spokojnie. To nie jest takie straszne. Wartosc tego, co robimy dla innych ludzi to jest wartosc pracy. jezeli ludzie tego nie chca to jest to do wyrzucenia i to nie ma zadnej wartosci. Czlowiek sie nameczyl i nic nie zrobil. Zrobil cos niepotrzebnego i to nie jest mu zaliczone do jego wkladu do biblioteki. nintchdbpict000308810854o jest wszystko podobne do tego, co robimy obecnie. Ktos sie nameczyl. Ktos napisal wielki utwor ale tego nikt nie chce sluchac. Ktos inny wzial gitare i napisal piosenbke bez zadnych duzych wysilkow. Ludzie sluchaja i on ma z tego powodu pieniadze. Czyli ma wynagrodzenie od ludzi. nintchdbpict000308810838Pieniedzy nie bedzie ale to bedzie cos podobnego. Ludzie tego sluchaja to znaczy ze jest to ludziom potrzebne. To ma wartosc. Ludzie spiewaja. ludzie tancza. Jaka to ma wartosc. To trzeba wyliczyc. Jak to dziala na czlowieka. Jakie to powoduje reakcje u czlowieka. Kokaina lepsza od heroiny albo inaczej to mozna oceniac. Ja nigdy nie bralem to ja nie wiem. Ilke ludzi jest szczesliwych. Jakie uczucia budzi to u ludzi.

Ludzie chca zyc. To juz jest cos waznego. To nie bedzie latwo oceniac ale tego sie naucza psychologowie i ekonomisci.  Oni teraz nie maja zadnej roboty. To, co robia to nie pomaga ludziom zyc. Ile ludzi jest szczesliwych z powodu tego filmu i z innych powodow. to trzeba wszystko analizowac i robic takie rozne rzeczy, ktore zastapia narkotyki. 2014_1387554062_804Tylko tak mozna ludzi wyleczyc. Dac im cos takiego albo cos innego. Mozna dac im scenariusz i oni sami beda grali w tym filmie rzeczywistym rozne role ale nie beda o tym wiedzieli. Beda podejrzewali ale nie beda pewni. Tak jak Angelina. ona juz jest pewna na tym zdjeciu. Trzeba bedzie analizowac i dowiedziec sie wszystkiego na temat ludzkich odczuc i jak to wszystko dziala.

Trzeba przeanalizowac, co dziala na czlowieka i jak. To, co dziala na czlowieka w sposob dajacy mu zadowolenie albo jakies inne odczucia, ktore sa mu potrzebne i biuerze heroine. Mozemy dokladnie poznac metody oddzialywania nma czlowieka i to zastosowac w roznych nowych filmach. Mozemy zaprojektowac rozne maszyny i czlowiek bedzie te maszyny uzywal. CAMBODIA JolieInne maszyny mozna wyrzucic do smieci i nie beda zaliczone jako wartosc produkcji jednego czlowieka albo tysiaca osob. Tylko prawda. Kiedy czlowiek chce zyc i co chcwe czuc, zeby chcial zyc na Ziemi. To wszystko bedziemy wiedzieli. W tym kierunku pojdzie cala nowa nauka.  scenariusze filmow. Rozne inne oddzialywania na czlowieka. to wszystko ma doprowadzic do tego zeby czlowiek chcial zyc na Ziemi. angelina-jolie-photos-2017-5Zyc to nie znaczy jesc i czekac spokojnie na smierc. Zyc to znaczy brac te narkotyki w nowej postaci i w postaci, ktora zmusi czlowieka do bycia pieknym jak Angelina. Zyc to znaczy byc pieknym. Zyc jak na filmie. Tak bedzie w KERKG. Film, ktory wyrezyseruje Bog. Bogiem Amerykanow jestem ja. Oni wiedza ale tylko niektorzy w tym momencie. Zamiast narkotykow bedziemy robili filmy albo piosenki, opery i inne rzeczy. Bedziemy tworzyli rzeczywiste historie. angelina-jolie-refugee-op-edLabirynty dla niektorych ludzi. labirynty jak filmy. Rzeczywistosc bedzie snem. Snem bedzie rzeczywistosciom. Teraz to oni maja po narkotykach. W KERKG to bedzie bez narkotykow. to nauczy ludzi odczuwac rozne sprawy. Blizej czlowieczenstwa. Coraz blizej czlowieczenstwa. Coraz blizej Boga.

UN Peacekeeping Defence Ministerial 2016

UN Peacekeeping Defence Ministerial 2016. UN Special Envoy Angelina Jolie speaks during the UN Peacekeeping Defence Ministerial at Lancaster House in London. Picture date: Thursday September 8, 2016. See PA story DEFENCE Peacekeepers. Photo credit should read: Adrian Dennis/PA Wire URN:28573268

Podroze w przestrzen poza Ziemia. Mozna wymyslec rozne rzeczy, ktore beda dzialac na ludzkie uczucia i doprowadzac nawet do placzu. czlowiek lubi plakac. Czlowiek lubi sie smiac ale nie jak zwierze. Uksztaltujemy w ten sposob calkiem nowa sylwetke czlowieka jako nowego czlowieka. Czlowiek, ktory bedzie umial inaczej kochac niz pies kocha czlowieka.

Czlowiek, ktory bedzie inny od tego zwierzecia, ktore widzimy obecnie na ulicach i gdzie indziej. Tego, co ja mowie nie wolno robic w tym piekle, ktore mamy. Pieklo zabiloby natychmiast takiego czlowieka. angelina-jolie-consoled-by-johnny-depp-after-split-with-brad-pittTak umarl dobry aktor John Travolta, dla filmu. Szkoda ze Sylwester Stalone zrobil tylko jeden film z Travolta. Ale w tej dzungli nawet tego nie udalo sie pokazac. Zwierzeta chca czegos innego. Zwierzeta chca zabijac siebie i innych. Zwierzeta chca krasc pieniadze. Zwierzeta chca grac w futbol amerykanski.

To cos uczy. To jest im potrzebne. Ale ja to wszystko im zniszcze. Nie tak jak Adolf Hitler. ja to zrobie spokojnie i tez z zimna krwia. Ludzie kosciola pojda na pielgrzymke. Piechota na Syberie. Juz dzwonia dla nich ostatnie dzwony w kosciele. Ich Antychryst sie zbliza do nich i niedlugo beda pod opieka Boga na Syberii. Damy czlowiekowi to, co czlowiek chce.

Czlowiek chce miec doznania narkotyczne albo podobne. Ja to czlowiekowi dam w jeszcze lepszej postaci niz narkotyki. Filmy beda wywolywaly rozne odczucia. To, co czlowiek chce to czlowiek dostanie ale nie bedzie narkotykow. One juz nie beda potrzebne. Te nowe rzeczy beda ksztaltowaly w ten sposob nowego czlowieka. On bedzie chcial zyc i to jest najwazniejsze w tym wszystkim. Czlowiek chce zyc i czlowiek chce dobrze wygladac i byc aktywnym. Czlowiek potrzebuje tych roznych odczuc. Czlowiek to dostanie od Boga.

Bog spowoduje rozwoj produkcji w tym kierunku. Rozwoj produkcji w kierunku tych nowych narkotycznych form roznej postaci. Prawdziwe historie. Prawdziwe scenariusze. To moze byxc dla dwojga ludzi albo to moze byc dla grupy ludzi albo calych narodow. Narkotyki, ktore spowoduja rozwoj czlowieka i rozwoj swiata. angelina-jolie-f6e51dea-fd16-400c-92e3-a0359c6eef80Jakos mi top idzie w Barcelonie. Barcelona to babcia. Litera B. Babcia to Angelina, bo zawsze byla chuda. Angelina to jest wlasnie ta kobieta przyslana dla mnie przez nich. Swiat umarlych. Ja nie moge patrzec na trupy ludzi.

To nie tylko filmy wywolywac moga rozne odczucia. Rozne rzeczy wywoluja silne i przyjemne odczucia i to trzeba analizowac. Obecny system nie interesuje sie czlowiekiem. Nie ma ludzi. Sa niewolnicy. 3a75a5c4-d066-4f8b-acf0-89e7d8af6ed2Sa zwierzeta z psami na spacerach. Psy prowadza na spacer psy. Ja to omijam z daleka. To jest chore i ja nie chce patrzec na cjorych. ja nie chce patrzec na te wszystkie ludzkie kaleki na ulicach. ja w tej chwili nie chce wymyslac tych roznych nowych rzeczy, ktore zastapia narkotyki.

Wielka rodzina. W rodzinie opiekujemy sie swoimi ludzmi z rodziny. kapitalizm tego nie robi. To jest system zupelnie odwrotny. to jest system przeciwny czlowiekowi. To jest system przeciwny prawom Boga. Wlasnosc prywatna i w tym wszystkim jej element, pieniadze to jest najwazniejsze narzedzie przestepstwa wymierzonego przeciw czlowiekowi. Noz wbity w serce czlowieka. Noz wbity w serce Boga, ktory jest czlowiekiem. Jezus na krzyzu. Bog na krzyzu.

 

Advertisements