W poczatkowej fazie postaramy sie zmienic czlowieka. Dokladnie chodzi o zwierze, ktore nie jest czlowiekiem i trzeba stopniowo to zwierze przeksztalcic. z21516585Q,Angelina-Jolie.jpgTo jeszcze mozna w tej chwili zrobic z niektorymi ludzmi bez koniecznosci dluzszego leczenia na Syberii. Transformacja czlowieka.

Rewolucja kapitalistyczna zrobila z czlowieka zwierze a my teraz musimy zrobic rewolucje KERKG i przywrocic czlowieczenstwo czlowiekowi. System rodzinny. Bierzesz slub z Bogiem. Nie z tym, co jkest w tej chwili w kosciele katolickim. z21516581Q,Justin-Welby-i-Angelina-JolieZ innym Bogiem. Z prawdziwym Bogiem. Ten Bog, ktory w tej chwili jest to jest Diabel. To widzimy wokol nas, co sie dzieje. Przeciez nikt z was nie jest slepy. Chyba to bardzo latwo mozna zrozumiec. Gdyby to byl Bog , to by nie bylo tych chorob. Nie byloby tych smierci i tych roznych tragedii w zyciu ludzi i narodow.

Ludzie oddaja poklon Diablu i dlatego Bog musi tutaj posylac Adolfa Hitlera zeby to tym wszystkim zwierzetom wyjasnic. Za malo bylo chorob. Trzeba bylo zrobic polskie obozy smierci, zeby wszyscy sie zastanowili. z21516588Q,Angelina-JolieZwierze jednak dalej nie chce zrozumiec. Jan Pawel wolal jezdzic na nartach niz to przemyslec. Nie pomoglo ciezkie zranienie. nie pomogla choroba Parkinsona. Jan Pawel byl idiota i umarl jak idiota. Franciszek chyba rozumie wiecej, kto ma rzadzic teraz swiatem.

Diabel juz swiatem nie bedzie rzadzil, bo ja go zniszcze razem z jego wyznawcami z kosciola katolickiego. 6937Kardynalowie, ktorzy nie rozumieja ze sa w piekle zobacza wszystko na Syberii. Ja czekam na Franciszka, bo jego ja chce miec kolo siebie. Inaczej nic nie zrobimy z tym balaganem w piekle. System rodzinny . z21516584Q,Justin-Welby-i-Angelina-Jolie.jpgSystem w ktorym oddajesz wszystko swojej rodzinie. Cala rodzina moze korzystac z tego, co oddajesz Boga. Bierzesz slub z Bogiem, jak z kobieta. Wszystko jest do twojej dyspozycji i do dyspozycji Boga czyli innych ludzi rowniez.

Czlowiek zacznie sie w tym momencie zmieniac. Ja to moge powiedziec bo ja jestem Bogiem i czlowiekiem. Ja rozumiem, co czlowiek czuje i co czuje Bog. Najlepiej to wszystko widze jak patrze na Angeline, nowa Angeline. 2017-Inspired-by-font-b-Angelina-b-font-font-b-Jolie-b-font-Straight-Celebrity-fontZaczynaja sie regenerowac cechy czlowieka, ktore jeszcze posiada to zwierze nazywane czlowiekiem. Te wszystkie zmiany w czlowieku i wokol niego zaczynaja wplywac na tworzenie sie w czlowieku nowych potrzeb.

Zupelnie nowych potrzeb. Tego zwierze nie moze sobie w tej chwili wyobrazic. Tlumaczenie dalsze moje dla tych zwierzat nic nie da nowego. nie bedzie zadnych rezultatow. To zwierze moze zrozumiec Hitlera ale nie zrozumie mnie. Zostawmy to do dalszej dyskusji.

Do tych nowych potrzeb czlowieka my bedziemy dostosowywali produkcje nowych rzeczy. bedziemy kreowali nowe rzeczy, ktorych zwierze w tej chwili nie ma i nie rozumie, ze bedzie juz nioedlugo znowu czlowiekiem. Co z tego ze zwierze wykreuje film o zabiajnaiu w tej chwili i cieszy sie ze sie leje krew z Jezusa ran na krzyzu.Angelina Jolie To wszystko bedzie spalone albo wyrzucone do smietnika, bo czlowiek nie bedzie chcial na to patrzec. Ja nie moge patrzyc na ludzkie trupy. Rzeczy, ktore rania uczucia czlowiek, powoduja jakies nieprzyjemne reakcje, beda usuniete z obszaru widzenia czlowieka. Tak to mniej wiecej mozna przedstawic. wire-85077-1487425737-535_634x951Nikomu nie bedzie potrzebna zaprojektowana przez architekta z piekla, klatka dla zwierzat. Mowie tutaj o mieszkaniu, jezeli ktos nie rozumie o co mi chodzi. Te piekne klatki nie beda potrzebne i trzeba bedzie to niszczyc albo przerabiac na jakies rodzinne duze hotele.

Dla zwierzat te objasnienioa moje sa objasnieniami chorego czlowieka. Jest w Polsce taka telewizja TVN24.  Dla tych zwierzat ja jestem chorym. Takie zwierzeta ja wysle na Syberie, bo ja nie chce zeby to wszystko bylo przed moimi oczami. nintchdbpict000308810864Ja nie moge patrzec na gnijace rany i ja nie moge patrzec na tym podobne rzeczy. W tym momenciue, kiedy czlowiek powroci zupelnie do czlowieczenstwa, beda otwarte drogi do wszechswiata. angelina-jolieJa wiem, ze w to zwierze tez nie potrafi uwierzyc. W tej chwili ja pisze dla siebie i dla niektorych wtajemniczonych.

To nie sa teksty do czytanai dla tych chorych zwierzat, ktore nazywaja siebie ludzmi. Powinni sobie zadac pytanie. Ile jeszcze we mnie pozostalo z czlowieka a ile jest we mnie zwierzecia i religi diabla, ktora mi wykladaja w kosciele katolickim. angelina-jolie-makes-rare-outing-in-malibu-01W tej chwili czlowiek jest czlowiekowi wilkiem. Homo homini lupus. Z tej formy przejdziemy do formy czlowiek czlowiekowi bratem. Wielka rodzina ludzi. Jakie potrzeby wykreuje ta nowa postac czlowieka? To w tej chwili nie jest wazne. Mozemy sobie wyobrazac w takich granicach w jakich granicach zwierze potrafi sobie cos wyobrazac.

Czy zwierze sobie potrafi wyobrazic swoja nowa ludzka forme. Chyba nie. Beda otwarte drogi do wszechswiata w tym momencie, kiedy czlowiek bedzie juz zupelnie uwolniony z piekla i wszystkiego, co jest zwierzece. angelina-jolie-kxGD--620x349@abcNowa postac czlowieka bedzie przyjazna dla boga i beda w ten sposob otwarte wszystkie bramy do wszechswiata i moze do Boga. Czlowiek – Zwierze w tej chwili nie potrafi myslec tak jak bedzie myslal w przyszlosci, kiedy bedzie wolny.

Wszystkie kary ze swiata zwierzat beda anulowane. Kary zwrocone przeciw czlowiekowi beda rozpatrzone od nowa i czlowiek bedzie wynagrodzony za krzywdy, ktore poniosl w zwiazku z tym. angelina-jolie-2To co zostalo zabrane czlowiekowi, bedzie mu oddane. To bedzie generalna zasada rozpatrywania tych roznych historii z przeszlosci. Chodzi o przestepstwa dokonane przeciw czlowiekowi w zwiazku z zastosowaniem praw zwierzat, praw z piekla.

To, co czlowiekowi zostalo zabrane bedzie mu oddane. Tutaj mam na mysli wolnosc i inne rzeczy ale z punktu widzenia czlowieka a nie zwierzecia. Zwierzeta nie rozumieja o co tutaj chodzi ale to nie jest dla m,nie wazne w tej chwili. Nowa architektura ksztaltujaca przestrzen i sprawiajaca wyzwolenie u czlowieka uczucia wolnosci i zwiazanego z tym piekna. Rowniez piekno czlowieka. naga kobieta. Milosc do wolnosci a nie milosc do klatki, ktora zwierze nazywa mieszkaniem. Nie milosc do niewoli. Czlowiek to nie jest pies.

Zwierzeta nie rozumieja ale to nie szkodzi. Niektore obiekty bedzie mozna przeprojektowac a inne trzeba bedzie rozebrac, bo sie nie beda nadawaly dla czlowieka. Angelina-Jolie-2017-Photo-Shoot-Wallpapers-1-1024x661.jpgIm szybciej to zaczniemy robic, tym szybciej czlowiek bedzie czlowiekiem. Tym szybciej czlowiek wyjdzie z tej choroby i z innych chorob, ktore sa. Generalnie chodzi nam o plynne przeksztalcenie czlowieka i calego systemu w nowy system ludzki. Przeksztalcenie zwierzecia w czlowieka wolnego, ktory ma wokol siebie wolna przstrzen i nie musi walczyc z innymi zwietrzetami.

Advertisements