Wprowadzamy system rodzinny. To jest system Boga i jest popularny na wszystkich planetach. Jezeli Bog wysyla na Ziemie grupe ludzi to nie po to zeby oni walczyli miedzy soba i zabijali sie nawzajem.

Angelina to jest moja dziewczyna i w tej chwili ja się zdenerwuję, jezeli ktokolwiek ja dotknie zanim ja do niej dojde. angelina-jolie-gtres--a.jpgJa wiem ze tam jest ochrona sterowana przez Boga ale ja moge to napisac dla niej, zeby bylo wszystko jasne. To jest ostatnia faza i ja niedlugo oficjalnie wyjde na te arene do walki z tym swiatem zwierzat, i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsktory jest potwornym znieksztalceniem prawa Boga wszechswiata. angelina-gtres-aMoja babcia czekala na mnie 27 lat. Ja nie wiedzialem, ze ona mnie kocha tak jak dziewczyna kocha swojego chlopaka. Dopiero kiedy babcia zrozumiala ze ja mam swoja dziewczyne o imieniu takim jak babcia, wtedy babcia juz nie wytrzymala i powiedziala mi  – Ja jestem ladniejsza od niej. angelina-gtres2-tJa nie zwrocilem na to uwagi wtedy. Rok urodzenia Angeliny jest  dosc charakterysyczny dla mnie ale ja tego teraz nie bede wyjasnial. Babcia tez byla taka chuda jak Angelina i tak wygladala przez cale jej zycie.

Jaki to moze miec zwiazek z Angelina? Nie che tego omawiac. Mialem ladna dziewczyne z Ukrainy. Byla Rosjanka z Ukrainy.

Premiere Of Fox Searchlight Pictures' "The Tree Of Life" - Red Carpet

LOS ANGELES, CA – MAY 24: Actors Angelina Jolie and Brad Pitt arrive at premiere of Fox Searchlight Pictures’ “The Tree of Life” at Bing Theatre at the Los Angeles County Museum of Art on May 24, 2011 in Los Angeles, California. (Photo by Kevin Winter/Getty Images)

Chcialem sia z nia ozenic. Nie dostalem pozwolenia od tych, co mnie tutaj przyslali. Zostalem silnie ukarany. Nie bede tego tez objasnial. Teraz ja jestem na tej drodze, ktora mialem isc. Wszystko z tej drogi jest usuwane. Niektore zwierzeta ja sam usune na Syberie.

Zblizamy sie do tego wszystkiego, co ja mam zrobic. Jezeli ktos mi pisze, ze Brad chce wrocic do Angeliny albo Tom chce cos miec z Angelina to jest to oczywiscie smieszne.

"The Tree Of Life" Los Angeles Premiere - Red Carpet

Actress Angelina Jolie arrives at “The Tree Of Life” Los Angeles Premiere at Bing Theatre at the Los Angeles County Museum of Art on May 24, 2011 in Los Angeles, United States. “The Tree Of Life” Los Angeles Premiere – Red Carpet Bing Theatre At LACMA Los Angeles, CA United States May 24, 2011 Photo by Lester Cohen/WireImage.com To license this image (64891105), contact WireImage.com

To ja naipierw musialbym zrezygnowac i zainteresowac sie inna kobieta ale ja nie moge. Te kobiete mi przyslali i oni wiedza, co robia. 35b76800006e5306a0f2a95c65322764bf8b38cbFacebook tez wie, co robi.  bez Facebooka i internetu to ja bym nie wiedzial jaki kolor ubrania jest w danym momencie Angeliny albo Ivanki z jej ojcem na zdjeciu. C8KRPo7UIAEKcs-To jest tez kolor z flagi Rosji i Francji. Napoleon i Lenin. To sa te dwie wazne postacie wyslannikow Boga. Monarchia i bez wlasnosci prywatnej. To sa te dwie zasady wszechswiata.

ja nosze w tej chwili taki kolor, bo nosze ale to nie jest specjalnie wazne. ale kiedy ja widze ten kolor u Ivanki albo co wiecej u Angeliny to juz to dla mnie jest wazne. Ja z Angeliny nie moge zrezygnowac i to znaczy, ze nikt nie ma prawa jej dotknac. LaraW stolicy Kirgistanu powiesilem spodnie do wysuszenia i zdjal je jeden chory czlowiek mowiacy po angielsku. Tej samej nocy podpalil sie w pokoju i podobno zmarl w tym ogniu. 1blogChcial miec kontakt ze swiatem, ktory jest obok nas. juz mu sie znudzilo na Ziemi. flag-russia-4991513 Ja tez nie moge nic zrobic. Ja nie moge sobie wybrac kogos innego i zostawic Angeline komus z tych zwierzat na Ziemi. Ja jestem karany jezeli ide w innym kierunku niz to jest obecnie. descargaJestem karany bardziej niz inni. Ja czytalem o tych roznych problemach Angeliny. Ladnie sobie z tym wszystkim radzi. Mnie jest potrzebna taka wlasnie kobieta a nie inna. AP_17074636724374Nie mam zamiaru z nia sie dzielic z nikim. Nigdy do niej nie ma prawa. kiedy ja zostawiam kobiete albo mam od niej odejsc wtedy znajduje sie jakis kandydat. W tym wypadku tego nie moze byc. Angelina-Jolie-United-Nations-Switzerland-March-2017Krzyz na bialym tle to znak templariuszy. Sluzba Jezusa. Sluzba Boga. Tutaj nie ma zadnych pomylek i tymczasowych robieta na chwile do zycia. To jest to, czego ja jeszcze nie mialem i chcialbym naprawde wiedziec jak to bedzie sie czulo. 35b76800006e5306a0f2a95c65322764bf8b38cbJa tego nigdy nie przezylem jeszcze w zyciu i Angelina tez nie przezyla. Te rozne zdjecia cos tam pokazuja ale to nie jest to, co ona bedzie miala.

Ci co jeszcze czuja w sobie chociaz odrobine czlowieczenstwa moga sie zastanowic po co tutaj przychodzimy na Ziemie. Przychodzimy zeby poczuc cos przyjemnego. Tutaj nie chodzi o zapach pieniedzy ani zapach jedzenia. Ziemia to nie jest miejsce dla swin. travolta-3_635602938933218240.jpgZiemia to nie jest chlew, w ktorym swinia ma jedzenie. Czlowiek to nie jest swinia, ktora w pewnym momencie juz nic nie chce robic. Travolta w pewnym momencie zrezygnowal. Travolta to nie jest Fred Astaire a przeciez Travolta mogl byc przez caly czas gwiazda. Niestety. Tom Cruise. Tak. On byl dobry. grease-1978-002-john-travolta-leather-jacket.jpgAle w tej chwili zrezygnowal. Jak wyglada teraz. Co tam sie dzieje w Kaliforni? Tylko Angelina jest gotowa. Ale ona nie czeka na Toma ani na Brada. Koniec tego swiata bedzie niedlugo zupelnie widoczny nawet dla tych slepych. 7f01c4c16f03a6fd79da908438f5d1e0.jpgTakiego filmu jeszcze nikt nie zrobil. ja zawsze chcialem byc rezyserem. ja chcialem byc piosenkarzem. Ja chcialem miec kobiete, ktora bede kochal. ja kochalem tylko jedna dziewczynke w szkole podsatawowej. Potem nic. Cale moje zycie bylo zniszczone.

System rodzinny. Rodzina musi byc blisko siebie i dlatego nie bedzie tej architektury, ktora jest obecnie. To wszystko bedzie zniszczone. Czlowiek przychodzi na Ziemie, zeby mogl tanczyc i spiewac. ru-0-r-600,600-n-ad88f5f47fed8862bf907791bc1b8e34oVUnvA1Fen0.jpgJa to robilem ale nie moglem tego pokazac, bo wtedy byloby to samo, co bym dostal wczesniej Angeline i nic bym nie zrobil dla swiata.

Nowa architektura bedzie szla w kierunku tej rodziny. Klasa spoleczna. Angelina to dziewczyna z klasa. To nie jest dziewczyna dla Brada. Niech on sobie chudnie ale juz nie ma powrotu. ru-0-r-600,600-n-eb5483f16dd58d9cb0d15ee821a93d10JYibehcaen0.jpgJa tez juz nie moge wrocic do Haliny, bo ona juz zycie ma za soba. Ja mam zycie przed soba. Ja widze Angeline. Ja teraz zaczne spiewac i robic filmy. Teraz juz to bede mogl robic. wpid-angelina-jolie-dresses-2016-2017-2Doszedlem do Angeliny. Doszedlem do czlowieczenstwa. Ja czytalem o problemach Angeliny. Ona sie boi ze umrze ale ona nie moze umrzec. 9b8af82b22be4b1cd066574a922d862cJa tutaj decyduje o zyciu i smierci. Ja jestem Bogiem. descargaTylko Bog moze to wszystko rozwiazac. Ale Bog jest czlowiekiem. ja jestem czlowiekiem. Ja jestem Bogiem. Czlowiek w roli Boga. Bog w roli czlowieka. To jest film bez Oscara i bez nagrody Nobla. Zycie to film. Film to jest zycie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja jestem rezyserem i ja jestem aktorem. ja tutaj nie potrzebuje Brada. ja tutaj nie potrzebuje Toma. ja chce grac sam z Angelina. Tylko ja i Angelina. Wokol nas wielka rodzina. angelina-jolie-at-sergio-vieira-de-mello-foundation-at-united-nations-office-in-geneva-03-15-2017_1Dziewczyna z klasa w mojej klasie. Szkola podstawowa i pierwsza milosc. I ostatnia milosc na Ziemi. Milosc Boga do ludzi. Nowa religia. Nowy Bog. Antychryst na Ziemi.

 

