Ja probuje to wszystko objac jednym spojrzeniem. To musi byc bardzo proste. Ja to wczesniej objasnialem ale teraz podchodzę do tego na wielkim luzie. Spokojnie. Ja probuje to wszystko objac jednym spojrzeniem.

To musi byc bardzo proste. Ja to wczesniej objasnialem ale teraz podchodzę do tego na wielkim luzie. Spokojnie. To jest moja dziewczyna na filmie z kims innym ale to jest stary film. Teraz bedziemy grali tylko razem ja i ona.

W tej chwili jest to wszystko rozrzucone. To wszystko jest pomieszane. to wszystko szuka swojego miejsca. To wszystko szuka jakiegos polaczenia. To szuka jakiegos pana dla siebie. flag-russia-4991513To szuka Boga. Bog jest na ziemi. Bogiem jestem ja. Ja to wszystko biore i moje zadanie jest – znalezc rozwiazanie. article-1297537-0A91A4B7000005DC-569_306x370Znalezc rozwiazanie to znaczy polaczyc to co mozna polaczyc i co trzeba polaczec z tym co czeka na to wlasnie polaczenie. To jest rozwiazanie w pierwszwe zwiazki musza dawac rezultaty. a0176e0fc06a112ed6ebafc39267bd46One musza cos kreowac. One musza cos rodzic. W pierwszej fazie biore wszystko. Biore ludzi i to, co oni maja. Biore wszystko na Ziemi. Brad-Pitt-Angelina-Jolie-AFI-Fest-November-2015Lacze to, co ma byc polaczone w bliskie zwiazki i nastepnie mozna analizowac dalsze polaczenia. Zbieramy wszystko i robimy klasyfikacje wszystkich ludzi. wpid-angelina-jolie-dresses-2016-2017-2Na poczatku mozemy wykorzystac ocene w pieniadzach. To jest cos takiego jakby kupowanie wszystkiego. Ja cos biore od ludzi i oceniam wartosc tego. angelina-jolie-perfect-wallpaper-for-facebook-cover-2017Ja daje w ten sposob przynaleznosc do klasy dla tego czlowieka.  Jak widac nie ma zadnego problemu w tym momencie. Ta wartosc moze byc potem skorygowana.  Laczymy wszystko. Angelina-Jolie-In-Roland-Mouret-Etty-Sergio-Vieira-de-Mello-Foundation-Annual-Lecture-In-GenevaPowiedzmy, ze ktos sie zeni. Wtedy lacza sie majatki dwoch osob. Zona juz nie placi za miejsce w hotelu u swojego meza.

Maz nie placi za to ze birze cos z domu zony do zjedzenia.  Powtorze jeszcze raz. Tworzymy wielka rodzine. descargaAle nie moze byc mezaliansu. Ludzie tej samej klasy znajduja sie w tej samej klasie hoteli, samolotow, pojazdow kosmicznych i tak dalej.  GTY-Angelina-Jolie-ml-170217To dotyczy tego momentu, kiedy czlowiek cos bierze z biblioteki. To nie dotyczy pracy. Tutaj nie ma podzialu na klasy. Wszyscy pracuja razem. Angelina-Jolie-In-Atelier-Versace-By-the-Sea-AFI-FEST-2015-Opening-Night-Premiere-2Tak ja w czasie bitwy. Wszyscy walcza razem. Po bitwie jednak krol ocenia wlozony wklad w zwyciestwo i rozdziela nagrody. To jest to samo. Angelina-Jolie-Wearing-Blue-Roland-Mouret-Dress-March-2017Teraz mamy do zdobycia obszary, ktore trzeba wykreowac. Do tego potrzebne sa inne umiejetnosci. To juz nie jest pilka nozna. To nie sa gry wojenne. Ale to moze byc tenis. Podobnie jak w rodzinie.

Cos jest nam potrzebne. bierzemy to z naszejgo dzialu, wyznaczonego dla naszej klasy w bibliotece. To jest oczywiscie na poczatku pod okreslona kontrola. GKIDS-Angelina-Jolie-Pitt-bringing-Breadwinner-to-North-American-theaters-in-2017Na poczatku jest jeszcze wszystkiego nie wystarczajaca ilosc. Poczatek jest zawsze najtrudniejszy. Nie musimy nic chowac przed innymi. Otwarte drzwi. im_20130401_entretenimiento02_130409957-1024x681-e1448947006305Otwarte drzwi do wszechswiata. Ludzie juz nie sa zwierzetami. Ludzie sa w raju na Ziemi. To jest wielki ogrod. Juz nie musimy gromadzic pieniedzy i zamykac sie w domu, bo nie ma domu i nie ma pieniedzy. angelina-jolie-3Co jest wazne. Wazna jest milosc. Wazne jest … to, czego w tej chwili nie ma. Wazne sa nowe rzeczy.

Czlowiek szybko sie nudzi i musi miec ciagle cos nowego. Czlowiek chce sie sprawdzac.  To jest zgodne z prawem Boga. To prawo ja ustalam. LaraJa jestem Bogiem. ja jestem Jezusem, Mahometem, Budda i… tak dalej.  Cos kreujemy. Ten, kto nic nie chce robic … jest chory i trzeba nim sie zajac. Angelina-Jolie-United-Nations-Switzerland-March-2017 (1)Takiemu czlowiekowi trzeba pomoc. Podobnie jak to jest w rodzinie.  Jest bardzo latwo przejsc z klasy niskiej do klasy wysokiej. angelina jolie 2013Trzeba cos kreowac, co jest przydsatne dla innych i to ma duza wartosc, co jest potrzebne dla duzej liczby ludzi. To moze byc film albo to moze byc piosenka albo to moze byc latajacy talerz. 1439472571252008Trzeba tego zbudowac duzo i szybko. Dlatego to musi byc budowane w sposob inny niz to jest robione obecnie w przypadku…. Sa rozne przyklady.

Patrze na to wszystko i wyglada mi to na  rozwiazanie bez bledow. Nie ma pieniedzy i nie ma wlasnosci prywatnej ale wszystko jest. Angelina-JolieNie ma problemow. Jak w rodzinie. Co jest tutaj w tym wszystkim dzisiaj najwazniejsze. Katalonia chce byc samodzielna i niezalezna od Hiszpanii. Angelina Jolie (6)My te wszystkie dazenia zwierzat do odseparowania sie i do zamkniecia w domu zastepujemy czyms innym. Klasy. Ta sama klasa w calej Europie i potem na calym swiecie ma jakby swoje rzeczy do dyspozycji w bibliotece.

Premiere Of Fox Searchlight Pictures' "The Tree Of Life" - Red Carpet

LOS ANGELES, CA – MAY 24: Actors Angelina Jolie and Brad Pitt arrive at premiere of Fox Searchlight Pictures’ “The Tree of Life” at Bing Theatre at the Los Angeles County Museum of Art on May 24, 2011 in Los Angeles, California. (Photo by Kevin Winter/Getty Images)

To jest rozwiazanie duzo lepsze niz obecnie. to jest rozwiazanie dla ludzi. Obecnie te male rejony to jest miejsce dla zwierzat, ktore walcza o swoj teren. 777521b59cab0f23fb4fb66b05d65b3aJa jestem przeciw temu. To jest przeciw Bogu. Zwierzeta chca miec swoj teren i swoich niewolnikow. Nie. tego nie wolno robic. To jest kapitalizm. Kapitalizm jest ustrojem prymitywnych dzikich zwierzat. 74325To wszystko bedzie zamkniete i wrzucone do smietnika. Tego nie wolno robic. Klasy. To jest rozwiazanie. To zawsze bylo dobre rozwiazanie i teraz bedzie to rozwiazanie w nowym systemie na Ziemi.

Zamiast oddzielnych panstw beda oddzielne klasy. Nie bedzie granic. Mozna bedzie porzejsc do klasy wyzszej nie tak jak obecnie przez emigracje ale przez jak to dzisiaj jest nazywane praca.  070515-Angelina-Jolie-600Wartosc pracy. Emigracja nic tutaj nie pomoze. Trzeba cos umiec robic a nie biegac po calym swiecie i grac w gry za pieniadze. 980x1306-6d15c-assets-elleuk-com-gallery-16564-28-1998-09-angelina-jolie-style-file-emmy-awards-wireimage-jpgZatrzymamy w ten sposob emigracje. Zasady wartosciowania pracy beda jednakowe na calym swiecie. Nie wiem czy to wystarczajaco dokladnie wyjasnilem. Doprowadzimy do tych samych rzeczy w bibliotece dla danej klasy ludzi na calym swiecie.

Advertisements