Kobiety chca pokazywac swoje cialo. W tej chwili mamy system zwierzat, w ktorym inaczej reaguja wszystkie istoty obu plci. 85fbb90b-ec88-48e2-992f-0c2f01013616W tej chwili kobieta jeszcze nie moze sie zupelnie rozebrac. jestesmy w piekle. Angelina-Jolie-Instagram-1Jestesmy w dzikiej dzungli. Jestesmy zwierzetami. Nie wszyscy. Ale to jest generalne stwierdzenie. Nagosc bedzie inaczej widziana w nowym systemie, kiedy czlowiek bedzie znowu istota ludzka.

Nie mozemy  wprowadzic nowej religi w tej chwili. nie mozemy wprowadzic nowych sposoboiw zachowan w tej chwili. Nie mozemy uczyc zwierzetz, ze powinny sie rozbierac, bo to jest normalne. nie to jest w tej chwili jeszcze nie normalne. W tej chwili wszystko trzeba wykradac. jedzenie trzeba wykradac. Trzeba wykradac pilke na boisku. futbol. Rozebrac kobiete i zdobyc ja. to jest to, co jest teraz. Chodzi o cos innego niz to co bedziemy robili z kobieta w przyszlosci. W Raju bedzie cos innego. W Raju jest wszystko do wziecia. Mozesz spokojnie wybrac sobie prace, jaka chcesz wykonac.

Mozesz spokojnie wybrac sobie kobiete, ktora jest bardziej lub mniej rozebrana. Nie musisz szybko jej atakowac. Nikt ci nic nie zabierze. W·okol wiele rozebranych kobiet. Jest cos innego. Znajdujesz cos innego, co ciebie przyciaga coraz blizej. To jest pewien rodzaj atrakcji, ktora powoduje silne zwiazanie. Silne przyciaganie atomow, ktore tworza zwiazek. To jest to najwazniejsze w nowym systemie. Laczenie sie odpowiednich atomow, ktore nie musza sie szukac, bo zycie i wszystkie jego skladniki maja swoje miejsce w wielkiej rodzinie ludzi. nikt sie nie zamyka. Nikt nie ucieka od innych. Nikt nikomu nic nie kradnie. Wolnosc. Prawda. Naga prawda. Nie wszyscy to moga w tej chwili zrozumiec. Nie ma w tej chwili takich doswiadczen. A moze sa. Co mnie przyciaga do Angeliny.  Ja tego nie potrafie okreslic. Ja zobaczylem w Lizbonie tanczace dzieci.

To jest cos innego niz ja chce napisac. Ja zobaczylem te dzieci w strojach afrykanskich i poczulem cos bardzo przyjemnego. To cos przyjemnego bylo zwiazane z Angelina. To jakby sygnal z kosmosu. Ja nie che tego dalej wyjasniac. To jest cos boskiego. Ja tutaj chce mowic o tym jak dwoje ludzi bedzie sie laczyc razem w tym nowym swiecie, gdzie wszystko bedzie otwarte. Wszystko bedzie pokazane. Naga prawda. Nic nie ukrywamy. nie potrzeba nic ukrywac, bo nikt nic nie ukradnie. Wszystkie informacje sa pokazane. Nie musisz walczyc o pilke. Grasz spokojnie w tenisa i wtgrywas jak Rafal Nadal. Podajesz pilke przeciwnikowi, ktory nie jest twoim wrogiem. Tenis.

To nie jest gra wojenna. Nie bedzie wojen. Nie bedzie gier wojennych, bo to wyda sie ludziom smieszne. mnie jest trudno o tym w tej chwili pisac. To jest inny swiat w tej chwili. Ja tutaj opowiadam bajki dla zwierzat. Do psa mozesz mowic  a on i tak bedzie szczekal na prezydenta USA i bedzie myslal, ze prezydent USA sie przestraszy i bedzie tak tanczyl jak zwierzeta tancza.  Angelina i ja to jest cos innego. Ona tez chyba dostala sygnal. Jaki? Ja juz tego nie wiem. Ja po tym moim sygnale zaczalem blizej sledzic, co sie dzieje z Angelina i w ten sposob sie zblizylem calkowicie. Angelina i ja to jest cos innego. Ona tez chyba dostala sygnal. Jaki? Ja juz tego nie wiem. Ja po tym moim sygnale zaczalem blizej sledzic, co sie dzieje z Angelina i w ten sposob sie zblizylem calkowicie. Ale nie wszyscy takie sygnaly moga dostawac. Tam, poza Ziemia oni maja duzo roboty. Te sygnaly sa wazne, bo ja mam tutaj wprowadzic nowy system. Ja mam tym wszystkim tak zarzadzac, zeby ten swiat przestal byc pieklem. Ja mam wprowadzic Raj na Ziemi. Ja robie to, co chce i mam otwarte drzwi. Ja mam wyslana kobiete dla mnie specjalnie.

To dobrze, ze oni tam o wszystkim mysla i wiedza, ze dla mnie jest najwazniejsza kobieta. Oni wiedza, ze bez kobiety ja zrezygnuje. Ja moge sie zbuntowac i rzucic to wszystko. Dlatego mi daja to, co ja chce. Zdjecie, ktore znalazlem wczoraj to potwierdza.  Oni tam maja duzo roboty i nie beda sie zajmowali wszystkimi. Ludzie w Raju beda jak atomy, ktore maja sie polaczyc. To nie bedzie to, co teraz. Nie ma innej roboty, to ja musze wziasc to, co jest. To jest kapitalizm. jestes niewolnikiem. Bierz te kobiete, ktora jest bo inaczej bedziesz sie onanizowal. To jest obecna sytuacja. Wszystko jest schowane. Ja tez jestem schowany i musze sie onanizowac. Nie bede tego dalej analizowal, bo to jest przykra dla wszystkich sytuacja. Chcemy cos zaczac. Chcemy wprowadzic nowy swiat ale nie mozemy, bo jestesmy jeszcze nie gotowi.  Co jest mi jeszcze potrzebne? Kobiete juz mam. Ja mam to co jest mi potrzebne. Dlaczego nie zaczynamy? Wolnosc. To nie jest to, co jest obecnie. W tej chwili musisz brac to, co jest, bo inni ci zabiora.

Nie mowie w tej chwili o sobie. Ja tez bralem rozne kobiety i to wszystko wiedzialem, ze sie rozpadnie wczesniej albo pozniej.  Nie wiedzialem dlaczego ja mam wszystko tylko na okreslony czas. Zrozumialem to dopiero, kiedy zrozumiale, jakie mam zadanie do wykonania na Ziemi i kim ja jestem tutaj. Ja jestem Bogiem. To, co ja mam zrobic, to moze zrobic tylko Bog. Oni tam w internecie, mowia o tym, ze Antychryst zada dla siebie boskiej czci. Takie rzeczy to nie jest jakies moje zadanie. Jezeli ja czegos chce to znaczy ze Bog tego chce. Jezeli ktos zna matematyczne dowody, to zrozumie. To, co bylo do udowodnienia. Ja jestem samym Bogiem. Ja jestem Jezusem albo wiecej niz Jezusem.

