Jestem w pociagu do Brukseli. W Lille wszedlem na peron bez biletu. Mysle tylko o Angelinie. Ale nie o tym chce napisac. Jade bez biletu, bo jestem przeciw przechodzeniu wasnosci prywatnej z reki do reki. Zabawa zwierzat. Futbol jest wszędzie.

Patrze przez okno i co widze. Widze te same drogi budowane w innym miejscu. Widze wszystki rzeczy podobne do tych, ktore widzialem w Europie i nawet w Afryce. Wszystko stoi w miejscu.

Secretary Of State John Kerry Meets with UN High Commissioner For Refugees Special Envoy Angelina Jolie

WASHINGTON, DC – JUNE 20: United Nations High Commissioner for Refugees Special Envoy Angelina Jolie discusses refugees and other issues in honor of World Refugee Day during a visit to the U.S. Department of State on June 20, 2016 in Washington, DC. (Photo by Paul Morigi/Getty Images)

Wszystko zostalo zatrzymane. Zwierzeta siedza w restauracji przy stolikach. Zwierzeta jedzta. Taki swiat sobie zbudowaly i uwazaja ze to jest normalne. uwazaja ze sa najwazniejsze we wszechswiecie z tym swoim systemem. Samochodami na inne planety nie poleca. Angelina-Jolie-United-Nations-Switzerland-March-2017Zwierzeta nie chca latac na inne planety. One tutaj chca byc. One chca jesc i czekac na smierc. Zycie zwierzat jest tragicznie nudne. To zycie jest makabrycznym snem. To zycie jest makabrycznym snem o tym ze sa w raju. Sa w piekle a wydaje im sie ze sa w raju. world-premiere-gala-screening-of_5013596Sa w raju bo maja wiecej od innych. Sa w raju bo moga porownac swoje zycie z innymi. i to jest wlasnie najbardziej tragiczne w ich zyciu. Nie ma nigdzie plaszczyzny z raju do porownania. 2017-03-16-6Im sie wydaje ze sa w Raju ale po jakims czasie nastepuje smierc kogos z tego rodzinnego zespolu. To jest przyklad Johna Travolty. Nie. To jest pomylka. To nie jest raj i to zwierzeta musza wiedziec. z21516585qangelina-jolieAle co ja moge zrobic, zeby ich przekonac. Ja nic w tej chwili nie moge zrobic. Ja moge tylko pisac teksty. Zwierzeta tego nie czytaja. To moze przeczytac Angelina i inni wtajemniczeni ale tego nie czyta takie normalne zwierze. 2017-03-21-2017-03-21_124526Tego nie czyta niewolnik skazany na to życia na Ziemi. niewolnik skazany na zycie w piekle. Niewolnik, ktory sam sobie ten system zbudowal. Niewolnik zbudowal sobie labirynt i nie moze z tego labiryntu wyjsc. Angelina-Jolie-Wearing-Blue-Roland-Mouret-Dress-March-2017Ja jestem tutaj po to, zeby ich wyprowadzic z tego piekla. To bydlo tragicznie przegralo ten mecz z Bogiem. Wlasnosc prywatna. Rozgradli wszystko na ziemi. Co dalej. Sa spokojni. Siedza w restauracji i pija alkohol. po tym dopierao czuja sie lepiej. angelina-jolie-saved-new-love- (1)Zlodzieje wlasnosci Boga. Wygnani do piekla jak Adam. Nie rozumieja i nie chca zrozumiec. Wynikiem tej kradziezy jest ich system. Wynikiem tej kradziezy jest ich zycie. Zamykaja sie w swoich klatkach zbudowanych przez ich architektow. Lubie patrzec w te oczy Angeliny wypelnione miloscia. To jest fantastyczne. 2017-03-16-4 (1)Czlowiek zamyka sie w klatce, bo jest zwierzeciem, ktore juz cos ma. To zwierze moze miec nawet mala ilosc pieniedzy. Ptak ktory trzyma w dziobie kawalek chleba i ucieka od innych. Zwierzeta, ktore uciekaja od siebie. Kobiety, ktore nie moga znalezc milosci. Jest dystans miedzy zwierzetami. 2017-03-16-2Olbrzymie powierzchnie Ziemi pokryte betonami i asfaltami. Zakrycie Ziemi zupelne. To przeciez jest pieko. Zwierzeta chca byc w piekle. To swinie. Świnie nie rozumieja ludzkiego języka. O przyszosci Ziemi swinia nie mysli. Świnia mysli tylko o chwili, kiedy ona jest na Ziemi. Dlatego Bog przyslal Adolfa Hitlera. 2017-03-16-2-1-e-Filippo-Grandi (1)Male powierzchnie Ziemi swinia zostawia, żeby można bylo pozadzic rosliny dla swini. To jest ten swinski kapitalizm. Swinia lubi jesc. To jest kolejny nalog swini. Tego w KERKG nie bedzie. Te restauracje i inne tego typu obiekty będa zniszczone. 2017-03-16-3Nie bedziemy szli w kierunku zakrywania Ziemi. Drogi i place nie będa potrzebne. Uniesiemy sie w powietrze jak ptaki albo inaczej. To jest zgodne z prawami Boga. To wszystko, co jest w tej chwili, będzie zburzone. To co jest to jest Ogrod Diabla, ktory jest panem piekla. Tego diabla wymyslily zwierzeta. z21516583IE,Angelina-JolieWszystko sie dzieje zgodnie z życzeniem Diabla. Zwierzeta nazywaja go Bogiem. Zwierzeta modla sie do niego w kosciele. Jezusa, ktory przychodzi, zeby zatrzymac to zniszczenie czlowieka i swiata, zwierzeta nazywaja Antychrystem.

 Angelina-Jolie-Instagram-1descarga

Nie bedzie Diabla i nie bedzie piekla na Ziemi. Podobaja mi sie te plaże w Walencji. Ja nie lubię te plaże w Walencji. Woda zimna ale wszedem do morza wczoraj i wszedlem dzisiaj. Angelina-Jolie-First-Lecture-London-School-EconomicsTylko w ten sposob moge doprowadzic sie do normalnego wygladu Boga, ktory jest czlowiekiem a nie swinia albo czyms w tym rodzaju. Szerokie plaże. Przestrzen życiowa. W poblizu tych plaż zbudujemy obiekty zabaw dla ludzi bez nalogow i bez jedzenia dla swin. 496020166Bez tych stolikow na cztery osoby i bez innych stolikow dla tych  i innych swin. Nie ten kierunek.  W tych nowych centrach rozrywki bedzie zupelnie cos innego. Kapitalizm tego nie zrobi. Dla kapitalistycznej swini wazne sa tylko pieniadze. Papierosy, narkotyki i jedzenie. W tych nowych centrach bedzie mozna tanczyc, spiewac i robic inne rzeczy ale nie bedzie mozna jesc. Ten nalog bedzie zlikwidowany na calym swiecie. angelina-jolie-brad-pitt-7Roznego rodzaju grzy i zabawy w tej wielkiej rodzinie swiata i bez pieniedzy. Bowe obiekty beda wybudowane w taki sposob zeby pod nimi byla odkryta powierzchnia ziemi. To jest moja idea. To jest idea Boga. Zwierzeta potrafia tylko glosno krzyczec i demonstrowac na ulicach przeciw Donaldowi Trampowi. _73191877_73190620Co te zwierzeta z tych roznych partii zielonych zrobily dla swiata. Zupelnie nic. To wszystko jest chore i ta partia zielonych idiotow jest najbardziej chora. Wszystko, co istnieje w tym systemie bedzie zniszczone albo wyslane na leczenie na Syberie. ja chce widziec wokol mnie tylko Angeline i tylko ludzi albo tylko Angeline.

Advertisements