Hiszpania nie ma szacunku dla Boga. Po kilku nocach na ulicy chciałem tutaj wreszcie się przespać wczoraj ale … Mają mój telefon na podsłuchu i postanowili to wykorzystać. Ja rozumiem Hiszpanię. world-premiere-gala-screening-of_5013596Ja Hiszpanię im zabiorę a oni nie chcą. Im jest dobrze tak jak jest z tą turystyką i pieniędzmi, za które apostołowie sprzedali Jezusa. Onie się do tego przyzwyczaili i nic nie potrafia innego robić. To jest generalne stwierdzenie. Cała Europa i cały świat w tej chwili nic nie robi. Hiszpanie stoją przed restauracją i zapraszają do jedzenia. W Lizbonie byli też handlarze i oni zapraszali mnie do spróbowania kokainy. AngelinaJa narkotyków nigdy nie brałem, bo się bałem w te sny wciagnąć. Z tego jest bardzo trudno wyjść. Z nałogu jedzenia jest też bardzo trudno wyjść ale ja muszę to zrobić, bo to jest coś, czego też nie będzie w KERKG. Angelina już jest do tego gotowa i bardzo ładnie sobie daje z tym radę. Ja jeszcze nie. Ale w tej chwili jestem na dobrej drodze. Od pięciu dni nic nie jem. Tylko piję Coca Colę i czasami jakiś żółty owoc z drzewa, które tutaj rosną na ulicy w Walencji. Angelina-Jolie-Wearing-Black-Boots-March-2017Hiszpanie nie chca oddać swojej własności. Oni nie chcą mieć całej Europy, Rosji, USA i całego świata do dyspozycji. Oni chca być handlarzami. Oni chca być zwierzętami, które jedzą i tak dalej. Ich zyczeniem nie jest, żeby Bóg tutaj u nich pozostał na dłużej. Wczoraj mnie skierowali na nocleg do ośrodka dla narkomanów. z21516585qangelina-jolieKierowca, który miał mnie zawieść uciekł. Postanowiłem pojechac pociągiem. Od stacji kolejowej podobno jest tylko trzy kilometry do tego Miasta Nadziei. Policjanci wskazali mi drogę. Wczesniej znalazł te drogę Hiszpan, którego poprosłem obok stacji kolejowej. Wtedy sie dowiedziałem, że to ośrodek dla narkomanów. Hiszpanie potraktowali Boga jak narkomana, który chce im zabrać Hiszpanię. Angelina-Jolie-United-Nations-Switzerland-March-2017Nie oglądam informacji o Antychryście ale cos tam do mnie dotarło. Dotarło do mnie, że wielka moc jego dopiero się ujawni. Spróbuję teraz inaczej. Jeszcze nie jestem widzialny dla normaqlnych ludzi, którzy chcą życ w raju. Coś sie tam dzieje w Ameryce. I teraz tutaj w Hiszpanii mnie tak nieprzyjemnie potraktowano. Donald może mi pomóc. Musimy zacząć rządzić swiatem. To oczywiście ja będę rządził ale bez pomocy USA ja nie dam rady. To zostało juz ustalone wczesniej i później. angelina-jolie-saved-new-love- (1)Angelina jest dla mnie. Donald jest też wybrany do pomocy dla mnie. Ideą Boga jest połączenie wszystkiego. Hiszpanie będą mogli jeździć na nartachw Szwecji bez problemów, bo Szwedzi szczekali na Donalda i za to pojada na Syberię. Dla Szwedów Syberia to nie jest żaden problem. Hiszpanie naucza się innej roboty. Handel przestanie istnieć. Ludzie przestaną jeść i będą dobrze wyglądali. Nie jedzenie jest tym, co jest najpiekniejsze w życiu. Oprócz kobiet są inne piękne rzeczy na Ziemi. Kreowanie czegoś nowego na Ziemi. Szukałem tego Miasta Nadziei długo wczoraj w nocy w miejscowości Adalia. To jest tak dobrze ukryte, że sam Bóg nie potrafi go znaleźć. Po około dziesieciu kilometrach spaceru postanowiłem wrócić do pociągu. 2017-03-16-6Była juz północ. Pociągów już nie było. Postanowiłem wrócić spacerem do Walencji. Moje stopy trochę na tym, ucierpiały ale to mi pomoże schudnąć. Nic nie jem od kilku dni i ten wielogodzinny spacer. To musi przynieść rezultaty. Muszę wyglądać dobrze, bo Angelina juz tak wygląda jak trzeba bedzie się prezentować przed ludźmi. Nie wiem, co z Hiszpanami zrobić. Zablokować im ruch turystyczny. Donald juz nie pozwala Amerykanom podróżować ale to jest za mała liczba turystów. Chińczycy  i inni to rekompensują. Musimy to wszystko razem zablokować i zmienic świat. Zwierzeta musza oddać wszystko Bogu. W tej chwili się nie boja Boga. Dlatego zaczynamy działać naprawdę.

