Informacja o tym, że Angelina w sposób niezgodny z prawem dżungli przejęła opiekę nad dzieckiem, była długo pokazywana w internecie. world-premiere-gala-screening-of_5013596Mnie się podoba to, co ona zrobiła. To od razu na początku tego wyjaśniam.

To właśnie w taki sposób trzeba rozpocząć walkę z dżunglą. To nie jest to, co niektórzy inni robią na przykad ukraść z banku pieniądze. IMGPostLarge-2017-03-Marco-15-583x363Ukraść własność należącą do innego zwierzęcia. Tutaj prawo własności dżungli osiągnęło swoje apogeum. Człowiek jest własnością innego człowieka. File+File+Photos+Angelina+Jolie+filed+divorce+V16OAzSiJiAlNiewolnictwo. Angelina to jest kobieta wybrana przez Boga dla mnie i wszystko, co zrobiła Angelina jest zgodne z prawem Boga na Ziemi. 2017-03-16-6Ja nie sądzę, że gdzieś, w jakimś innym przypadku złamała prawo Boga. Angelina jest czysta jak prawdziwy anioł. Jest czysta jak anioł Boga w Królestwie Boga.2017-03-16-6 W tej chwili jest tutaj piekło ale trzeba tak działać, żeby wyraźnie pokazać te elementy, które są niezgodne z prawami boskimi. z21516585qangelina-jolieJa już pisałem wcześniej, że dziecko nie jest własnością innego człowieka. Dziecko ma prawo do najlepszego rozwoju w KERKG. cwmnn5vhtdtlt475e4354aywbDlatego otrzyma takiego nauczyciela i opiekuna, który bedzie umiał mu przekazać maksimum umiejetności i w ten sposób go przygotować do kreowania maksymalnie możliwych dla danego człowieka rzeczy. world-premiere-gala-screening-of_5013596Tylko w ten sposób można doprowadzić do szybkiego rozwoju świata. Zatem w KERKG będzie to prawo własności dżungli zupełnie odwrócone. Dzieckiem rodzice nie będą sie opiekowali. 2017-03-16-6Mogą się opiekować ale to nie jest prawo ich. To nie jest ich prywatna własność. Następna akcja Angeliny to spotkanie z głowa koscioła bez biustonosza. angelina-jolie-saved-new-love- (1)Kobieta ma wolność w KERKG a w obecnym systemie nie ma tej wolności i to widzimy w reakcjach. Ludzie, ktorzy ciągle są zwierzętami wymagają od niej trzymania sie przyjetych zasad dżungli. externalDookoła są zwierzęta i oni mają rację. W tym systemie nie ma wolności i nie można się rozebrać, bo reakcje zwierząt są chore w porównaniu z reakcjami ludzi w KERKG. 2017-03-21-2017-03-21_124526Ale trzeba to pokazywać, co zrobiła ta kobieta wybrana dla mnie przez Boga. Brawo Angelina. Jestes mi potrzebna. Nie wiem, co tam sie dzieje w USA. 2017-03-16-3Brad chce znowu wrócić. On chyba rozumie, że tutaj chodzi o co innego. Opieka nad dziećmi. To będą zupełnie zmienione zasady i on nie musi wracac do Angeliny z tego powodu. Ja jestem przeciw. z21516580Q,Angelina-JolieJa jestem Bogiem i potrzebuję Angeliny. Wszyscy przeciwnicy będą leczeni na Syberii. Jakie to wszystko jest chore i przez to skomplikowane w tym piekle w USA. Ja też mam jakieś problemy w ostatnich dniach. da9eab51-7371-4ee9-bed9-82c04b868cc4-683x1024Nie jem i doprowadzam sie do całkowitej zmiany w wyglądzie. Ten temat dzisiaj napisałem ale jutro ide nad morze, bo juz dzisiaj będę normalnie spał. Jakieś zakłócenia.  Co się dzieje. Angelina-Jolie-First-Lecture-London-School-EconomicsTrzeba to wszystko szybko zacząć w Londynie. Chodzi o te wykłady. Trzeba zniszczyć to wszystko, bo to jest chore. Wiem, że Angelina to potrafi zrobić. Jest pod ochrona Boga.

