Michael Jackson śpiewa. Ten spiew doprowadza ludzi do płaczu. On uważa, że jest wszystko w porzadku. Tak powinno być według niego. On robi to, co powinien robić. On jest gwiazdą. angelina-jolie-brad-pitt-7Trzeba mu to teraz wyjasnić. To nie jest dla niego wyjaśnienie, bo on juz wszystko wie. Ja to też wiem. To musza wiedziec inni. To musi wiedziec mój aktor Travolta. Angelina to jest co innego. To jest już moja kobieta i ja jej wyjaśnię wszystko osobiście ale nie teraz. Michael śpiewa, że świat bedzie lepszy. Ludzie chca w to wierzyć. z21516582Q,Angelina-JolieŚwiat od tego jego spiewania nie bedzie lepszy. Ludzie wchodzą w trans płaczu a potem wchodza do baru. Geje w chodza potem do łóżka. Ja słyszałem w nocy w Warszawie.

Cos obrzydliwego. Ten swiat oparty na własnosci prywatnej odebranej Bogu oraz na pieniadzach, które reprezentują te własność Boga sprzedawaną innym zwierzętom. Jezus sprzedany przez Apostołów. Jezus ukrzyżowany. Jezus jedzony. Dla tych zwierzat Bóg to jest diabeł. Wymyslili diabła. To nie Bóg przysłal Adolfa Hitlera. To diabeł przysłał Adolfa. z21516580Q,Angelina-JolieTo diabeł go ochraniał przez cały czas i zwierzeta nie potrafiły go zabić. To diabeł odkrywał słońce i ono świeciło we Wrocławiu w tym czasie, kiedy tam był Adolf Hitler. z21516581Q,Justin-Welby-i-Angelina-JolieMichael Jackson śpiewa ale nie zastanawia się nad tym jak ten swiat ma sie zmienic na lepszy. Najwazniejsze, ze jemu jest dobrze i jakos bedzie. Bogu to sie przestaje podobać. z21516583IE,Angelina-JolieMichael Jackson umiera i tam gdzie jest dostaje pełne wyjasnienie. John Travolta próbuje żyć normalnie w tym piekle. On tez dostał szansę jak inni. Travolta nie mysli o tym, co się dzieje i dlaczego to sie dzieje na swiecie. z21516584Q,Justin-Welby-i-Angelina-JolieTo był mój aktor, kiedy był młody. To nie diabeł rządzi w tym piekle. Jest tylko jedna osoba a nie trzy osoby jak w religi katolickiej. Jest tylko jeden Bóg. tym Bogiem na Ziemi jestem w tej chwili tylko ja.

Jan Paweł nie rozumiał. Modlic sie do Boga i życ w piekle. Jan Paweł był chłopakiem ze wsi krakowskiej. Bóg mu nie potrafił wyjaśnić. Był ciężko ranny. z21516585Q,Angelina-JolieAle to nie wystarczyło. Na koniec zycia choroba Parkinsona. Ja nie wiem czy Jan Paweł na koniec coś zrozumiał. Chyba nie. z21516587Q,Justin-Welby-i-Angelina-JolieTeraz juz rozumie wszystko. John Lennon spiewa piekną piosenkę – Imagine. To jest tylko piosenka. Dostał szansę, zeby to zrobic o czym śpiewa. To jest to właśnie, co ja robię. 496020166Ja jestem Bogiem dla Amerykanów i ja bym chciał, żeby wszyscy Amerykanie zrozumieli Johna. J to jest Jezus a Lennon to jest od mojego nazwiska. To jest Lizbona, Londyn i Lille. Gdzie ja bede nocował w Lille. Ja nie wiem. Chce tam zostac pare dni. angelina-jolie-londres-2017-angelina-jolie-730x275Lennon dostał szansę, żeby coś przemysleć ale tej szansy nie wykorzystał. Bóg wysyła swojego posłańca i John umiera. Syn Travolty umiera. Zwierzeta nie rozumieją, co się dzieje. Tom Cruz nie rozumie, co sie dzieje. 8b1a90f1549c4e292051c75e198c90c9.jpgTom w jednym z filmów gra zamachowca, który miał zabic Adolfa Hitlera. Tom Cruz nie rozumie wielu rzeczy. Wszystko jest odwrotnie. To, co tutaj jest uwazane za dobre to jest uważane za potworne przestepstwo, potworna choroba we wszechświecie. 9d03998a4b8e955ce909ecec8e6768aaTo wszystko się rozgrywa w USA. George Harrison spiewa inną ładną piosenkę. On wierzy w ta naukę kościoła. Trzeba sie tylko modlic do Boga i bedzie wszystko w porzadku. Trzeba chodzic do tego kościoła. On nie rozumie, gdzie on jest. On ma szansę przemówić do ludzi. Ludzie go znają i kochaja jego piosenki.

USA to jest ta wielka scena Boga. George Harrison miał szanse cos przemyslec i powiedziec to ludziom. Ale trudno jest mysleć, kiedy się jest w tym piekle i to sie podoba, bo USA to jest prawdziwe piekło dla zwierzat i zwierzeta to lubią.  137141097Trzeba byc wyrzuconym z tego systemu. Trzeba byc na ulicy jak Adolf Hitler w Wiedniu. Trzeba byc sciganym przez ten system i ukrywac sie jak Włodek Lenin. Trzeba znienawidzieć ten system. angelina-jolie-1_20109350Trzeba ten system zniszczyć. Trzeba to piekło zniszczyć i zrobić to  co jest w piosence Johna Lennona. Ja nie wiedziałem, dlaczego on sie nazywa Lennon. Dzisiaj juz rozumiem. Przecież ja to właśnie chcę zrobić w USA z Angeliną i innymi ludźmi.

Co trzeba zrobić? Ja to wyjaśniałem ale będę to jeszcze robił. Do pomocy w USA i gdzie indziej jest wyznaczony Donald Trump albo bardziej jego córka Ivanka. On w tej chwili przyjmuje na siebie wszystkie ataki. wpid-angelina-jolie-oscar-dresses-2016-2017-0Co to bydło wyprawia na ulicach. Nazywają go rasistą i jeszcze inne pretensje. AIDS w USA. Dlaczego nikt z tych zwierzat się nie zastanawia. angelina-jolie-long-hairstyleDlaczego Franciszek nie zaczyna wyjasniać w kosciele, kto to jest antychryst. Kto wysłał antychrysta. Czego chce antychryst i tak dalej. Ja to napisze w kolejnym artykule. Franciszek musi wiedzieć, co ma robić. AngelinaJa to jemu wyjasnię. Trzeba wiecej mówić o antychryście. Trzeba mówić prawdę. Antychryst to jest Jezus, który zrozumiał, co trzeba zrobić. da9eab51-7371-4ee9-bed9-82c04b868cc4-683x1024Ale to na koniec wyjaśnień. Zwierzeta lubia takie rzeczy. Na poczatku ktos sie wydaje kimś bardzo złym a potem….. euforia. On jest zbawicielem świata.

