Nie wiem, co robi Karolina. Jezeli jest koło niej jakis mezczyzna to ja to bede wiedział. Ma miejsce w pociagu na Syberię. 13220915_965781583518075_875185464838460782_nKarolina to jest dziewczyna wybrana przez Boga. Bez zadnych podpowiedzi. Bogiem jestem ja. I to wszystko sie razem łączy. Ja się też połączę z Karoliną we Wrocławiu. i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsW hotelu. Karolina ma byc w łózku i czekać.  Sama ma być. Tylko ja i Karolina. Bedziemy cos robili. Bedziemy kreowali cos biologicznie. Biologiczne dzieci. Angelina-Jolie11 portal-tatuaze plAngelina jest w Angli. To jest tez moja dziewczyna. To jest dziewczyna wybrana przez Boga dla mnie. Nie tylko do łóżka. Mamy zrobić coś więcej. rehab_cs_for_internet_addicts_in_china_640_04-jpgMnisi buddyjscy to wiedzieli i postarali się. Tatuaże doprowadziły do szybkiego rozwodu.

Mozna to by ło zrobic inaczej. Dlaczego ona ma porysowane całe plecy i dupę. Nie wiem, czy biust jest też porysowany. zen253 Biologiczne dzieci. Angelina jest w Angli. To jest też moja dziewczyna. To jest dziewczyna wybrana przez Boga dla mnie. Nie tylko do łóżka. Mamy zrobić coś więcej. Mnisi buddyjscy to wiedzieli i postarali się. Tatuaże doprowadziły do szybkiego rozwodu zamiast do tego, co jest w pisane w internecie. angelina-jolie-long-hairstyleMozna to by ło zrobic inaczej. Dlaczego ona ma porysowane całe plecy i dupę. Nie wiem, czy biust jest też porysowany. Hitler też pomógł Stalinowi ale musiał uciekać do Argentyny. angelina-jolie-1_20109350Stalin nie rozumiał. Ja też nie rozumiem tych tatuaży. Dzieci patrzą na Angelinę tak jak patrzyły na Hitlera. Angelina nie jest Bogiem. Angelina jest dla Boga do pomocy.

Nie tylko w łóżku. Angelina nie rozumie, dlaczego dzieci patrzą na nia i chce znowu adoptowac kolejne dziecko. ffn-jolie-tattoo-nyc-100408-b832c2bd90b66802f1183e2150a5a7b3_71f6d1To jest niepotrzebne. Ja bede miał dziecko z Karoliną i moze nie jedno. Muszę jeszcze raz wytłumaczyc Angelinie dlaczego te dzieci patrza na mnie. 000121K5NYVLD4DI-C322-F4Nie tylko patrza na mnie. W Wiedniu maly chłopczyk podał mi rękę i zapomnial zupełnie o matce. To było na basenie w Wiedniu. AngelinaW Barcelonie w metro podobna sytuacja. Dzisiaj wszedłem do biblioteki w Lizbonie i to samo. W Angelinie jest w tej chwili cos boskiego. b4e9c74b80edc1897f38e01797f0aa44Te dzieci, które są jeszcze ludźmi to wszystko czują. One chca byc ludźmi. One nie chca byc wychowane przez Angelinę i byc zwierzętami.  One widzą cos innego.

One widza Angelinę z Bogiem. Nie tylko w łózku. Angelina nie rozumie i chce adoptowac kolejne dziecko. Angelina ma mi pomóc. angelina-1_289873_36Jeżeli Angelina zajmie się dziećmi to mi nie pomoże. Nie bedzie miala czasu być ze mna. Nie tylko w łózku. Chodzi o zupełnie cos innego.

"The Curious Case of Benjamin Button" Los Angeles Premiere Angelina Jolie

08.12.2008 Westwood, CA Angelina Jolie “The Curious Case of Benjamin Button” Los Angeles PREMIERA POLAND ONLY!!! TATUAZ TATOO — Newspix.pl *** Local Caption *** http://www.newspix.pl mail us: info@newspix.pl call us: 0048 022 23 22 222 — Polish Picture Agency by Axel Springer Poland

Trzeba pomóc tym dzieciom inaczej. One czekaja na to. Wszystkie dzieci czekaja na to. Wszystkie dzieci na całym świecie.Te dzieci chca byc ludźmi. golden-globes-2012-angelina-jolieTe dzieci czekaja na Boga. Tylko Bóg może im pomóc. Franciszek ma robic to, co ja mówię. Donald w USA ma robic to, co ja chcę. Ja chce Ivankę ale to jest w tej chwili niemozliwe. tatuaze-gwiazd-angelina-jolie-fot-east-newsJa nie mogę nic zacząć. Franciszek jeszcze sie nie rozpedził. czeka az kardynałowie mu dadzą kopniaka w dupę. Bez tatuaży on nie bedzie pod ochrona Buddy tak jak Angelina.

Wszystkie dzieci czekają na Angelinę. Patrzą na Angeline i widzą coś boskiego. Co  one widzą. One widzą mnie. Ja nic nie mogę zrobic bez pomocy Angeliny. wpid-angelina-jolie-oscar-dresses-2016-2017-0Nie tylko w łózku. Ja nie wiedziałem o tym ale teraz to do mnie powoli dociera. Angelina w tym czeronym kolorze z tym usmiechem, który przyciąga Boga. angelina-jolie-brave-decisionJa czuję się blisko nieba. Ale jeszcze nie jestem w niebie. Ja będę w niebie na Ziemi. Ja będę w raju na Ziemi.  Ja będę w Niebie na Ziemi jezeli Angelina mi pomoze. angelina-jolie-atelier-versace-redNie tylko w łózku. Tym dzieciom chodzi o cos wiecej. Te dzieci chca byc ludźmi. One są ludźmi jeszcze w tej chwili. One chca byc ludźmi, kiedy będą dorosłe. hitler-braun-und-kinder-von-speer-und-bormannOne chcą,żeby Bóg ich kochał. One chca zyc wiecznie na Ziemi. One chca życ w Raju na Ziemi. To jest w tej chwili niemożliwe. One to wiedzą ale nie potrafia tego objasnić.angelina-jolie-1660 One nie znaja tego zwierzęcego języka w tym piekle na Ziemi. Ja to rozumiałem. Ja rozumiałem te spojrzenia dzieci w Ełku w Polsce, kiedy pisałem juz dużo.

To miasto krzyzackie związane z Wielkim Mistrzem Krzyzackim – Urlyk von Jungingen. angelina_jolie_tattoos-bare-nakedTo jest właśnie poczatek wielkich Niemiec. Teraz musimy to wszystko co jest zniszczyć. Hitler otworzył tylko jedna bramę Stalinowi. angelina-jolie-is-angelina-jolie-really-directing-captain-marvelBrama na drodze do człowieczeństwa. Ja otworzę wszystkiee bramy. Ja otworzę człowiekowi bramy do wszechświata. Ja otworze człowiekowi bramy do wieczności. 2005To wiedzą dzieci. Angelina musi mi pomóc. One tego od niej oczekują. One chcą byc ludźmi. Ja to wszystko zrobieę ale bez Karoliny, Angeliny, Ivanki to jest niemozliwe. 062668Bez kobiet to ja mogę się jedynie onanizować. Ale to nic nie stworzy.  Onanizowanie sie w ciemnosciach. Dzieci czekają na Angelinę, żeby mi pomogła. GTY_angelina_jolie_sr_140507_16x9_992Ona nie rozumie. To wszystko musi wyjść na światło dzienne. Musimy wyjść z piekła. To musi zaczac Franciszek.

To  musza zaczać pokazywać ludzie tacy jak Angelina. Tutaj nie chodzi o adopcję dzieci. Tutaj nie chodzi o adpcje tego systemu, w którym te dzieci zyją. angelina-jolie (2)Tutaj nie chodzi o przygotowanie tych dzieci do zycia w piekle na Ziemi. Tutaj chodzi o stworzenie Raju na Ziemi. Tutaj chodzi o stworzenie Raju dla tych dzieci, które patrza na Angelinę. 238a7ae996bd936df9545b9d4d63c6ccTylko spokojnie Angelina. Bez płaczu. Juz jestesmy blisko. Za pięć dni będę we Francji. Będę w Lille. To jest bardzo blisko Londynu. 286 km. 28e667465b3f22665e790b3f75c43c4eCztery godziny samochodem. Nie wiedziałem, ze to wszystko idzie w tym kierunku. L to jest moja litera. To moje nazwisko. To nazwisko Lenina. Król Francji – Ludwik, umarł w tym samym dniu, co Lenin. Ja sie urodziłem w tym dniu.

Voight  to jest od mojego imienia – W. Mam nadzieję, że ten jej ochroniarz nie widział jej tatuaży. Jeżeli się mylę to pojedzie na Syberię.

 

