Analizowałem sytuację dotyczącą końca swiata zwierząt. Wszystkiego bedzie dużo. Człowiek nie bedzie juz walczył z innym człowiekiem. 46th New York Film Festival "Changeling" PremiereKoniec gier wojennych. Co dalej. Czy człowiek bedzie chciał żyć w tym nowym świecie. Czy człowiek bedzie miał cel. Tak. Człowiek bedzie miał cel ludzki. 0004TCOXM9E6OXNJ-C322-F4.jpgTo mozna pokazac na przykładach z obecnego świata. Takim przykladem moze być Michael Jackson. Perfekcja. Takim przykladem moze być również Angelina. Jest dosc duzo tych przykładów ale sa tez inne przyklady negatywne.

To cos co jest ludzkiego w pewnym momencie zostaje zahamowane. Dookoła sa zwierzęta. Dookoła jest cos innego ważne. tatuaze-gwiazd-angelina-jolie-fot-east-news.jpgA raczej nic nie jest wazne oprócz tego, co jest wazne dla zwierzecia. Świat zwierzat. To jest swiat, który nie jest światem ludzi i tutaj jest trudno życ człowiekowi. Jest inny poziom celów. Pieniadze. ffn-jolie-tattoo-nyc-100408-b832c2bd90b66802f1183e2150a5a7b3_71f6d1Mam pieniądze, to juz wiecej mi nie potrzeba. Tak reaguje zwierzę. To jest generalny kierunek, który zatrzymuje rozwój czlowieka i rozwój swiata. Nie chcę tego analizowac ale chyba muszę to robić. 000121K5NYVLD4DI-C322-F4Wszystko jest robione w zamian za cos, co masz dostac od kogos. Robisz cos dla kogos w zamian za jakąś rzecz od niego. W tym momencie przestajesz juz cos robic dla siebie. Przestajesz trenowac. Przestajesz sie doskonalić. To jest niepotrzebne. Ustalony przez zwierzeta system to jest system dla zwierząt. Chodzi o to samo, co jest celem zwierzecia. Celem zwierzecia jest zdobycie pozywienia. Zabicie innego zwierzecia. Zdobycie czegos materialnego. To musza robic wszyscy w tym świecie. Pieniadze zabierane od tych słabych i przechodzące do tych najlepszych, najlepszych w swiecie zwierząt, te pieniadze zatrzymują rozwój tych najlepszych. Te pieniadze nie pomagają tym słabszym.

Ci słabi są dalej zwierzętami, których celem jest ten niski poziom zycia niewolnika. Człowiek nie moze sie wydostac z piekła. angelina-jolie-long-hairstyleTen system nie pozwala zmienić sytuacji człowieka. Michael Jackson mógł jedynie śpiewać o tym lepszym swiecie dla wszystkich ludzi. Tutaj głownie chodzi o dzieci, które jeszcze są ludźmi. zen253Szybko jednak dorosną i znajdą się pośród zwierząt. To dlatego widzimy dzieci, które patrzą na Hitlera i kochają go albo jakoś inaczej to czują. Te dzieci czują, że to jest ktos, kto został przysłany przez Boga, zeby dać człowiekowi człowieczeństwo. Tego Hitler nie mógł zrobic. On został przysłany tylko po to, żeby otworzyć kolejną bramę na drodze do pełnego człowieczeństwa.

Bóg nie kocha tutaj nikogo. Ci, co mają te pieniądze również nie są tymi wybranymi przez Boga. Syn Johna Travolty umiera. Piosenkarz umiera. Cos w tym piekle dostał od Boga, a następnie coś traci. b57c14ccb1a721901660ba4ccdda60c15108acb5Jedni zabieraja pieniadze od innych i tak to wszystko sie odbywa. Przekazywanie pieniedzy. Co ja chce zrobic. Nie ma pieniedzy. Celem człowieka jest awans społeczny. celem człowieka jest rowniez doskonalenie siebie. "The Curious Case of Benjamin Button" Los Angeles Premiere Angelina JolieCzłowiek wszystko ma i moze nie pracowac ale człowiek chce byc lepszy od siebie samego. To jest cos co jest pokazane na filmie siedmiu wspaniałych. Byc lepszym od samego siebie. To jest zycie. angelina-jolie-1_20109350Dookoła juz nie ma przeciwników. Nikt ci nie przeszkadza. Jestes tylko ty. Chcesz byc lepszy. Chcesz wygladac lepiej. Wtedy czujesz sie lepiej. Ja sie czuje lepiej jezeli wygladam lepiej i ja nie jestem gejem. Ja chce byc lepszy od tego, którym jestem w tej chwili.

Ale ja chce być ceniony przez wszystkich za to. Tego chciał Michael Jackson. Tego chce Angelina Joli. Tego chcę ja ale dopiero teraz i jeszcze nie zupełnie. Angelina-Jolie11 portal-tatuaze plCzłowiek musi miec cel. Dlaczego ja teraz mam wygladać lepiej jezeli to jest mi niepotrzebne w tej chwili. Ja chcę mieć Angelinę. Ale to jest inny temat. Co trzeba zrobić? Trzeba zrobic taki system, w którym człowiek będzie potrzebował byc lepszym. To musi byc wazne dla innych. Człowiek chce byc piłkarzem. I to jest bardzo smieszne i tragiczne w tym zwierzecym systemie. To musi byc wazne dla innych i to musi dawac mozliwosc awansu w spoleczenstwie.

Klasy spoleczne. Ja wiem, ze to bedzie wszystko dobrze zaprojektowane ale ja sam dla siebie to sobie tłumaczę. Ja chcę być sam pewny, że to co ja robię to ma sens. Słucham w tej chwili piosenki i czuje piekno tego wszystkiego, co ja chce zrobić. b4e9c74b80edc1897f38e01797f0aa44I oczywiscie czuje piękno zblizenia z Angeliną. To mozna dalej analizowac ale zostawie to na jutro. Cieszę się, że to moje uczucie, kiedy w Lizbonie zobaczyłem dzieci afrykanskich rodziców ma jakis dalszy etap. Ja to czułem wczoraj i to czuję dzisiaj. angelina-1_289873_36To jest to uczucie jakie wtedy miałem. Czuje cos takiego przyjemnego i w tym wszystkim jakiś zwiazek z Angelina. Czuję coś boskiego! Ja tutaj widziałem dwa razy w Lizbonie tęczę na niebie.  Cos musi w tym byc.

