Jerzy Hoffman uczył się robić filmy w Moskwie. Rosjanie są to bardzo dobrzy reżyserzy. Ogniem i Mieczem to nie jest film, którym mozna sie chwalic za granicą. 0004AQTOVX5TP4EQ-C122-F4.jpgKrzyzacy to jest to, czego powinien sie trzymac Jurek. Ja nie rozumiem. Miał wielu pomocników przy tym filmie. Taka pomoc to sie nazywa jakos po polsku. 0004AQTUQPDPH8R6-C122-F4.jpgJa nie pamietam. Dlaczego mu nie pomogli zrobic dobrego filmu, który mozna pokazac za granicą i dostac Oscara. Tak. Mozna było dostać Oscara za Ogniem i Mieczem.

Ale to nie tak jest zrobione. Sienkiewicz nie o tym myslał. Oczywiscie można sie Sienkiewicza nie trzymać i napisac troche inny scenariusz.

Ale nie mozna stanać po środku i czekac na rady od tych pseudopomocników, których Jurek miał na planie tego filmu. Ja te powieść lubię. izabella-scorupco-2424-1920x1080Tam jest moje nazwisko w tej powieści Sienkiewicza. To mi pokazywał wczesniej mój ojciec. Ale nie o to chodzi w tej chwili. mHgaKAMeQERaRbeHV6cXKDk649VJurek chciał wykorzystac motyw Bohuna i Heleny. Dobrze. Mozna to zrobic ale trzeba napisac troche inny scenariusz. Inaczej niz Sienkiewicz.

Ale po co nam takie rozwiazanie. My nie chcemy Ukrainy jako oddzielne panstwo. To był tylko bunt kozaków. Kozacy to jest Polska. unnamedUkraina to jest Polska. Wielki Książę Rosji Wolodia zaproponował naszym dwóm książętom (Donald i Radosław) wzięcie spowrotem polskiej części Ukrainy. Izabella_Scorupco_11Komu jest potrzebne odrywanie Ukrainy od Polski. To jest własnie to coś bardzo zwierzecego. Zamknąć drzwi i szczekać tak jak niektórzy w Szwecji szczekaja na Donalda Trumpa.

Zupelnie to wszystko sie nie udało Jurkowi. Kto mu to podpowiedział. TVN 24? Ta telewizja zniknie zupełnie, kiedy ja wejde na scenę. PItt-jolieMoja osoba zasłoni te telewizję. Koniec swiata zwierzat i koniec TVN24. Ukraincy rozbiora pomniki Bandery i będą mówić po polsku albo po rosyjsku. golden-globes-2012-angelina-jolieJęzyk ukrainski to jest język polski z róznymi dodatkami rosyjskimi. Co oni zrobili z ta ladna dziewczyną Izabelą Scorupco ze Szwecji.

Jurek powinien uczyc sie od Aleksandra Forda. Jak wygląda pięknie Grazyna Staniszewska na filmie Krzyzacy. Jak wygląda źle Izabela na filmie Jurka. High-Quality-Angelina-Jolie-Wallpapers-Hd-Gdzie są dobrzy polscy operatorzy i pozostali ludzie ze polskiej szkoły filmowej. Dlaczego osiągnęliśmy dno? Ja wiem. Cała Europa jest na dnie. angelina-jolie-atelier-versace-redPolska też jest na dnie. Pieniądze i całe to gówno doprowadzilo Polskę do dna. Jurek chciał aktora rosyjskiego. Dobrze. wpid-angelina-jolie-oscar-dresses-2016-2017-0Domagarow mógł zagrac w tym filmie Jana Skrzetuskiego. Te dwie postacie nalezalo wyeksponowac. Scenariusz powinien byc napisany z wyeksponowaniem tego wlasnie wątku. angelina-jolie-takes-her-kids-for-an-ice-cream-treat-following-ski-session-in-coloradoNie mozna dawac wszystkim po równo jak to było w komuniźmie. Czy tego tylko nauczył sie Jurek w Moskwie? Jezeli tak to szkoda, ze Jurek nie ogladał rosyjskich filmów gdzie jest pokazana prawdziwa miłość. ajolie030216_02_x17Wszystkim nie wolno było dac grac. Ja nie będę dawał nikomu grać. Lenin już oddał komunistom władzę i wszystko upadło. Dwie postacie tylko ja i ….. Jan i Helena. Reszta to tło i tak maja grać. Bunt polskich kozaków to tło.

Zagłoba to tło. Co z tego wswzystkiego wyszło. Jurek sie zgubił i jego pomocnicy z Krakowa chyba nie potrafili mu pomóc. TVN24 zupelnie nie wie co sie dzieje. angelina-jolie-brave-decisionMy chcemy transformowac wszystko. My chcemy zeby człowiek był człowiekiem. Człowiek rodzi się człowiekiem i chce byc czlowiekiem. Jezeli TVN czegos nie rozumie to niech popatrzy na zdjecia Hitlera z dziećmi. 402f271181a88f0f7e7b81b480893a4e.jpgTo jest trudno zrozumiec. Ja wiem. TVN24 tego nie zrozumie. Ja to tłumaczyłem. Kim był Adolf Hitler i jakie było jego zadanie? hitler-and-child.jpg Jan Paweł tez pochodził z tego rejonu i nic nie rozumiał. Chłopak z krakowskiej wsi. Turek go mocno zranił ale Jan Paweł dalej nic nie rozumiał. hitler-braun-und-kinder-von-speer-und-bormann.pngChoroba Parkinsona i Jan Paweł dalej nic nie rozumiał. Mój ojciec też zachorował na te chorobe ale w szpitalu mnie zapytał – dlaczego? brad-pitt-and-angelina-jolie-family-photo-3Ja mu tego nie wyjasniałem, bo mi go było bardzo szkoda. Jurkowi wyjasniam, dlaczego film jest źle zrobiony. Jak ja sie zdenerwuję to rzuce to wszystko, wyjade do Kaliforni i tam bede pracowal nad filmami. angelina-jolie-atelier-versace-redJuz nie wróce do Polski, bo tez będę się czuł jak jakaś świnia z TVN24. Będzie mi dobrze. Coiffure-avec-frange-Angelina-JolieTo nie wazne że dookoła zwierzeta zamkniete w klatkach czekaja na smierć i chodzą do koscioła, gdzie sa ci ludzie z Krakowa. Ludzie, którzy ukonczyli katolickie uniwersytety w Krakowie.

