Ja cenię Michaela Jacksona za to, ze osiagnął maksymalnie mozliwą perfekcję we wszystkim. Jedna piosenka nie bardzo mi sie podobala ale dzisiaj juz moge ja tutaj pokazac. 6bf1d96cbd5375b5ff9cb3f553dcb101Zyjemy w piekle. Dzisiaj na ulicy zobaczyłem jakies zwierze wyrzucone na ulice. To zwierze bylo w stanie choroby, ktora sie wlasnie dzisiaj ujawnila. x17_jolie_angie_031117_10To jest cos, co Michael pokazuje w tej swojej piosence. Te zwierzeta sa uspione. nagle zawirowanie pogody w Lizbonie. Cos sie zaczyna dziac. Angelina Jolie Wallpaper @ go4celebrity.comWidzialem bardzo wielu z nich, czekajacych w kolejce na jakiś napoj. Ja ich widze codziennie, bo przechodze tamtedy.

Ten napoj ma zastapic glod heroiny czy jakiegos innego narkotyku. Potworny jest ten kapitalizm, ktory produkuje tych chorych. Ja zrobie z tym porzadek w Lizbonie i gdzie indziej. x17_jolie_angie_031117_14Musimy najpierw spowodowac wojne religijna. Musimy zniszczyc katolicyzm, ktory podtrzymuje ten system. Franciszek musi to zrobic. Jezeli tego nie zechce robic to trzeba go zamknąć w klatce i trzymac bez jedzenia. ak_579198_001Odchudzonego trzeba wypuscic. Ja sam bede sie odchudzał. Musze wygladac tak jak Angelina albo lepiej. Tak jak Michael Jackson. 106546-Lisenok12Ja musze wygladac jak Piekny Bóg. Jak Piekny antychryst. Dzisiaj rano jeden z tych chorych, podobny do tych co widzimy na filmie z Jacksonem, próbował mnie zaatakowac. Uniknąlem tego ataku w ostatnim momencie. W drodze do metra kolejny zblizył sie do mnie.

To sie zwierzetom tylko tak wydaje, że maja policje i są bezpieczni. Ten system wyprodukował piekło. Ja tego piekła nie moge zniszczyc. http://avaxhome.ws/blogs/igor_lvŚwinie nie dopuszczaja mnie do przejecia władzy nad światem. Erdogan musi zacząć działac. x17_angelina_jolie_031117_14Jezeli Erdogan tego nie rozumie to ja mu to powiem w tej chwili wyraźnie. Allah czeka na akcję, która ma się rozpocząć tutaj w Europie. Turcja jest w Europie. natalie-portman-in-black-and-white-471Erdogan musi zrozumieć, czego Europa oczekuje od niego. Potrzebne są wyrazne akcje. Ja musze przejąć władzę nad Europą i potem nad światem. gia-preis-der-schonheit-gia_a4549112-2993-11e6-8f5f-7ac8be343499Ja jestem Jezusem. Ja jestem w Koranie. Ja jestem synem Allaha. Co to jest Turcja w tej chwili. Turcja jest niczym. Turcja jest tylko historią. Stylish-Angelina-JolieTurcy błąkają po Europie w poszukiwaniu swojego miejsca. Erdogan jak żebrak czeka na zmiłowanie Holandii i innych krajów. To nie jest ta droga. download-angelina-jolie-wallpapers-002Ja dam Europie wyzwolenie z piekła. Ja musze dojść do władzy. Erdogan musi przestac byc zebrakiem w Europie i zacząc to, co ja mu powiedziałem wczoraj. Adam Mickiewicz był w Turcji.

Ten Polak jest bardzo waznym człowiekiem w Polsce. To on pokazał w swoim poemacie nadejscie tego, co ja robie w tej chwili. Po co on był w Turcji. Nie wiem. angelina-jolie-monochrome-hd-wallpapersMusze przeczytać. Ten atak na mnie dzisiaj rano spowodował taka moja reakcję. Turcja jest żebrakiem. Zwierzeta bez honoru. Allah patrzy na to i przekazuje mi informacje. angelina-jolie-is-angelina-jolie-really-directing-captain-marvelJestem wściekły, bo nie moge zacząć otwarcie działać i miec swoich ludzi, swoich krzyzaków w Polsce i w całej Europie. Musze miec swoich Rycerzy Krzyza i Miecza.angelina-jolie-on-a-sofa Musze zniszczyc ten system. Musze zrobic nowy system. Nic nie moge zrobić. Dookoła mnie tylko strae świnie, które chca utrzymac ten system.

Chca utrzymac te religię zwierzęcą. Zwierzeta, które nie wierza w Jezusa. Te zwierzeta trzeba zaatakowac. To musi zrobic islam. angelina-jolie-black-and-white-portrait-1680x1050-wide-wallpapers.netZwierzeta czekaja na Jezusa. Nie wierza, ze Antychryst jest Jezusem. Sam byłem ciekawy. Co to znaczy,że po Antychryscie przyjdzie prawdziwy Jezus. angelina-jolie-8670-1920x1080To sie wyjasniło. Zwierzeta mówia o tym w internecie. Jezus już nie przyjdzie jako człowiek. jezus przyjdzie jako duch. Ten duch bedzie elektronicznie pokazany na niebie. Czyli wszystko jasne. angelina-jolie-2409Inny Jezus juz nie przyjdzie. Antychryst to jest Jezus i zwierzeta musza to zrozumiec. Ludzie Allaha musza to podpowiedziec Franciszkowi i innym zwierzetom w kosciołach katolickich. tumblr_n6m12exYVg1qddppio1_500Inaczej ja nic nie mogę zrobić.

