Cos znowu zrozumiałem w nocy ale nie dzisiaj. Lizbona. Portugalia. Tutaj był najwiekszy król polski Wladyslaw Warnenczyk. angelina-jolie-415695-GALLERY_600Turcja i Wielki Książę Rosji. Król Wladysław i Turcja pod Warną. Teraz mamy Turcję i potrzebna mi jest wlasnie tutaj w Europie. Potrzebna jest wojna religijna. 6bf1d96cbd5375b5ff9cb3f553dcb101.jpgErdogan. To jest dobra litera E. England. Elbede, Elzbieta. Ewelina. Holandia to jest kraj, gdzie pojadę. Angelina Jolie Attends The 3rd Annual Women In The World SummitPojade do Beneluxu. Ksiestwo Luxemburg. Tam musze być. Jakos mi to sympatycznie wyglada. Litera L i to chyba dlatego. Lizbona. Belgia tez musi byc OK. Barcelona. Bruksela. angelina-jolie-cheatedHolandia. Henryka – moja matka. Adolf Hitler to poslaniec Boga. Zwierzeta zaraz będą przeciw temu, co ja w tej chwili mowię. angelina-jolie-3Jezeli był posłańcem Boga to dlaczego przegrał. Dlaczego tyle ludzi zginęło. To nie ludzie. To zwierzeta. jestesmy w piekle. Człowiek czeka na smierć.

Człowiek żyje bardzo krótko. To jest dzungla. To jest piekło. Bogu chodziło o wojne w tym piekle. 653a0f4218e7517af9693b253e121b94System komunistyczny, który był systemem wyzszym miał zdobyc centrum Europy. z21481773Q,Angelina-JolieFutbol. Grac mozna w pilke jezeli jest przeciwnik. Nie ma przeciwnika to nie ma wojny w piekle. 3b724de010dfbd478857979ee0cd87e3Dla Boga te zwierzeta nic nie znaczą. Bóg tych zwierzat nie lubi. Ja nie lubie psów. Bóg nie lubi niewolników. 89d6d73d82e497cac0be0246d39f0ed4Drzwi do lotów na inne planety są dla zwierzat zamkniete. Ten system nie może wyleciec nigdzie poza Ziemie. 790Ten system trzeba zniszczyc. I ja to zniszcze przy pomocy zwierzat, które potem bedą znowu ludźmi.2011-02-16-17-13-14-7-angelina-jolie-was-captured-during-the-warner-alex Ja nie mogę zniszczyc religi katolickiej i innych religi. Ja muszę czekac na wojne pomiędzy zwierzetami. 477316-angelina-jolie-637x0-1Futbol. Tylko w ten sposob mozna w tym piekle isc do przodu. Zabijac przeciwnika.

Musi wygrywac ten, ktorego poziom jest wyzszy. musi wygrywac ten, ktory jest blizej człowieczeństwa. 20090529_onceperfectface_250x375Wszystkie te religie są religiami zwierzat ale religia katolicka jest na najnizszym poziomie. Angelina Jolie 2014 2_291_LZwierzeta jedza ciało Jezusa i tak dalej. Poziom jest najnizszy ze wszystkich rteligii na swiecie. angelina-jolie--aFranciszek to jest Hitler, ktory wyjechał do Argentyny. Franciszek ma zniszczyc religie katolicka tak jak Adolf Hitler zniszczył Niemcy, Polske i inne kraje. celebrity-makeunders-angelina-jolie02Oczyszczenie. Prawidłowo to oceniają Hindusi. Swastyka. Odwrocony polamany krzyz, który rozrywa ciało w srodku Europy. k,MzI3MDc1ODMsMTMyOTA5,f,jolie2_happyPrzeciwnikiem zwierzat z religi katolickiej są zwierzeta z religi islamu. Islam to jest system religijny, ktory rowniez bedzie usuniety. 2c9d8b009837739648a7f1b2637a27beCelem jest teraz zniszczenie wszystkiego. Inaczej ja nie opanuje tego piekła. To piekło, te zwierzeta potrzebują samozniszczenia. 62e5768fb464d6ba408eda0f592e907fJa do nich mowie ale one nie chcą zmian. To jest bydło, ktore nie mysli i nic nie rozumie.

To sa swinie, ktore czekaja na smierc. To sa psy. To sa niewolnicy. W jaki sposob te zwierzeta przedstawiaja antychrysta w internecie. 2005Dla nich antychryst to jest ktos przysłany przez diabla. Dla nich Bog to jest diabeł. Oni sa w piekle a im sie wydaje, ze sa w niebie. angelinaIm sie wydaje i tak ich uczy religia katolicka, że Bog ich kocha. Bog, który ich zrzucil do piekła nie kocha ich. Angelina-Jolie-BiographyAdam zerwał jabłko. Własność prywatna. Zabranie Bogu jego własnosci. Mozesz chodzic po ogrodzie ale nic nie jest twoje. EE British Academy Film Awards 2014 - Red Carpet ArrivalsJezeli cos jest twoje wtedy jestes zwierzeciem.  Wtedy jest futbol. Jest wojna zwierzat.  Muszę w tym piekle czekać. shutterstock_111527057Jest tylko kapitalizm i tutaj juz nie ma przeciwnika. Religia to jest droga do wyciagniecia człowieka z piekła. 994b70819cb0af8a79e1defae61341c6Franciszek nic nie robi. Franciszek jest stary i jest zadowolony, ze jest na wysokim stanowisku w kosciele. 2005Nic nie robić. Byc świnią i czekać na śmierć. Tak sobie mysli Franciszek. Franciszek to nie jest Adolf Hitler.

Franciszka trzeba wykorzystać do wojny. Franciszek sam nie wywoła wojny. Franciszek musi byc narzedziem, bo on nie chce byc wodzem. 1350457216_1On chce byc swinią i nic wiecej. Otwiera sie kilka frontów walki zwierząt w tym piekle na Ziemi. Turcja – kontra….. , Książę Donald Trump – USA i Królowa USA Ivanka, Książę Donald Tusk – EU. cb0d0abd1af41cbcW Brazyli czeka mój siostrzeniec Król Brazyli, Portugalii i Ameryki Poludniowej i Środkowej – Tomasz. Wszystko z literą T.  angelina (1)Pamietam jak mi Irena opowiadała o tym jak Tomek był na meczu futbolowym na stadionie Legii w Warszawie i potem go tam zwierzeta okradły. angelinaJa to opowiadanie pamietam. Tomek jest bardzo ważnym wybrankiem Boga. To jest moja rodzina. Ameryka Południowa urasta do jakiegos bardzo waznego obszaru. angelina_jolie_beautiful_dress-1152x864Franciszek bedzie miał trochę przeżyc. Świnia, która chce byc świnia będzie zmuszona byc człowiekiem.

Franciszek będzie zmuszony wykonywac moje rozkazy. Ja czekam na rezultaty porozumienia Wielkiego Księcia Rosji z Turcją. angelina_jolie-05 (1)Turcja ma otwartą droge do Rosji. Turcja ma dla mnie otworzyć drogę do panowania nad światem. angelina-29Tą drogą jest otwarta wojna religijna. Holandia zrobiła pierwszy krok. Holandia to jest mój kraj jak kilka innych w Europie. Angelina-Jolie-beautiful-actressHolandia nie bedzie potepiona za to jak chce Erdogan. Gdyby tak było to ja nigdy tego piekła nie zniszczę. Angelina-Jolie-BiographyReligie musza sie zniszczyć. To musi nabrac wiekszego wymiaru. Otwarta wojna i wtedy wchodzi na arenę Jezus i wszystko pozostaje w piekle. Angelina-Jolie-confeso-tener-amigos_LRZIMA20111209_0047_11Tylko ludzie wychodza z piekła. Taki jest plan Antychrysta.  Taki jest plan Jezusa. Turcja jest w Europie.EE British Academy Film Awards 2014 - Red Carpet Arrivals Ja spróbuję się uczyć tego języka. Pojadę tam ale nie w tej chwili.  Polecę samolotem. Jakis tani lot z Beneluxu. Angelina-Jolie-PF-WENNMyślę, że Erdogan zrozumiał o co chodzi i weźmie sie do roboty. Nie po to Erdogan jest wybranym na stanowisko wysokie w Turcji, żeby udawac, że coś robi. angelina-jolie-world-war-z-premiere-post-mastectomy-red-carpet-4Bóg czeka na aktywne działanie Turcji. Ja jestem, Bogiem.  Nich sobie Turcja przypomni czasy swojej wielkosci. angelina-jolimakeupAch te zwierzeta w tym piekle. Nic nie rozumieją. Jakim jezykiem ja mam z nimi rozmawiac.  Po turecku?

