Wczoraj wieczorem poczułem sie zupełnie rozbity, zniechecony do wszystkiego. Chce gdzieś wyjechac ale po co. Nic mnie nie interesuje. i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsInteresuje mnie tylko jedno. Własnie to, co robię w tej chwili. Owszem pójde na siłownię i nad morze. Ale czy to mnie uspokoi. Nie. 13220915_965781583518075_875185464838460782_nBardziej moze mnie uspokoić Karolina. Moze mnie uspokoić Angelina a może nie. Jej ojciec to w połowie niemiec i w polowie słowak. 0001277iodqmyy00-c322-f4Jej matka to w czesci Francuzka. To jest to, co ja robie. Francja, Niemcy, słowianie.  Karolina urodziła sie, tak jak ja, na terenach niemieckich. Napoleon mi pomógł coś zrozumieć.

Dzisiaj w nocy pomyslałem sobie o Hitlerze. Dlaczego Hitler mi nie pomaga? I rozwiązałem ten problem. Papiez Benedykt reprezentował Hitlera. maxresdefault-5Benedykt zrezygnował. Hitler zrezygnował i wyjechał do Argentyny. O co tutaj chodzi? Ja chciałem jeszcze rok temu wyjechac do Argentyny.

EN_00018266_0005

PHOTO: EAST NEWS/AFP Picture taken in September 1977 in Warsaw of Edward Gierek. Born in 1913, Gierek became prime secretary of the Communist Party of Poland in December 1970, after the massacre of the workers of Gdansk perpetrated under the orders of his predecessor Wladyslaw Gomulka, and resigned in 1980 due to the strikes that marked the birth of Solidarnosc. His leadership was marked by attempts of opening the country to the world and creating an economic prosperity.

Ja chcę wyjechac do Holandii. Holandia to Netherlands. N to Niemcy. Chcę wyjechac do Amsterdamu. Kolega tutaj w Lizbonie mówi mi. 1-153Nie do Amsterdamu tylko do jakiegos innego miasta na litere D. Litera D to nie moja litera. D to Deutschland. Wszystko sie kręci dookoła Niemiec. Holandia to Hitler. Hiszpania to tez Hitler. Moja matka Henryka. To też Hitler.

Wczoraj prosiłem moja matkę, żeby mi pomogła, bo jestem juz zupełnie zrezygnowany i dzisiaj juz mam rozwiazanie. angelina_jolie_tattoos-bare-nakedMatka zawsze mi pomagała. Dlatego jest królową Polski. Ten znaczek nosi Lech na marynarce. Wieden. Tam był Hitler. brad-jolie-ringsNa basenie ludzie skakali z wieży. Ja nie skakałem. Ja przepłynałem pięć kilometrów i pobiłem rekord życiowy. Ratownbik na basenie to Argentynczyk. ivanka-trump-stole-the-show-at-the-gop-convention-on-its-final-night-here-are-12-things-you-might-not-know-about-herMój kolega. Gratulował mi. O co tutaj chodzi? Angelina mi sie podoba ale te tatuaże na ciele. To mi się nie podoba. Karolina to moja dziewczyna i ja musze mieć. 3397fdb100000578-0-image-a-11_1461783491135Angelina to moze byc moja druga dziewczyna. Tak jak włosi. Mają dwie żony. Angelina jest teraz z jakimś facetem ale to nic nie znaczy. 3C5844C300000578-4142094-image-m-65_1484977235937Ten gość bedzie musiał odejść na jakis czas od niej. Wszystko jest moje. Wszystko jest Boga! Bogiem na Ziemi jestemn ja. To wie Lenin. To wie Napoleon.

To wie Adolf Hitler. Tylko Franciszek nie wie, ze on reprezentuje teraz posłańca Boga. Franciszek chce być świnią. Jemu jest dobrze. hot-angelina-jolie-as-lara-croftOn nie wie dlaczego został wybrany papieżem. Ja ten tekst poślę do ludzi z kościoła w Ameryce południowej. Ja mam tutaj trochę adresów. brad-pitt-angelina-jolieOni to przeczytaja i będa wszyscy wiedzieli, czego ja oczekuję od Franciszka. Moim zadaniem jest budowa Raju na Ziemi. ivanka-trump-inaugural-ball-dress-8-copiaCo jest charakterystyczną cecha Raju. Nie wolno zrywac jabłek. Adam zerwał jabłko i teraz mamy piekło. Własność prywatna musi być oddana Bogu. ivanka-trump-net-worth-mstPieniądze to jest tez własność prywatna. Apostołowie sprzedali Jezusa za pieniądze. Własność prywatna musi być oddana Bogu.

Firma Boga LBD wprowadzi nowy sposób oceny pracy człowieka. Droga do raju to oddanie Bogu jego własności. Wszystko jest Boga.Angelina-Jolie-Hollywood-Famous-Movie-Silk-Canvas-Posters-HD-Modern-Home-Decor-Large-Girs-Poster-Pictures Wszystkie kobiety. Karolina, Angelina, Ivanka.  Ludzie Franciszka to muszą wyraźnie objaśnić wszystkim zwierzętom w kościołach na całym świecie.

To jest własnie to, co ja miałem zrozumieć w Lizbonie. Franciszek chce byc świnią. Franciszka nie wolno eliminowac ani go ranic, tak jak raniono Jana Pawla. tumblr_lz8m1m1ifv1qerbf5o1_500Franciszek powinien być zamknięty w klatce, bez jedzenia na siedem dni. W tym czasie Franciszek zrozumie, że on nie jest świnią.

EN_00113829_0080

PHOTO: EAST NEWS/AFP A crowd of people gathers in St Peter’s Square during Pope Benedict XVI first mass at the Vatican 24 April 2005. Hundreds of thousands of pilgrims flocked to the Vatican early Sunday for the inaugural mass of Pope Benedict XVI, who was to be installed as the Roman Catholic Church’s 265th pope. AFP PHOTO Andreas SOLARO

Ten kto zamknie Franciszka bedzie miał ochronę Boga. Ja to mówię, bo ja jestem Bogiem na Ziemi. images-28To musi zacząć Franciszek i dalej to już ja wszystko zrobie razem z kobietami oczywiscie. Narodziny nowego systemu KERKG. Królestwo Boga. Raj na Ziemi.

 

