Jesteśmy  na bardzo prymitywnym etapie rozwoju Europy i świata w tej chwili. Nie potrafimy z tego wyjść. O co chodzi? Turnieje rycerskie.

To jest wlasnie to, co robimy.  Do tego dochodzi pilka nozna. To jest gra z przeciwnikiem. Tym przeciwnikiem moze byc wszystko w tym systemie. 960x0Tym przeciwnikiem moze byc prawo ustanowione w tym systemie. Jak ominac prawo i strzelic gola. Jak oszukac przeciwnika i strzelic gola. 56a8bbda50b4ce0b52c8b024aa99adf47048d.jpgJak oszukac dziewczyne i strzelic gola. Zwierze, ktore osiagnelo wyzszy poziom rozwoju. Poziom bandyty. Poziom diabla w piekle. 18155a449feee297869beb2f2f6fc7fe.jpgSymbolem tego jest pilka nozna. Te turnieje i takie gry miedzy druzynami beda wyeliminowane w nowym systemie. To jest niepotrzebne. 0001277iodqmyy00-c322-f4Nie beda potrzebne sporty walki. Stadiony beda dla innych rzeczy. Lekka atletyka to jest ten moj sport. To jest to, co bedzie potrzebne. Jak cos zrobic szybciej. Jak cos zrobic lepiej. Znalezc droge do wejscia na wysoka gore.

Znalezc narzedzia do lotow w przestrzeń poza Ziemię. Beda rózne gry i pozwola one na trening umyslowy i fizyczny. brad-e1396186593649To jest jeden kierunek dla wyjscia człowieka ze sredniowiecza. Drugi kierunek to jest uwolnienie zwierzecia od własnosci prywatnej. Wszystko jest Boga. 1-153Ty masz to wszystko do uzytku i jeszcze wiecej. Kolejnym kierunkiem jest łączenie tego wszystkiego rozdrobnionego, tego co zwierze chce miec na własność.15972503_368554906851643_2888567118647797230_o-1 Lączenie tego wszystkiego bedzie dotyczylo wszystkiego, co jest teraz odseparowane, zamkniete w klatce na klucz przed innymi zwierzetami. media_xll_4695158-1Te przestraszone, czekajace na śmierc zwierzeta będą przeniesione do hoteli i tam beda w wielkich grupach. To beda wielkie budowle ze wszystkim, co jest potrzebne czlowiekowi do zabawy i treningow. vladimir_putin-638x425Ludzie beda sie spotykali bardzo czesto. To otworzy mozliwosc kontaktow miedzy mezczyzna i kobieta. W hotelu juz nie bedzie wlasnego gospodarstwa. Nie bedzie kuchni i nie bedzie pralki. Człowiek bedzie zyl tak jak to jest pokazane na filmie Pretty Woman.

Ludzie beda sie spotykali. Jezeli ktos bedzie chcial zmienic otoczenie to przeniesie sie do innego hotelu, gdzie rowniez bedzie tysiac ludzi ale innych. tumblr_nc8lx8opvn1qi4ou7o1_500I tak w całej Europie. Fabryki beda polaczone w duze obiekty. Tam bedzie na przyklad czterdziesci roznych fabryk w jednym kompleksie. 1409294258623Tam beda sale do treningow, baseny i inne potrzebne rzeczy. To nie bedzie rozrzucone po całym miescie i poza miastem jak jest teraz. Teraz sa to prywatne obiekty kapitalistow. Wszystko bedziemy laczyli. brad-pitt-angelina-jolie-1Nie tylko ziemia bedzie polaczona w duze gospodarstwa. Wielka rodzina to jest symbol przyszłosci. Nikt nie musi sie przed nikim zamykac, bo nikt nic nie ma. W supermarkecie wszystko sie zmieni. angelina_jolie_tomb_raider_lara_croft_1600x1200Człowiek prawie nic nie bedzie potrzebowal, bo wszystko bedzie mial w restauracji, w hotelu. Jak w Pretty Woman. Opera. Oczywiscie beda klasy spoleczne i   nie wszyscy beda mieli po rowno i to samo. Wszedzie trzeba bedzie wchodzic do gory.

To jest wlasnie zycie czlowieka. Doskonalenie siebie samego wszędzie. Nie ma przeciwnikow. Jest tylko otwarta przestrzen. Jest morze.

This slideshow requires JavaScript.

Jest góra, na ktora trzeba wejsć. Człowiek juz nie bedzie zwierzeciem. Zmieni sie wswzystko. Zmieni sie sposob odczuwania wszystkiego przez człowieka. Zmienia sie obyczaje i zmieni sie wszystko. jennifer-lopez-in-warrior-costume-person-photo-u1Ja jestem jeszcze w Portugali. Dzisiaj rozmawialem z jednym z czarnych kolegow i mowie mu, że pojade do Amsterdamu. 040a54d539219302f5ae304941f55d3d.jpgOn mowi, ze tam sa piekne dziewczyny. Tutaj w Lizbonie jest bardzo malo pieknych dziewczyn. Jest duzo przystojnych mezczyzn i jest duzo czarnych chłopaków. Malo ladnych dziewczyn i duzo chlopakow. natalie-portman-21058W ten sposob jest zatrzymany rozwoj Portugali. Jak to sie dzieje i dlaczego? Ja wiem ale nie bedę sie wypowiadał na ten temat, bo sie ktos obrazi a ja chcę tutaj jeszcze pare dni zostac. angelina-jolie-photos-in-red-dress-15Ja wiem, co trzeba zrobic i ja to zrobie w Portugali. To jest piekny kraj. W tej chwili tutaj jest wiosna. Wszystko rosnie. Tylko dzieci jest mało.

Advertisements