Lenin byl niewatpliwie poslancem Boga. Podobnie jak Napoleon i inni.

"Reign of Fire" Los Angeles Premiere - Arrivals

07/09/2002 – Izabella Scorupco – “Reign of Fire” Los Angeles Premiere – Arrivals – Mann’s Village – Westwood, CA, USA – Keywords: – False – – Photo Credit: Lee Roth / RothStock / PR Photos – Contact (1-866-551-7827)

Lenin był bardzo waznym poslancem Boga. Lenin obalił cara, który źle rządził i zlikwidowac chciał własność prywatną.

Lenin miał takie same inicjały jak moje WL. Jeszcze w szkole podstawowej mowiłem wiersz o Leninie, napisany przez Broniewskiego.

Ten moment zapoczatkował moją karierę w szkole. Miałem duzą przyjemnosc bycia w tej wlasnie szkole i w tej klasie z ta nauczycielka.

This slideshow requires JavaScript.

Salomea umarła ale widzi chyba to, co ja robię. Dałem jej tytuł ksieżnej i myslę, ze tam ona jest w tej chwili księżną. izabella-scorupco-4W końcu ja jestem Bogiem przyslanym na Ziemie. Będę musiał opuscic Portugalię, gdzie bardzo duzo zrozumiałem i to napisałem. vladimir-lenin-multitud-comunismo-171818Teraz piszę o Leninie. Car mu zabil brata i Lenin doprowadził do zabicia cara.

Lenin powinien w tym momencie wprowadzic monarchię taką jaka ja wprowadzę. Lenin pozwolił zwierzetom rzadzic i mamy to, co mamy teraz. brad-pitt-angelina-jolie-e1370261990103Powrót do kapitalizmu. Male przedsiebiorstwa. Niewolnicy. Ludzie bez pracy na ulicach. Lenin widzi to, co ja robie i rozumie, ze to nalezało zrobic.

This slideshow requires JavaScript.

Ja jestem najlepszym z nich wszystkich. Ja jestem najwazniejszym synem Boga. Ja jestem sam Bogiem na Ziemi. Ja wprowadze Raj na Ziemi.

This slideshow requires JavaScript.

Ja to moge zrobic teraz, kiedy mamy internet i komputery. Ja moge tym wszystkim zarzadzac z jednego miejsca. brad-pitt-and-angelina-jolieJa nie potrzebuje zadnej partii komunistycznej. Ludzie będą pracowali i będą awansowali w hierarchi. Ja im nie pozwolę rzadzić. article-2536780-1a88262f00000578-822_306x606Ja nie pozwolę rzadzić nikomu. Będą królowie ale oni sa wybrani po to, żeby pomóc. Napoleon nie pozwolił rządzic nikomu. Podobnie Hitler nie pozwolił rządzić nikomu.

Lenin pozwolił zwierzetom rządzic. I to nie był jego błąd. Ja nie krytykuje histori ani nie oceniam.

This slideshow requires JavaScript.

To sa tylko fakty. Pozwolił rządzić zwierzetom i to doprowadziło do zniszczenia wszystkiego, czemu poswiecił całe swoje życie.

On teraz widzi co ja robie i mi dobrze życzy. Ja wiem. Przywrócimy Leningrad i ja tam będę. Nie przez cały czas i powiedzmy sobie moze wiecej niz połowę czasu.

Gdzie ja mam teraz jechac. Ja byłem w Finlandi, gdzie Lenin przez jakis czas przebywał. Z Finlandii ja poleciałem samolotem do Kenii, przez Paryż. 7angelinajolie_0Mój bagaz poleciał do Holandii. I juz mamy odpowiedź. Chyba powinienem jechac do Holandii i tam czekac na dalszy rozwój wypadków. 550x298_angelina-jolie-weight-worries-following-kung-fu-panda-3-premiere-2721Ale tam jest w tej chwili zimno. Ja na łyżwach jeżdżę ale nie lubie ostatnio chłodu.

Nie chcę byc tam na ulicy. Pojade do Hiszpanii tak jak Kolumb zrobił. Bedę na południu Hiszpanii.

Prawdopodobnie w Walencji. To jest moja decyzja na dzisiaj.

This slideshow requires JavaScript.

Może jeszcze inaczej zrobię. Może polecę samolotem jeżeli jutro znajdę bardzo tanią linie lotnicza do Amsterdamu.

Jezeli jednak Amsterdam przywita mnie na ulicy to ja wsiadam do pociagu i jadę do Hiszpanii.

This slideshow requires JavaScript.

Lenin obalił cara ale dalej to juz było nie to. Nalezało wszystko połaczyc.

This slideshow requires JavaScript.

Wielkie gospodarstwa i wielkie fabryki w których bedzie jednoczesnie dwadziescia roznych fabryk kapitalistycznych. 42ce8d823786a1427852f41dc875f19c134d00e2Tam będą supermarkety, które bedą wydawały ludzim wszystko, co jest potrzebne i co zostało wyprodukowane w tych fabrykach. Tam będą miejscfa do treningów i do odpoczynku tak nazywanego czynnego.

To mogą byc dyskoteki i inne rzeczy. Tego nie może zrobic kapitalizm, bo w tym systemie jest zasada, żeby wszystko było oddzielone od innych.

This slideshow requires JavaScript.

To jest moje. Ja mam swoj budynek i ja nikogo tam nie wpuszcze. Ja mam psa i on pilnuje. Ja sam jestem psem i ja sam pilnuje.

This slideshow requires JavaScript.

Mam jeszcze wiecej psow i oni pilnuja. Ja mam pieniadze i ja tych pieniedzy pilnuje. To jest schemat kapitalizmu.

This slideshow requires JavaScript.

Ja nie jestem rasista mowi kapitalista ale on jest jeszcze gorszym zwierzeciem. On pozwala na homoseksualizm i inne rzeczy, bo on sie boi o swoja wlasnosc prywatna.i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comics On chce miec spokoj. Car tez chcial miec spokoj i zostal zabity razem z cala rodzina. Kapitalizm tez musi umrzec razem z cala rodzina. Koniec świata.

Advertisements