W jaki sposob nastapi to przejscie z gospodarki kapitalistycznej do gospodarki niekapitalistycznej. Panowanie Boga nad swiatem to jest przejecie calej wlasnosci Boga z rak kapitalistow. angelina-jolie-5To nie bedzie krwawa rewolucja. Kapitalisci beda plakac, bo niewolnicy nie beda chcieli u nich pracowac. Nastapią masowe zwolnienia z pracy ale inicjowane tym razem przez niewolnikow. Narodziny wielkiej rodziny LBD. Powiedzmy, że jest jedna fabryka LBD.

Ludzie pracują cztery godziny dziennie. Siedem dni pracy i trzy dni odpoczynku. To bedzie 28 godzin pracy w tygodniu. To bedzie mniej niz 90 godzin w miesiacu. 10 dni wolnych od pracy w miesiacu. angelina-jolie-weight-lossU kapitalisty niewolnik pracuje 200 godzin w miesiacu i ma 8 dni wolnych. To jest oczywiste, że ci ludzie, którzy potrafią pracowac beda emigrowali do mnie z calego swiata. angelina-jolie-photos-2017-5Obok fabryki albo razem z nia bedzie supermarket. Tam człowiek bierze to, co jest mu potrzebne bez pieniedzy.  Ja moim ludziom nie place. Nie ma pieniedzy i nie ma problemu z wyborem.

'Kung Fu Panda 3' Premiere Arrivals, Los Angeles - 16 Jan 2015

Mandatory Credit: Photo by Buckner/Variety/REX/Shutterstock (5541641ai) Angelina Jolie ‘Kung Fu Panda 3’ Premiere Arrivals, Los Angeles – 16 Jan 2015

Na poczatku bedzie jedna fabryka ale potem kupimy albo wybudujemy kolejne. To, co ludzie wyprodukuja ja moge sprzedac nawet za granica i miec pieniadze na kupienie kolejnych fabryk.

Ja musze miec fabryke hoteli. Ludzie beda mieszkali w hotelach. Ja musze miec fabryke roznych rzeczy do supermarketu. 06angelina-jolieTo bedzie jedna wielka fabryka i tam razem z nia bedzie supermarket. Ja w tej chwili nie mam zamiaru tego wszystkiego projektowac. 7angelinajolie_0Generalnie zamiast drobnych kapitalistycznych fabryk ja przechodze do polaczenia wszystkiego. Polaczenie atomow w jeden wielki zwiazek. 550x298_angelina-jolie-weight-worries-following-kung-fu-panda-3-premiere-2721Polaczenie wszystkich krajow w Europie i stworzenie wielkiej rodziny. Na poczatku ta rodzina jest mala ale szybko bedzie rosła. a348d579733367e1cf615f7a0d34892fTo nie jest kapitalizm. To jest niekapitalizm. Mala roznica. Tylko dodajemy nie na poczatku i wszystko działa tak jak powinno działac. angelina_jolie_tomb_raider_lara_croft_1600x1200Chodzi tylko o negacje wszystkiego. Taki bunt. Woodstock. My nie chcemy. Czego wy chcecie? Oni nie wiedza. Biorą narkotyki. angelina-jolie1-273x400Bóg to widzi i przychodzi na Ziemie. Bóg im pomoże. Człowiek po pracy albo w przerwach idzie na siłownię albo na basen albo gdzie indziej wszystko jest w tym kompleksie połączonym z fabryką. angelina-jolie-brad-pitt-200x300Człowiek idzie do hotelu po pracy i tam tez sa obiekty do treningu i odpoczynku aktywnego. Człowiek jest wolny.

Nic nie ma i ma wszystko, co tylko może sobie wymarzyć. To jest wielka rodzina, która ma wszystko. angelina-jolie-brad-pitt-divorce-anorexicOczywiscie, że konsumpcja jest w tej pierwszej fazie odliczana od tej wartosci pracy, którą on przekazuje do biblioteki albo inaczej banku LBD. angelina-jolie-skinny-09Ale te wartosci sa małe. Jezeli wszystko produkujemy w sposob masowy to wszystko jest tanie. To wiemy z tej sytuacj, która mamy obecnie. brad-pitt-angelina-jolieSamochod jest tani ale jest sprzedawany drogo i to jest ten problem kapitalizmu. W ten sposob nikt nie kupuje tego samochodu i produkcja jest zatrzymana. hot-angelina-jolie-as-lara-croftTo jest problem kapitalizmu. My na to mówimy jedno słowo – nie. My dajemy człowiekowi samochod i on ma wartosc rzeczywistą. joTak samo bedzie kosztowal latajacy talerz. Hotel tez kosztuje ale bardzo malo, bo tam mieszka olbrzymia ilosc ludzi. W kapitaliźmie hotel jest drogi i nikt tam nie mieszka.

Ja moge to tłumaczyc ale to nie ma sensu. Musicie wierzyc, ze wszystko bedzie dobrze. Ja jestem Bogiem a Bog nie moze sie mylic. lara-croft-tomb-raider-movie-picture-69Jezeli Bog sie pomyli to Ziemia przestanie istniec. Bog tego nie chce. Jest trzesienie Ziemi ale to nie jest grozne dla calej Ziemi. To jest tylko ostrzezenie.  maxresdefault-6Sprawa młodych ludzi czekajacych na mieszkania. Ja buduje dla nich hotele. Lepiej jest mieszkac w hotelu niz w mieszkaniu jak zwierze w klatce. 6c8def973d5cf4909707189b2b3e4857Człowiek to nie zwierze. Człowiek chce wyjsc na zabawe taneczna i to wszystko jest w tym hotelu na bardzo duza ilosc osob. 43505f4c8e2cc320cfbb25dd8253f698To jest olbrzymi budynek z gotowych elementow, ktore ja produkuje w fabryce hoteli. Ja juz tego nie chce porownywac z kapitalizmem, bo to jest smieszne. 1409294258623Kapitalista buduje z cegły budynek mieszkalny. Ludzie sa bez pracy na ulicy. Woodstock w kapitaliźmie. Marihuana i kokaina. I oczywiscie rock end roll. angelina-brad-pitt-zAkurat mnie sie podoba inny rock and roll. Troche bardziej optymistyczny. Obok tych moich supermarketow beda na poczatku supermarkety kapitalistyczne. brad-pitt-and-angelina-jolieTam trzeba placic. Coca cola kosztuje drogo. Ludzie beda to wszystko widzieli. Ludzie beda masowo sie zwalniali z pracy w firmach kapitalistycznych.brad-pitt-angelina-jolie-1 Ja powoli bede wykupowal rozne fabryki, ktore mi beda potrzebne. Potem sam zbuduję nowe fabryki a te, ktore kapitalisci nie zdążyli mni sprzedac zbankrutuja. Kapitalisci beda musieli sie spieszyc.

Tak jak na przetargu. Cena ich fabryk bedzie spadała az spadnie do zera. Nikt u nich nie bedzie pracowal. Fabryki beda puste. happy-anniversary-brad-pitt-and-angelina-jolie-the-hot-hollywood-duo-celebrates-one-year-of-marriageWyjazdy za granicę duzymi grupami. Wszystko w duzej ilosci. Tak powoli zniszczymy kapitalizm. Wystarczy tylko jedno słowo. Nie. Ja bym chciał to widziec w USA. media_xll_4695158-1Ja nie chce widziec zdania – my nie chcemy Trumpa. Ja chce widziec zdanie – my nie chcemy kapitalizmu. My chcemy niekapitalizmu. photos-angelina-jolie-et-brad-pitt-retour-sur-tous-les-plus-beaux-instants-love-du-couple-hollywoodien_portrait_w674Trump to jest czlowiek, ktory ma mi pomóc i jest mi potrzebny. Pokazcie mi tam na tych ulicach, że nie jestescie amerykanskimi świniami. rs_634x1024-130602113823-634-jolie-pitt3-cm-6213Wtedy ja zrozumiem. Teraz ja was nie rozumiem. Ja swin w USA nie rozumiem. Ja jestem Bogiem ale ja jestem człowiekiem. 3797a09a2e07a742c984b9564dc9d121Ja chce byc człowiekiem. To, co wy pokazujecie na ulicach to oznacza, ze chcecie byc amerykanskimi swiniami. To jest przeciw Bogu. andjelina-djoli-i-brat-pit-4Ja ludziom nie bede placil, bo to jest moja rodzina. Ja dla nich to robie. Oni produkuja. Ja to moge sprzedac, bo jest tego wiecej. ap070605034068_a_lJa mam pieniadze i kupuje nastepne fabryki albo inne rzeczy potrzebne. brad-angie-potJak to wszystko juz wykupimy na calym swiecie wtedy juz nie bedzie pieniedzy i nie bedzie zlodziei. Wtedy juz Syberia bedzie Rajem. brad-e1396186593649Wszyscy ludzie musza byc aktywni. Emerytow i innych starych ludzi przeniesiemy do hoteli, ktore beda mialy pelne wyposazenie. brad-pitt-angelina-jolie-e1370261990103Tam beda rozne sale do treningow.  Tam beda lekarze i trenerzy. To bedzie cos wiecej niz obecnie obiekty nazywane sanatoriami.

