Angelina! Chyba sie zakochałem. To potwierdza tylko fakt, że Jezus potrafił kochac wszystkie piekne kobiety. Wszystkich zwierzat Jezus nie kochał. Apostolów nie kochal i to napewno moge powiedziec. meryl-streep-golden-globes.jpgZdradziliscie mnie to jeszcze zjedzcie moje ciało i wypijcie moja krew do ostatniej kropli. Tak mniej wiecej powiedział i te durnie to robią w kosciele. Jezus wyszedł z grobu i juz wiecej z tymi przekletymi przez Boga zwierzetami nie chciał miec nic do czynienia. Meryl-Streep-Ricki-and-the-Flash-header.jpgTylko śmierc i ludożerstwo. To jest symbol tego kosciola smierci. Kiedy trylko obejme władze nad światem oni wszyscy pójda na pielgrzymkę na Syberię. Nie ma jeszcze pociagu na Syberię. Ale oni lubia pielgrzymki.

Tam sie spotkaja z tymi wszystkimi, którzy nie moga normalnie wrócić do człowieczeństwa. To oni sa winni i ten system, który jest przeciw Bogu.  angelina-jolie-photos-2017-5Jeszcze mają szansę pomóc Bogu dojsc do władzy. Jezeli tej szansy nie wykorzystają to nie bedzie tego, co oni się spodziewają. Nie będzie miłosierdzia. meryl-streep-cecil-b-demille-golden-globesJezus to nie jest zwierze, które mozna zabijać i jesć jego ciało. Jezus to jest Bóg. Bóg to jest trzęsienie ziemi. Bóg to jest piorun. Bóg to jest to, co pokazał Adolf Hitler. Chyba sie zakochałem w Angelinie. angelina-jolie-divorce-quotes-good-morning-america-2017To jest miłość. To nie jest to, co sie nazywa miłością albo seksem w USA. Facebook. Patrzysz na twarz i chcesz jej dotknąć. Oczywiscie to musi byc kobieta. Ona musi miec wszystko, co powinna miec kobieta.

Ale tutaj nie chodzi o to odczucie które niektórzy maja kiedy kobieta jest zupełnie naga i widac u niej to, co…. Nie wiem, czy to uda mi sie dzisiaj wszystko pokazać. et_meryl_streep_640Głowna aktorka bedzie Meryl Streep. Ona bardzo chce zagrac w moim filmie. Jej sie nie podoba to co robi Donald. To nie tak trzeba grac. Ona wie jak to trzeba grac. Ona jest dobra aktorka. angelinajolieOna zagra dzisiaj u mnie role swini. Ja popatrzyłem przez moment na te uroczystość dawania Oscarów i miałem wrazenie,że widze tylko świnie. 'Kung Fu Panda 3' Premiere Arrivals, Los Angeles - 16 Jan 2015Dobrze, ze Trumpa tam nie było. Kiedys był w Rosji pierwszy sekretarz Chruszczow. On pojechał  gdzies tam oglądać kołchoz. angelina-jolie-3Tam zrobili mu zdjecie pomiedzy swiniami. To zdjęcie ukazało się w gazetach. Pod zdjeciem napis – trzeci z lewej strony towarzysz Chruszczow. Angelina Jolie Attends UNHCR Press ConferenceJa tego nie widziałem. To mój ojciec mi opowiadał. Ojciec był pułkownikiem w polskiej armii i oni tam w sztabie generalnym w Warszawie opowiadali sobie takie rózne opowiadania. jolie-celebratedDobrze, że Trump nie znalazł sie pomiedzy swiniami. Zdjęcie poszłoby na cały świat. To jest to, czego swinie w USA chcą. Ale tego nie chce Bóg. Ja tego nie chcę. angelina-jolie-4USA sa opanowane przez amerykanskie swinie. Swinie to sa ludzie, ktorzy urodzili sie normalnie i byli kiedys ludźmi. Meryl Streep kiedys była dobra aktorką i nawet ładnie spiewała w jednym filmie. angelina-jolie-2017-4k-wallpaperJa widziałem. Ale teraz Meryl Streep jest swinią. Ona przyjęła ten amerykanski system i sposob zycia. Pieniądze i koryto. Nic wiecej swini nie interesuje. To jest niewazne, że cały swiat meczy się w piekle. ng8080704To pokazuje Angelina na filmach. Meryl Streep to nic nie obchodzi. Ona ma swoja rodzine. Ma męża. Tam nie było nigdy wielkiej miłosci ale tam były w tej klatce dla swiń pieniadze i wiecej świnia nie potrzebuje do szczęścia. Meryl jako swinia nie chce byc człowiekiem. scary-skinny-angelina-jolie-wasting-away-she-reportedly-only-weighs-76-pounds-following-split-with-brad-pittŚwinia nie szuka wielkiej miłości jak Angelina, która szuka człowieczeństwa i wierzy, że Bóg istnieje. Ojciec Angeliny wierzy w Boga. Angelina wierzy w Boga.%d8%a3%d9%86%d8%ac%d9%84%d9%8a%d9%86%d8%a7-%d8%ac%d9%88%d9%84%d9%8a-%d8%aa%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d8%b6-%d9%84%d8%a3%d8%b2%d9%85%d8%a9-%d8%ac%d8%af%d9%8a%d8%af-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d9%84%d8%b7%d9%84 Meryl nie wierzy w tego Boga, w którego wierzy Angelina. Meryl wierzy w tego Boga, którego reprezentuje papiez Franciszek. Meryl wierzy w Boga dla swiń. Jak wyglada Bóg dla świn. Jest podobny do Franciszka.

To stara swinia, która tez jest przy korycie i nie chce Jezusa, który przyszedl na Ziemie ichce dojsc do władzy. Jezus chce rzadzic swiatem i wydostac świat z piekla. Świnie nie chca. angelina-jolie-1_281814_36Tak swinia jak Meryl Streep nie mysli o szczęściu dla swoich dzieci. Świnia nie rozumie, ze swiat moze byc inny. Bóg, który wrócil na Ziemie może ten swiat zmienic. Człowiek nie bedzie świnia. angelina-jolie-kids-at-nick-eventCzłowiek nie bedzie świnia i bedzie szczęsliwy. Mężczyzna będzie umial umiał kochac kobiete a kobieta bedzie mogla kochac mężczyznę. Zupełnie inny swiat niz to, co jest teraz w USA.

Wystarczy tylko przejecie władzy przez Boga. Przejecie władzy przez Boga to jest przejecie wszystkiego przez Boga. angelina-jolie-weight-lossNie bedzie malych przedsiebiorstw kapitalistycznych. Nie bedzie małych gospodarstw gdzie kapitalizm hoduje swoje swinie. Nie bedzie starej swini papieza Franciszka. ange-main_2925183aBedzie nowa religia. Nie bedzie pieniedzy. Meryl nie rozumie, ze wszystko może byc dla niej dostepne bez pieniedzy. meet-angelina-jolie-and-brad-pitts-6-children-who-will-be-at-the-center-of-their-impending-divorceMeryl nie rozumie, ze Trump jest wyznaczony, zeby mi pomoc zrobic raj w USA. Meryl nie rozumie, ze jej wnuczki juz nie będą swiniami i będą szczęsliwe. dt-common-streams-streamserverNie o takie zdjecia Meryl chodzi, które ja znalazłem i tytaj przedstawiam.Nie o taka miłośc chodzi.

Chodzi o cos głebszego niż głebokość otworu u Meryl Streep. angelina-jolie-kids-photosChodzi o cos bardzo powaznego. Chodzi o cos ludzkiego. Chodzi o człowieczenstwo na Ziemi. Chodzi o raj na Ziemi.

