Donald Trump nie był na uroczystości przyznawania Oscarów. Donald Trump to jest aktor, który gra teraz w innym filmie. To nie jest fikcja. slide_337830_3484886_freeTo juz nie jest ekran dwuwymiarowy i oszukiwanie, że widzimy trzeci wymiar. Donald gra w firmie, którego reżyserem jest sam Bóg. rs_634x1024-140302171929-2rs_634x1024-140302170913-634-2angelina-jolie-cm-3214Sam Bóg weźmie udział w tym filmie. Bóg bedzie aktorem. Role Boga będę zagram ja. To sie zaczyna ale jeszcze nie jest pokazane otwarcie i bez wstydu na cały swiat. oscars2014005-jpg__760x0_q80_crop-scale_subsampling-2_upscale-falseTego nie ma w telewizji ani gdzie indziej. Przynajmniej ja mam takie wrazenie. Ci ludzie, których ja widziałem w telewizji nie rozumieja dlaczego prezydent nie przyszedł na taka ważną ceremonię.

86th Annual Academy Awards - Arrivals

HOLLYWOOD, CA – MARCH 02: Actress Angelina Jolie attends the Oscars held at Hollywood & Highland Center on March 2, 2014 in Hollywood, California. (Photo by Jeff Kravitz/FilmMagic)

Jeżeli aktor zaczyna grać w prawdziwym filmie to wtedy ceremonia oskarów jest już robi się śmieszna. Każdy może zagrać w tym filmie.

The 86th Academy Awards - Arrivals - Los Angeles

Angelina Jolie arriving at the 86th Academy Awards held at the Dolby Theatre in Hollywood, Los Angeles, USA.

Nie każdy może zagrac główną rolę. Ja potrzebuję aktorów dobrych i znanych na świecie. O czym jest ten film? Ten film jest o budowaniu Raju na Ziemi. brad-pitt-tom-ford-angelina-jolie-elie-saab-2014-oscars-tom-lorenzo-site-tlo-3Co to znaczy Raj? To chyba wszyscy wiedzą. Raj to jest Ogród Boga. Jesteś w tym ogrodzie i czujesz sie wspaniale. Czujesz się szczęśliwym. brad-pitt-angelina-jolie-oscars-2004-03022014-09-384x560Angelina nie płacze. Czujesz, że naprawdę chcesz żyć. Chcesz w tym Raju żyć. Zyc to znaczy być aktywnym. Chcesz sam coś zrobić. Chcesz coś robic i Bóg ci daje narzędzia. Bóg ci pomaga. angelina-jolie-oscars-2014-makeup-hair-01-480x0-c-defaultBóg ci daje to, co chcesz. Masz wszystko, co chcesz i chcesz mieć jeszcze więcej. Bedziesz mial wiecej, bo wszyscy robią to, co chcą. Jesteś człowiekiem i obok ciebie są tylko ludzie. Jestes człowiekiem wolnym.

Nie jestes niewolnikiem. Nikt cie nie zmusza do robienia czegoś, czego nie chcesz robić. Jestes aktorem ale jesteś równiez reżyserem tego filmu. angelina-jolie-in-elie-saab-couture-with-diamond-earrings-by-robert-procop-2014-oscars_1Możesz po tym ogrodzie chodzić spokojnie. Nie musisz się zamykac w domu. Jestes członkiem wielkiej rodziny w Ogrodzie Boga, który obejmuje cały świat. angelina-jolie-en-robe-de-soiree-elie-saab-aux-oscars-2014_exact1024x768_pWszystko jest własnościa Boga ale ten ogród jest otwarty dla ciebie. Nie ma własnosci prywatnej. Nie ma pieniędzy. Nie ma morderców i nie ma złodziei. angelina-jolieNie ma żebraków na ulicach. Jesteś wolny i bezpieczny. Nie ma zadnych praw dla zwierząt w rodzaju – nie zabijaj czy nie kradnij.

Angelina Jolie

Angelina Jolie arrives at the Oscars on Sunday, March 2, 2014, at the Dolby Theatre in Los Angeles. (Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)

Stary swiat zwierzat przestał istniec. Koniec świata zwierząt. To jest sens tego filmu podany w dużym skrócie. Przez moment patrzyłem na te ceremonie wreczania Oskarów i zauwazyłem uśmiechy ludzi w zwiazku z tym, że prezydent nie uczestniczy w takiej waznej dla USA ceremoni.

86th Annual Academy Awards - Arrivals

HOLLYWOOD, CA – MARCH 02: Actress Angelina Jolie attends the Oscars held at Hollywood & Highland Center on March 2, 2014 in Hollywood, California. (Photo by Frazer Harrison/Getty Images)

Postanowiłem to wyjaśnić. Ta ceremonia dla prezydenta USA juz nie jest wazna. Ona ma bardzo powazna role i nie wie dokładnie jak to ma zagrac. 0eb5afedadc299e4_gettyimages-505311514On nie ma przed soba ludzi. On ma przed soba ciągle zwierzeta. Kazdy jego ruch wyglada dla zwierzat nie normalnie. 1402575427_1_488I tak to bedzie wygladało dopóki nie wprowadzimy nowego systemu. Człowiek prawdziwy a nie zwierze, które myslii, że jest człowiekiem. angelina-jolie-1Człowiek jest wazny. To jest problem Donalda Trump. On jest w tej chwili miedzy zwierzetami. On nie może sie poddac i akceptowac tego stanu. angelinajolie1Uczestniczenie w uroczystosci zwierzat, które nie chcą byc ludźmi to bylaby kompromitacja dla prezydenta USA. Ja jestem zadowolony, że Donald nie wziął w tym udziału. angelina-jolie-brad-pitt-1Dla tych aktorów, którym jest przykro mogę powiedzieć, że są potrzebni w moim filmie. Donald jest głownym aktorem w USA ale sa inni aktorzy i oni mogą zagrac bardzo wazne role. Rola drugo planowa może okazac sie pierwszoplanową.

Oskary będę przyznawał ja sam. Oskary bedzie przyznawał sam Bóg. Role Boga w USA gram ja sam. Ja jestem Bogiem dla Amerykanów. The 56th Annual Golden Globe Awards - Miramax After PartyTo juz nie będą statuetki. To bedą tytyły szlacheckie. To moga byc tytuły książąt. Aktor gra księcia i jest ksieciem. Film jest życiem. Życie jest filmem. gkids-angelina-jolie-pitt-bringing-breadwinner-to-north-american-theaters-in-2017Sen jest rzeczywistoscią. Aktorzy znani z amerykanskiej fabryki snów sa mi teraz potrzebni. Ja chce zeby oni grali w tym moim filmie. mtq0ntc2mtg3mze2odqwmjc4Ja chce ich widzieć. Ja w tej chwili widze tylko Ivankę obok Donalda. To jest tez dobre, bo inaczej nie widzę nawet Donalda. 8f436fb4c6359755ba1ad26b8366cc8fAle to jest za mało. Ja potrzebuję takiej aktorki jak Angelina. Ona całe zycie chce pokazać i pokazuje że swiat jest zły. Angelina płacze. 21-ivana-trump-w710-h473-2xAngelina bierze udział w róznych organizacjach międzynarodowych. Jakie są rezultaty tych filmów i tej pracy w organizacjach. 960x0Nie ma zadnych efektów. Świat zwierząt istnieje nadal. Świat śmierci istnieje nadal. Świat, który jest płaczem istnieje nadal. 160802153821-donald-trump-and-ivanka-trump-full-169Tylko płacz i smutek. Ten swiat musi umrzeć. Wtedy narodzi się nowy swiat. Mnie są potrzebne aktorki, które sa bez mężów. 1486197169965Mnie są potrzebne aktorki, które zmieniają mężów. Mnie są potrzebne kobiety, które chcą żyć. Mnie są potrzebne kobiety, które są ciagle piekne. Mnie są potrzebne kobiety wybrane przez Boga. ivanka-trumpSą wybrane przez Boga i sa ciagle piekne. Są ciągle młode. Te kobiety sa mi w tej chwili potrzebne. Ich zadaniem jest otworzyc droge Bogu. Bóg musi dojść do władzy.

Mnie sa potrzebne kobiety niespokojne. Mnie sa potrzebne kobiety odważne. Tumb Reider. Takiej kobiety potrzebuje do tego prawdziwego filmu. ivanka-trump-1Ja kiedys chciałem byc rezyserem. Zawsze załowałem, ze nie moge tego robic. A teraz jestem rezyserem takiego wielkiego filmu. maxresdefault-5Scena tego filmu jest cały swiat. Ale nie moge tego zacząć. Potrzebna jest rteklama w telewizji. Angelina musi zacząc grac w prawdziwym filmie. ivanka-facebook-jpg-size-custom-crop-885x650-1Chyba na to czekała przez całe życie. Ja nie widzę innych aktorek. Jest Ivanka ale oni nie chca zeby grała. Zrobili jej zdjęcie  w fotelu prezydenta to zaraz odezwali się niezadowoleni. 3c5844c300000578-4142094-image-m-65_1484977235937My jej nie wybieralismy. Wszystko jest w porzadku. Ja mam dla Ivanki inne miejsce. Ivanka królowa USA. Została wybrana przez Boga.

This slideshow requires JavaScript.

Bogiem dla Amerykanów jestem ja. Ja gram te role w tym prawdziwym filmie. Nigdy mi sie to nie sniło. Ivance chyba tez to sie nie sniło.   Ja chcę zobaczyc całe USA. W tej chwili to ja widze tylko Ivanke i obok jej ojca. 2317-ivanka-1218p-rs_a2b3ed5b5246aeec1ceeab06d88b8bdf-nbcnews-ux-2880-1000-copiaBez Ivanki ja nic wiecej nie widzę. Ostatnio zobaczyłem Angelinę, bo juz jest wolna. Z mezem jej nie widzialem. Juz nie jest niewolnica. Taka jest mi potrzebna. Ale ja chce ja zobaczyc jak gra w tym filmie, ktory się nazywa KERKG – Królestwo Boga, Raj na Ziemi.

