Byłem w Norwegii i w pewnym momencie poczułem, że to nie jest moje miejsce. mb5sovuPamietam, że byłem wtedy w jakimś nocnym klubie i poczułem coś obcego. Co ja tu robię? Ja tutaj przecież nie chcę być. lfg-angelina-jolie-celebstyleNa drugi dzień zwolniono mnie z pracy. Szwedzi tam też pracowali. Kierunek, w którym Szwedzi idą jest zupełnie przeciwny do tego kierunku w którym ja idę. hqdefault-1Ja idę w kierunku uwolnienia człowieka, który jest w tej chwili niewolnikiem. Ja ide w kierunku uwolnienia człowieka, który jest w tej chwili psem.

Szwedzi chcą żeby człowiek pozostał zwierzęciem. Piesw gryzie to mu nakładamy obrożę i jest sprawa rozwiązana. Szwedzi wszczepiają swoim zwierzetom czipy i to spełnia taką samą rolę. angelina-jolie-photos-in-red-dress-4Szwecja to kraj psów. Ja słyszałem o tej ich dysyplinie. Dobrze trenują te swoje psy. Onie nawet nie boją się emigrantów. alg-angelina-jolie-jpgJeżeli dookoła są tylko psy to jest ochrona. Nie wiem jaką religię mają Szwedzi ale to jest religia przeciwna prawom Boga.

Bogiem w Europie jestem ja i ja decyduję o wszystkim. Trump cos tam powiedział.

Wszedł na teren Szwecji. Psy w Szwecji zaczęły szczekać. To szczekanie usłyszał cały swiat. Ja usłyszałem w Portugalii. 1.jpgJa psów nie lubię. Ja nie lubię szczekania psów. Jak widzę psa na ulicy to omijam go z daleka. images-2Ja widzę, ze to co się dzieje w Szwecji to poszło już zbyt daleko.

To ogarnęło całą Szwecję. Hitler zostawił Szwedów i Szwajcarów w spokoju. Kojarzyło mu sie to wszystko z SS. Mnie sie to kojarzy tylko z Syberią. 121710_angelina_1076253411.jpgSzwedzi doszli juz do granicy. Szwedzi doszli do granicy z Syberią. Ja Szwedów nie zostawię w spokoju. Szwedzi pojadą na leczenie, bo sami z tej choroby nie wyjdą. Norwegowie i Dunczycy też dołączą do Szwedów, bo to ta sama nacja – skandynawska. ajolie_gl_5jul12_rexfeatures_b.jpegPojadą chyba tez Szwajcarzy ze swoimi bankami. Oni nie należa do EU to sa mi tutaj niepotrzebni. Szwajcarzy otworza banki na Syberii. Szwedzi w tych bankach będą trzymać pieniądze na nagrody Nobla.

Utworzymy tam oddziały SS. Trump to jest człowiek wybrany przez Boga. Jezeli Trump coś mówi to może byc czasami to, co Bóg chce dla mnie przekazać.

This slideshow requires JavaScript.

I właśnie nastąpiło to przekazanie informacji od Boga, ustami Trumpa. Ja to zrozumiałem. Ja rozumiem, że Szwedzi nie mogą być tak inteligentni jak Bóg. 159951266.jpgNie jest rzeczą dopuszczalną pokazywać, że Trump nie rozumie tego, co mówi. Za to sie wyjeżdża na Syberię z całą rodziną i z psami. 3c3a884ea7c884630e755b016ba14fc1.jpgWszystkie psy pojadą również na Syberię. Niektóre bedą użyte do sań a inne moga byc zjedzone albo puszczone na wolność. 378_angelina_jolie1Moim zadaniem jest przywrócenie człowiekowi jego człowieczeństwa. To, co robią Szwedzi to jest przeciwieństwo tego. angelina-jolie-long-hairstyle-soft-waves-with-side-partEmigranci, którzy dobrze sie czują w  Szwecji też muszą byc chorzy i tez pojadą na Syberię. Na Syberii ja bede potrzebował ludzi do pomocy i ja się cieszę, ze tam będą ludzie ze Skandynawii.

Oni w niskiej temperaturze zaczną myslec normalnie. Szwedzi w niskiej temperaturze może znowu będą ludźmi. angelina-jolie-permanent-makeup.jpgMy w Raju bedziemy mieli normalne karty ID. Kontrola nie bedzie potrzebna. Będą czytniki tych kart prawie wszędzie. To samo będzie na Syberii. angelina-jolie-the-oscars-academy-awards-2012-red-carpet-1-1330307474-view-0Tylko w wypadku bardzo chorych zwierząt Szwedzi będą mogli wszczepiać na Syberii czipy ale tylko do czasu wyleczenia takiego chorego. Pictures-Brad-Pitt-Angelina-Jolie-Red-Dress-LA-Tree-Life-Premiere.jpgSzwedzi zabładzili i doszli do Syberii. I o to chodziło. Teraz cos bardzo przyjemnego. Wczoraj miałem dużo czasu i spacerowałem po Lizbonie. angelina-04_zpsff835f6e.jpgMyslałem o tym co sie dzieje w Szwecji. Wieczorem doszedłem do najwiekszego placu w Lizbonie. Tutaj pod pomnikiem zobaczyłem dzieci o jasno brązowym kolorze skóry.

Brad Pitt Promotes ''Moneyball'' in Tokyo

Nov. 9, 2011 – Tokyo, Japan – ANGELINA JOLIE attends the Japan Premiere promoting the film ”Moneyball” at Kokusai Forum on November 9, 2011 in Tokyo, Japan. The film will open on November 11 in Japan

Ubrane w jakieś spódnice ze słomy tańczyły przy jakiejś muzyce z Afryki. Ja poczułem coś fantastycznie przyjemnego.

eyeprime.blogspot.com

eyeprime.blogspot.com

Ja poczułem moje zespolenie z Afryką. Ja poczułem, że to, co ja będę robił w Afryce to jest również moje wielkie zadanie. izabella-scorupco-100Wydostanie Afryki z piekła do którego wrzucił Afryke system ze wszystkimi religiami. Jak sie patrzy na Afrykę w tej chwili to chce się płakac jak Angelina.54012f97c10afe5b6db4910671df8176 Ja poczułem cos bardzo przyjemnego. Ja chce byc w Afryce i te afrykanskie dzieci oraz ich rodziców oraz wszystkich młodych ludzi wyciągać z piekła. maxresdefault-1To była informacja i przygotowanie mnie do tego zadania, wczoraj w Portugalii, w Lizbonie.

