Angelina płacze, bo tego od niej oczekuja zwierzęta w USA i na całym świecie. Najwięcej zwierzat jest w USA. Tam kapitalizm doszedł do swojego najwyzszego zwierzęcego rozwoju.  Polska chce im dorównać ale nie zdąży. Ja myslę, że ja dojde do władzy wcześniej niz to się stanie. Angelina płacze. halina_portaitTo jest właśnie ten model życia zwierząt na Ziemi. Rodzinę tworzy dwoje ludzi i rodzą dzieci. Oni zamykaja się w tej dżungli w klatce, ktorą nazywaja domem. Ta nora jest odseparowana od innych zwierząt. To jest dżungla. Człowiek jest zwierzęciem. Drzwi zamknięte. To jest życie zwierząt na Ziemi. michelle_pfeifferBóg przychodzi na Ziemię, żeby to zmienić. Ja jestem na Ziemi, żeby to zmienić. Mam nadzieję, że Trump mnie widzi…. na Twitterze. Ja nie jestem taki wysoki jak on ale ja jestem Bogiem. Ja otworzę te drzwi i w ten sposob bedziemy tworzyli jedną wielką rodzinę. Wszyscy o wszystkich będą wszystko wiedzieli.

Nie będą znali tylko dokladnej daty urodzenia Boga. Nie rozumiem dlaczego Trump podaje do wiadomosci jego datę urodzenia. Potem jest rezultat. Stare aktorki nie wytrzymują nerwowo i obrażają człowieka wybranego przez Boga. Bogiem dla Amerykanów jestem ja. Ja nie wybrałem Donalda ale wybrałem Ivankę.

Ona jest wybrana przez tego Boga, który jest Bogiem Amerykanów. USA to jest tylko kolonia Europy i to Amyrykanie powinni sobie przypominać codziennie. Ja bedę USA traktował jak kolonię i tylko jak kolonię. maxresdefault-2Nie inaczej. Angelina płacze ale ja otworzę te drzwi i wtedy jej płacz już nie będzie potrzebny. Nic sie nie stało. Brad Pitt odchodzi ale wielka rodzina pozostaje. Płacz jest niepotrzebny. Ja otworze drzwi i wszystko się wymiesza. Tych wolnych atomów będzie bardzo dużo wokół Angeliny.tumblr_nc8lx8opvn1qi4ou7o1_500 Angelina nie bedzie plakać, bo ludzie będą się śmiali. To nie ten film. Płacz jest tutaj nie na miejscu. Atomy się wymieszają i nastapi taka sytuacja jak w USA. Wolność. Bez rasizmu. Bóg tego nie chce. Ja tego nie chcę. Kalki. Oczyszczenie. Tym Bogiem ja jestem. Jezus przyjmie imię Kalki. To możecie przeczytać w internecie.b0fc2ced1cecfb129ddcbd56677acdcce25c2b32 Jezus bedzie nazywany Antychrystem w Europie. To jest też w internecie. Drzwi otwarte ale wszystko nie może się mieszać. Wystarczy jedno USA. Nie potrzebne mi jest to samo w Europie. USA to jest tylko kolonia. ja nie mogę od koloni spodziewac sie niczego poważnego. boydtr1zecuxTrump jeździ, rozmawia i nic się nie posuwa do przodu. Ja nie widzę żadnych rezultatów. Z Kanada juz sie chyba dogadał przy pomocy Ivanki. Ivanka to jest rowniez mój wybór. Może bedzie można otworzyć drugą Syberię w Kanadzie. Ja nie wiem. Do pierwszej Syberii ja nie mogę wziąść wszystkich czarnych z USA. Jakieś ładne czarne dziewczyny.

To tak. Ale czarnych chłopaków nie wezmę. To jest moja bardzo wazna informacja dla Trumpa. Ja wezmę sto milionów ludzi z USA. Nie wycofuje się z tego. Ja sie jeszcze z niczego nie wycofalem, co wczesniej powiedziałem. Tak to musicie wszyscy traktować.tumblr_nnj3f8i5r21tu1h3wo7_500 Czarni na Syberii nie wytrzymają. Tam będą niskie temperatury. Ja mogę wziąść Norwegów, nawet wszystkich. Szwedów i Duńczyków też wezmę. Oni tutaj w Europie juz nie moga wytrzymać. Robi sie ciepło. Ja widzę, że oni się źle czują. Jakies maja pretensje do Trumpa. Trump jest pod ochroną Boga. Jeszcze. Ale jak długo jeszcze?tumblr_lz8m1m1ifv1qerbf5o1_500 Ja myślę, że przez wzgląd na Ivankę Bóg mu da ochrone do  końca świata. Potem to już bedzie zalezało od tego gdzie Trump bedzie. Koniec swiata może byc w Europie a Tramp może być w USA i tam moze nie byc tego konca świata zwierząt. girl-crying-316821Trump posród zwierząt to jest niebezpieczne. Ja go ostrzegam juz teraz. Trzeba się śpieszyć. To wszystko idzie zbyt wolno. Na Syberii czarni nie wytrzymają. To nie jest obóz smierci. To jest obóz pracy. Praca czyni wolnym. To jest prawda. maxresdefault-3Hitler to napisal ale również nie rozumiał tego. Hitler byl tylko prostym chamem ze wsi austriackiej. W tym obozie pracy na Syberii ludzie będą pracowali podobnie jak w Raju a może więcej. Tam bedzie klasyfikacja. Tam będą klasy społeczne. W momencie wejścia do klasy szlacheckiej będzie prawo do wyjscia z piekla, po wyroku sądu w piekle. Liczy się wartość ich pracy a nie czas przebywania na Syberii. Ja już, w tej chwili, widzę ten fantastyczny rozwój Wielkiego Księstwa Syberii.

Seweryn lubi Eltona Johna. Ten piosenkarz tam bedzie z Sewerynem. Będzie tam specjalnie poslany na spotkanie z Wielkim Księciem Syberii. Elton nawet przygotował piosenkę. Może jakaś Rosjanka  go bedzie chciała.  Poslemy tam innych gejów. Poslemy tam kobiety z islamu, które sie tutaj w Europie wstydzą rozebrać.

This slideshow requires JavaScript.

Przed gejami sie rozbiorą. Geje tez sie rozbiorą na rozkaz Wielkiego Księcia. Zobaczymy co sie będzie działo. Ja bym od razu zareagował ale ja nie jestem gejem. W Belfaście pracowałem razem z czarnymi chłopakami z Afryki. Była tam tez czarna dziewczyna z RPA. Chciałem z nia coś zacząć ale czarni byli szybsi niż ja. 54012f97c10afe5b6db4910671df8176Musialbym mieć czarne niewolnice jak w USA kiedys i wtedy nie ma problemu. Niestety czasy sie zmieniły. Czarny chlopak z Nigerii powiedział mi ważna informację i ja to sobie zapamiętałem na całe życie. On się chcial przede mna pochwalić. On się chciał pochwalic przed Bogiem, który jest białym człowiekiem z Centrum Europy. Biała dziewczyna nigdy nie odejdzie od czarnego chlopaka.

Poczułem cos nieprzyjemnego. Jakiś nieprzyjemny zapach, czy coś w tym rodzaju. Nie wiem, co to było. Na Syberię ci chłopcy czarni nie pojadą, bo zimno. Mieszanie ras zrobimy ale w Afryce. Ludzie biali tutaj źle się czują w towarzystwie ludzi z Afryki. Oczyścimy ten system. danuta-szaflarska-2To, co juz sie wymieszało to musi zostać. Ale ja tutaj nie chce tego, co jest w USA. Ja życzę prezydentowi Trampowi, żeby się pośpieszył. W przeciwnym razie zaczniemy w Europie wcześniej. W USA zacznie sie panika. Przejmą władzę ci, którzy są przeciwko Trampowi. Może bedzie czarny prezydent. Ja nie wiem. largeCzarni z Europy pojada do USA i ja nie będę miał problemu. Ja wtedy wezme wszystkich białych uciekinierów z USA. Część od razu pojedzie na Syberię. Ja bym nie chciał w tej grupie widzieć Donalda. 3d2be14c00000578-4220274-image-a-44_1487008633290Z Ivanką nie będzie problemu. Ja ja wezmę do Leningradu. Ona ma imie rosyjskie.  Angelina płacze. W nowym systemie Angelina nie bedzie płakać. W tym nowym systemie Angelina będzie się śmiać, spiewać i tańczyć w jakimś nowym filmie. Życie to jest film. Angelina będzie miała wielką rodzinę i nie bedzie plakała. large-1To bedzie zupełnie inny film. Ja mam nadzieję, że w tej wielkiej rodzinie będzie również USA. To jest kolonia Europy i tam zwierzeta zrobiły makabryczny bałagan. To wszystko promieniuje jak zaraza do Europy. b363e6585d68971c55de0bf015ea3e99Geje się żenią i wychodzą za mąż. Nie wiadomo kto jest kim. Demokracja. Nie chcieli Królestwa Angli i teraz siedza w wielkim gównie. Ja ich wyciagnę z tego gówna ale musza się spieszyć. Wiosna juz nadchodzi. Tramp jeździ ale ja nie widzę efektów. Demokracja. Prezydent USA.

Co on ma robić? On ma nic nie robić. On ma sie zgadzac na propozycje gejów i innych chorych. To jest pieklo. Tramp chce sam walczyc z pieklem. Ja mu tego nie radzę robić. Ja jestem Bogiem i ja to będe robił sam z pomocą Ivanki. ivanka-facebook-jpg-size-custom-crop-885x650-1Bez Ivanki ja Donalda nie widzę, chociaz on jest wyższy od innych. Jest wyzszy ale tylko wzrostem. Tak mówił Napoleon do jednego ze swoich generałów. Ja się jeszcze nie zdążyłem rozwieść z moja drugą żoną Moniką a już dostałem od niej informację. Czarny chłopak nalega żeby poszła z nim do łóżka. 0521_kim-kardashian-bikini-may-2009-2To jest nastepna informacja z Belfastu i to jest informacja od Boga dla jego syna Boga Kalki. Ja wybieram mojego Króla w centrum Afryki. Ja rozwiążę w ten sposób wszystkie problemy w Europie i w Rosjii. Ja byłem w Nairobi w Kenii. Ja widziałem tam cos potwornego.

Tłumy ludzi na ulicach. Nie wiem, co tam sie dzieje. Ja jestem ich białym Bogiem. Ja im wszystkim dam pracę w całej Afryce. System kapitalistyczny tego nie może zrobić. KERKG to jest zupełnie inny system. Sterowanie odbywa sie z jednego miejsca. Tam bedzie firma Boga – LBD. Wszyscy będą pracowali.

This slideshow requires JavaScript.

Ci co nic nie potrafia robić dostaną łopaty. Tak jak ludzie u Hitlera. Oni nie bedą szli z tymi łopatami na Rosję. Oni będą mieli prace w Afryce. Przekopiemy cała Afrykę. Może znajdziemy złoto.

Ja tam wyślę trochę białych chłopaków z Europy i niech tam tańczą pomiędzy tymi czarnymi dziewczynami z łopatami. Wszystko jest Boga. Nie ma własności prywatnej.  Nie ma pieniedzy w Afryce. Nie ma kapitalizmu. Nie ma przeciwników systemu. Kto sie może oprzeć Bogu, który rzadzi całym swiatem? Tylko diabel. Dla tych bedzie miejsce na Syberii. Temperature na Syberii przygotujemy wczesniej – 20 stopni celsjusza.

