Koniec piłki noznej. Portugalia to święty kraj. Tutaj już jest wiosna a w centrum Europy jeszcze zima. Tu jest dzisiaj 16 stopni a w Warszawie 4 stopnie. Dzisiaj w nocy zrozumiałem cos bardzo ważnego.

Może to jest rzecz najważniejsza. Dlaczego jest tak wiele zwierząt na stadionie. Piłka nożna to jest gra dla zwierząt. To jest typowa gra dla zwierząt. Przeciwnikiem zespołu zwierzat jest inny zespół zwierząt.

Wojna pomiędzy zwierzętami o teren o kobietę albo o coś jeszcze innego.  Tego w KERKG nie bedzie. Nie będzie przeciwnej drużyny. Bedziemy jeszcze z nimi grali do momentu, kiedy nie będą wysłani na Syberię. Cała drużyna przeciwników Trampa będzie wysłana na Syberię. To bedzie koniec futbolu. Nie bedzie przeciwnika.

Nie bedzie futbolu. Nie bedzie szachów. Tego boi się Karpow i ja go dzisiaj zrozumialem. Karpowi radzę mysleć inaczej. To bedzie trudne dla niego. Musi trenować. Jakie sporty będą popularne. Przede wszystkim lekka atletyka. To jest ten mój sport. Ja wygrałem bieg na 60 metrów na stadionie w Zielonej Górze i pobiłem rekord mojej szkoły.

Miałem wtedy 14 lat. 14 lutego miał sie odbyc pokaz koronacji ale teraz rozumiem. Zapomniałem o tej najważniejszej sprawie. To jest coś, co blokuje myslenie. To jest to, co trzyma człowieka w swiecie zwierząt. Wojna, zabijanie, oszukiwanie przeciwnika na bazarze. Wszystkie chwyty dozwolone. Tylko ręką nie wolno piłki dotknąć. To jest w dalszym ciągu sport dla zwierząt.

To jest sposób myslenia zwierząt. To widac wszędzie. Nie bedzie przeciwników, bo wszyscy będą na Syberii. Tam nie będą grali w piłkę, bo Seweryn im nie pozwoli. W ten sposób to nigdy nie wyjdziemy z tego gówna. Będą tam mogli jeździć na łyżwach tak jak Holendrzy. Holendrów ja bym tam nie chcial posyłać. W Liverpool młody chłopak z Holandii mówi do mnie. Jedź do Holandii do pracy.

Podobnie mówił do mnie Francuz, student w Middlesbrough, w Anglii. To jest ten mój związek z Europą, który kreuje dla mnie Bóg. Nie bedzie przeciwników i nie bedzie trzeba ludzi okradać albo zabijać. Idziesz do supermarketu i bierzesz, co ci jest potrzebne. Nie bierzesz i wyrzucasz do smieci, bo za to można pojechac na Syberię. Nie bedzie przeciwników. Otwarta przestrzeń przed tobą.

Idziesz do sklepu i bierzesz butelkę z wódką. Nie wiesz, co robić. Przychodza do ciebie Rycerze Krzyża i Miecza. Jedziesz na Syberię do szkoły. Tam ci powiedza. co masz robić. Nie ma przeciwnikow. Jest otwarta przestrzeń. Można leciec na inne planety. Bóg pozwala człowiekowi lecieć.Teraz juz mozna lecieć na inne planety.

To własnie ja zrozumiałem dzisiaj w nocy w Lizbonie. To nie tylko chodzi o sporty fizyczne. W tym momencie czlowiek zacznie inaczej myśleć. Człowiek nie bedzie grał w szachy. W jakie gry człowiek bedzie grał? Powstana nowe wynalazki. W tej chwili ich nie ma, bo jest ta blokada. Jest przeciwnik. Ten przeciwnik jest równiez w głowie każdego człowieka, który jest zwierzęciem. To jest ta przestrzeń życiowa.

Hitler mówil o tym ale nie rozumiał. Jak sie nie ma wykształcenia to sie tego nie zrozumie. Jak się na wykształcenie tez się nie zrozumie. Trzeba uczyć inaczej na Uniwersytetach. Koniec świata. Trzeba uczyć człowieka rozwiazywania problemów kiedy nie ma przeszkód. Wtedy, kiedy człowiek nie jest niewolnikiem. Człowiek musi myslec inaczej niz niewolnik, ktory jest zwierzęciem. Mam problem do rozwiązania.

Szukam reguły, która mi podali na uniwersytecie. Nie ma reguły ja nie rozwiazuje tego problemu. To nie jest ta droga, która prowadzi do wynalazków. Budujemy kolej. Jak wyglada kolej. Szukamy obrazek i budujemy jak za cara Mikołaja kolej, ktora jedzie na Syberię przez tydzień czasu. To nie jest ten sposób. Ja te wszystkie obrazki zniszcze. Ja zniszcze te miasta. Ja zniszcze te architekturę, która ogladają chinczycy w Wiedniu. To wszystko przeszkadza. Syberia to jest czysty teren.

Tam jest ta przestrzeń, której szukal Hitler. Hiler poslal tam wielka armię niemiecką ale sam nie pojechał.  Stalin chcial go tam posłać ale Hitler uciekł do Argentyny. Trzeba zapomniec o tym, co nas nauczyli na Uniwersytetach. Bez podpowiadania. Tak, jak ja to robię teraz. Kto to będzie umiał zrobic ten będzie w pierwszej lini. Ten bedzie przywódca tej wyprawy do góry. Klasy spoleczne.

Z samego dolu mozesz wejść na samą górę. Królewicz i żebrak. Ostatni będa pierwszymi. To prawda ale tutaj nie chodzi o zycie po śmierci. To nie jest ciekawe. Nie mozesz iść z kobietą do łóżka. Nie ma miłosci takiej jak na Ziemi. Trzeba odejść od historii, od tego co jest w tej chwili. Koniec niewolnictwa. Nowa architektura na Syberii. Wolne przestrzenie. Wolnosć. Człowiek bedzie mógł mysleć inaczej. Tam poslemy wszystkich tych, którzy tutaj się źle czują. Tam będą nowe wynalazki i bedzie ich dużo. Ja w to wierzę.

