Piłka nożna to jest piękna gra. My też zagramy i spróbujemy wygrac. To bedzie metoda polska grzy w piłkę nożną. Kiedys grał w reprezentacji Polski Andrzej Szarmach. On nie grał. On strzelał bramki. On czekał na podanie i wtedy strzelal. Ludzie sie denerwowali, że on nie biega jak inni.

Potem on grał we Francji. To było jeszcze w okresie komunizmu. Komunisci nic nie zrobili ale biegali. Michał Zasada lubi te maratony. Ja nigdy nie biegałem. W szkole wojskowej kazali mi biegać na trzy kilometry. Angela-Merkel.jpgJa zszedłem z bieżni. Porucznik mówi do mnie – Jeszcze raz bedziesz biegał. Ja powiedziałem chyba wtedy – Nie juz nie będę biegał. Zwolniłem się ze szkoly wojskowej. Ja wtedy palilem papierosy. Teraz nie palę i nie biegam. Ja mogę popływac na basenie w Wiedniu kilka kilometrów.

Ja nie lubie tego szablonu komunistycznego. Wszyscy maja robic to samo czyli nic nie robic. Tylko biegac. Tak biegali aż się zmeczyli i upadli razem z komunizmem. Lenin już tego nie widział. Umarł wczesniej. My zrobimy to samo co robil trener w piłce noznej. My wpuscimy na boisko nowych zawodników. To będą królowe i królowie. Kobiety też grają w pilkę. W USA na boisko ja wpuszczę Ivankę. Ona nic nie bedzie robiła.

Ludzie będą na nią patrzyli. Na nią można popatrzeć. Ona będzie czekala na podanie piłki ode mnie. Ja będę podawał piłkę do Ivanki a nie jej ojciec. Ona czeka i nie gra. Jej gra moze grozić kontuzją. Wszystkie ataki przyjmuje Donald Tramp. acedc1010b69ed2306c8994082b4cffbI tak bedzie do czasu aż przygotujemy atak. Musimy zbudować bardzo szybko i bardzo szybką kolej na Syberię. Musimy zbudowac fabryki gotowych elementów. Tam bedzie dwiescie milionów ludzi. Muszą mieć hotele i hostele i miejsca pracy. To wszystko trzeba zaprojektowac i przygotować. 1b6e4e85ff19ab518665d50982ad77f7Muszę mieć informacje o wszystkich ludziach. Musze wiedziec dla kogo przygotowac miejsca pracy w Raju a dla kogo przygotowac miejsca pracy na Syberii. Te dane musza byc wprowadzone do komputera. israel-netanyahu-543Dane od policji, od braci sióstr zakonnych, z agencj pracy, od lekarzy i z innych możliwych źródeł. Tylko wtedy mozemy ustawić w odpowiedni sposob graczy na tym boisku i spróbowac wygrać mecz. Kogo postawic w ataku.

Kogo postawic w obronie. Kto ma byc w linii pomocy. Bramkarzem bedzie Donald na razie. Jezeli amerykanie mu strzelą bramkę to pewnie będzie musiał oddać te pozycję komus innemu. Ale ja nie sądzę, żeby coś takiego nastapilo. 1423427208835827Tramp zostal wybrany przez Boga i dany do mojej druzyny.  W tej chwili jest pod ochrona Boga. Musi grać tak jak ja chcę, bo może stracić ochronę jak Jezus przegrał. Jezus był mlody i dlatego przegrał ten mecz. Jezus mógł grac ale w drużynie młodzieżowej. Na tym boisku graja juz tylko dorośli, w kwiecie wieku. Tacy jak Donald Tramp. 028248_r2_620Wszystkie istniejace jednostki produkcyjne musimy przeanalizowac i przygotowac do zmian. Potrzebne będą do tego czytniki kart ID i kamery oraz inne rzeczy. Potrzebne będą obliczenia wartosci pracy w zaleznosci od współczynnika trudnosci, czasu pracy. Wartosci produktu w zaleznosci od ilości ludzi, którzy to potrzebują i w zalęznosci od innych współczynników. ivanka-trump-03Oceny będą potrzebne kiedy juz zaczniemy działać jako KERKG. Na początku wszystko ma charakter religijny. Ja będę tak jak Jan Paweł jeździł wszedzie ale to nie bedzie mialo żadnego znaczenia. Wiernych wiecej nie bedzie. Gejów tez nie bedzie mniej. Będą się żenić.

Mnie to nie bedzie obchodziło. Jan Paweł tez sie tym nie przejmowal. Wszystko ma mieć charakter religijny. Tak to trzeba przedstawic w telewizji i we wszystkich srodkach masowego przekazu.1300269 Jeżeli ktos to zacznie przedstawiac inaczej trzeba go zamknać w więzieniu a potem poslemy go na Syberię. Nie moze byc paniki. Ja na stadionie nie będę mówil tej frazy, że jest koniec kapitalizmu i demokracji. Koniec swiata. Tego nie mozna powiedzieć, bo bedzie panika. Ja powiem tylko o przejeciu władzy nad religią.

To moze byc przedstawione jak próba zjednoczenia kościolów i religii na świecie. Wyjście z piekla. Wyjscie ze swiata zwierząt. Oczywiscie z tego gówna nie wyjdziemy jezeli nie zmienimy systemu i nie usuniemy pieniędzy. 188e32238f16bb9becea0f657c891650Na poczatek jednak nie wolno nic o tym mówic. Ja jestem Bogiem przyslanym na Ziemię. Nikt tego nie bierze poważnie. Ludzie sie smieja ze mnie jak z Trampa. My spokojnie razem z Donaldem i z innymi to wszystko przygotowujemy. Nie ma paniki. Zwierzeta patrzą na Ivankę jak krasnoludki na kopciuszka. Wszystko gra.

Z estrady idzie rocjk and roll. Wszyscy tańczą i cieszą się Jezus wraca i wszystko akceptuje. Tak im sie wydaje. Geje chodzą uspokojeni. Na stadionie choinka ale juz z gwiazdą Dawida. Król Dawid grał na harfie. Ja grałem na gitarze. Może zaspiewam ale nie teraz. Dopiero jak zaczniemy KERKG. Teraz nie ma sie jeszcze z czego cieszyć. 6380977-lech-walesa-900-647Wszyscy musza mi pomóc albo odejdę jak Jezus. Na stadionie przedstawienie. Koronacja. Bóg sie narodzil. Łózeczko Jezusa puste, bo juz jest dorosły. Królowie troche inni, bo są również królowe. Kobiety. Emancypacja. Przedstawienie to przypomina mi Wojciecha Jaruzelskiego. Stan wojenny nie był potrzebny ale trzeba było zrobić przedstawienie dla całego świata. Wszyscy musza mi pomóc. EU musi mi pomóc.

Chodzi o fabryki i kolej na Syberię oraz inne ewentualne rzeczy. Ja nie mam pieniędzy. Dopiero kiedy wszystko bedzie gotowe nastapi oficjalne przejecie władzy. Ja przejmę władzę cywilną. Przejmą władze królowe i królowie, książęta i inni. images-3Zakon Rycerzy Krzyza i Miecza zacznie dzialac ale nie tak oficjalnie jak SS u Hitlera. Jeżeli to nie będzie gotowe wszystko to znaczy, że ja przegrałem i ja dalej nie gram. Odchodzę jak Jezus Chrystus dwa tysiące lat wczesniej.  i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsUwazam, że to jest bardzo dobre rozwiązanie. Innego ja nie widzę w tej chwili. Ja czekam na decyzję o przyjeciu projektu. Nie będę czekał długo. W Prtugalii już się robi ciepło. Rzucę to wszystrtko i juz do tego nie wrócę. Nawet nie bedzie wiadomo gdzie jestem. Tak jak Jezus. Nie wiadomo gdzie on poszedł. Może do nieba a może gdzie indziej.

