Nie czytalem tej informacji o kolei z USA do Europy. Rzuciłem tylko okiem na nią. Podobno car Mokolaj tez chciał to robić. Nie zdążył, bo chyba Lenin mu przeszkodził. 13220915_965781583518075_875185464838460782_nTeraz kapitalisci chcą to robić. Już Leningrad zrobili spowrotem jako Petersburg. Teraz chcą kolej zbudowac taką jaką chciał car Mikołaj. Nie wystarczy im zabytków w Leningradzie. Potrzebny jest jeszcze jeden. Ja widziałem chińczyków w Wiedniu. 0a5b4293d74a96fbb6e08ab0d4f44e0cPatrza na to wszystko i uśmiechają się. Ludzie w senacie amerykańskim tez się cieszyli jak Wałęsa mówił po polsku. Chinczycy są nam nie potrzebni.  Milion najładniejszych dziewczyn z Chin ja mogę wziąść do Europy. Senat amerykański nie będzie mi potrzebny. 7-mistakes-people-make-when-working-with-headhuntersDo czego ten kapitalizm doszedł. Do końca świata. Czeka na śmierć. On musi umrzeć zanim ja umrę. Ja czekam na końcu Europy, w Portugalii. Dlaczego ja jeszcze nie mam korony? Kto to wszystko zatrzymuje. Ja się zapytam Trampa. Ja wyślę tych ludzi na Syberię. Pociąg na Syberie nie może jechać kilka dni. Ludzie przez ten czas mogą umrzeć albo uciec z pociągu. Oni jada do pracy na Syberii. Oni są mi potrzebni. 66ff2ee48a13dba8df8d2d9a90139bb7Norwegowie postapili niegrzecznie. Zwolnili mnie z pracy. Ja Norwegom dam pracę … na Syberii. Na Syberii będzie dwiescie milionów ludzi a Norwegów jest tylko cztery miliony. Trzeba będzie wziąść jeszcze szwedów i duńczyków. Zabierzemy jeszcze emigrantów, których nie zdążył zastrzelić Anders. On będzie nadzorował ich pracę. Tam w tej informacji o kolei było cos o biznesie. Biznesmeni chca na tym zrobić pieniądze. W Raju pieniedzy nie będzie ale na Syberii  mogą być jakieś pieniądze. To jest tak jak leczenie alkoholika albo narkomana. Będą ośrodki psychiatryczne. Tam będzie ośrodek dla arabskich kobiet. One będą chodziły nagie przy temperaturze minus dwadzieścia stopni Celsjusza. Biznesmeni będą mieli sklepy. Będą sprzedawali lody syberyjskie. roger-moore-james-bond-bwTam jest dużo lodów i zrobią dobry biznes. Jedni sprzedają lody. Drudzy kupują lody. Po godzinie zmiana. I tak do wyleczenia tej choroby. Takiej kolei jak w tej informacji podają nie może być. 300px-lufa_vis_ab-svgTo ja będę carem a nie Mikołaj. To jest jakaś pomyłka. Jakieś nieporozumienie. To wstyd dla mnie, taka kolej. Wieki Książę Syberii Seweryn to mądry chłopak. Studiował na trzech wydziałach uniwersytetów. Elektonika, Inżynieria Lądowa i Fizyka. 40736_angelina_jolie_profile_gun.jpgWłaśnie to będzie mu potrzebne do pracy. Jeszcze raz przypomnę, że naszym celem jest zdobywanie nowych terenów ale na polu nauki. Nowe wynalazki. Kapitalizm tych terenów nie jest w stanie zdobyć. Ja przygotowuję armię inaczej. 7205079-daniel-craig-jako-bond-900-632Zasada  nowego systemu jest oderwanie się od wszystkiego. Nic nie może byc na własność. Człowiek nie może się wiązać z czymś na stałe, aż do śmierci. Kobieta ma męża ale może się od niego uwolnić.2be7949600de1124b35f68136155f841 Wolność. To jest zasada nowego systemu. To co jest ja zniszczę. Tak jak Hitler zniszczył Warszawę. Pozostawię tylko Waszyngton, Watykan i kilka innych podobnych jako muzeum po kapitaliźmie. aaeaaqaaaaaaaakwaaaajdjjyjm5mjdllwjlnjktngy1zs04ntqxltu5nzi0nwq5ndjlngŻydzi muszą mi pomóc w tej operacji KERKG. Żydzi będą w pierwszym szeregu. Hitler ich wyróżnił. Kazał im nosić gwiazdy Dawida. Hitler nie rozumiał, dlaczego to zrobił. guns5Hitler nie mógł nic zrozumieć. Hitler był prostym chamem ze wsi austriackiej. On nie skonczył żadnych studiów. Ja potrzebuję takich ludzi jak Einstein, Spielberg…Polański,.. i inni. 1423427208835827Trzeba zacząć myslec inaczej. Trzeba oderwać sie od Ziemi. Trzeba sie uwolnić. Ja widzę, że kapitalizm nie pozwala na takie uwolnienie sie człowieka. girls-with-guns-garbage-fireDlatego mamy kolej jeszcze z czasów przed komunizmem. Ten tunel dla pociagu to nie może byc coś stałego, przywiązanego do Ziemi jak wszystko w kapitaliźmie.  128148To ma byc cos podobnego do gumowego węża do polewania woda trawnika. Ten wąż leży na trawie. Tak ma wyglądać ten tunel dla pociagu. Wewnętrzna część tego gumowego węża może byc wyłożona jakimś materiałem na przykład metalowym. acedc1010b69ed2306c8994082b4cffbPociag w tunelu może wyglądać jak pocisk. Ten pocisk może być z jednej strony popychany powietrzem jak żagiel łodzi. Z drugiej strony powietrze może byc usuwane. Wysysanie powietrza i dmuchanie.To ma nadac pociągowi predkość większą od predkości samolotu.

Taki pocisk może pokonać drogę z Portugalii na Syberię w czasie powiedzmy pół godziny. Droga powrotna to drugi podobny do tego tunel. Ten wąż moą być zanużony w wodzie, nie musi leżeć na dnie. Może byc zakotwiczony w kilku miejscach jak statek. Ten tunel może byc zbudowany szybko. Powiedzmy rok czasu. Ile czasu potrzeba na położenie gumowego węża na trawniku? Dwie minuty. Wielki Książę Syberii Seweryn da sobie z tym radę. Jest przygotowany do tej pracy. Jest synem Boga.

