Troll-A-gets-new-compressors.jpgTo sa dwa równoległe światy. W Norwegii Anders wychodzi na ulicę i zabija wszystko co widzi. Nie wie dlaczego to wszystko sie stało. Płacze w sądzie. Ja to spróbuję wyjasnić. Wczesniej tego nie rozumiałem ale teraz po tym wszystkim, co sie stało w Kirgistanie, Mariupol na Ukrainie, Syria, Włochy… ja to chyba rozumiem już na koniec. VUFcQlP.pngJa dostałem pracę w biurze projektów w Norwegii. Oni jakos od poczatku nieładnie mnie potraktowali. Tam pracuje bardzo wielu emigrantów nie tylko z Europy. Ja jestem bardzo dobrym inżynierem i to wiedzą w Polsce, w Chełmie. mariupolOstatecznie Norwegowie skierowali mnie do pracowni konstrukcyjnej i tam dali mi zadanie bardzo proste. Znowu potraktowali mnie źle. Obliczanie srodków ciężkości. 2aa28a2500000578-0-image-a-72_1437176984865Kierownik tej pracowni zaproponował metodę obliczenia uproszczoną. Ja obliczyłem wszystko dwiema metodami i wyszły różnice dość duże. Metoda dokładna dała wyniki dokladne. Ten Norweg grzecznie mi podziekował za pracę i mnie zwolnił. Nie chciał mnie. Nie chciał dobrego inżyniera. Agenci, którzy mi te pracę znaleźli byli bardzo zdenerwowani. Ostatecznie mi zapłacili. Ta informacja o bardzo nieprzyjemnym potraktowaniu mnie w skandynawii trafia do templariuszy skandynawskich ale na tym drugim swiecie umarłych. Oni tam myślą, analizują wszystko. To sa ludzie Jezusa. To sa ludzie Boga. Oni decydują, że w Norwegii dzieje się coś zlego. Norwegia jest przeciw Bogu. Co mozna zrobic. Mozna zrobic wyprawę krzyżową do Norwegii. Templariusze nie zwracaja uwagi. To sa ludzie Boga. Zabijaja wszystkich. Podobnie to robia jak Bog. Podobnie robił to Hitler. Właśnie sobie przypomniałem, że w tym czasie kiedy to się stało byłem w miescie Urlyka von Jungingen, w Ełku. Tam jeszcze jest zamek, którego budowę nadzorował Urlyk von Jungingen. Mam drugie imię Edward. Ruiny Zamku Krzyzackiego.jpgAle w tej chwili jest ważne to, że byłem w tym miescie wielkiego mistrza zakonu niemieckiego w Polsce. Razem trzeba te fakty powiązać i zobaczymy wtedy, że to nie przypadek. To oni. To Krzyzacy są ze mną. Oni będą ze mną. Oni mi pomogą. Oni w ten sposób dali mi znak. Ja umieściłem wczesniej zdjęcie z filmu na którym własnie jest on. Czy to jest przypadek. Nie. To nie jest przypadek. ivanka-trump-03Umieraja winni i umieraja niewinni. Anders ubiera płaszcz templariusza i to jest pokazane na zdjęciach. Anders w sądzie mowi to, co ja jako Bóg widziałem w tym biurze projektów. Emigranci z południowej Azji zostają a mnie ten idiota norweski zwalnia. ukraine-mariupol_0Anders mowi, że nie podobają mu się emigranci i inne rzeczy w Norwegii. Anders jest bez watpliwosci posłańcem tych templariuszy ze świata umarłych. Posłaniec Boga. Anders jest w szoku i mysli, ze jest Bogiem. On musi sie uspokoić i to zrozumieć, co sie stało. tolfnifInna sprawa. To dotyczy Ukrainy i tego, co sie tam dzieje w rejonie Mariupola. Ja nie bedę opowiadał calej historii. Ja poznałem dziewczyne z tego wlasnie miasta. Ja tam pojechalem do niej a potem ona przyjechała do mnie na wyspe Isle of Man. slave-leia-bikini-13Ja chciałem się z nią ożenić. Ona mi ostatecznie uciekła. Wzięła moja karte do bankomatu i wyciągnęła z mojego konta połowę pieniędzy i wyjechała. Ta dziewczyna chodzi do cerkwi i śpiewa nawet w cerkwi, w chórze. Po pracy uczylem ja jeździć i rozbiła mi samochód slużbowy ale to wszystko dla mnie nie miało znaczenia.

Ona wyjechała a ja zostałem i nie chodzilem do pracy. Ja piłem alkohol calymi dniami i oglądałem bez przerw film rosyjski Riazanowa, który jest na zdjęciach. Czasami plakałem. transferir-3Chciałem być w Rosji. Po jakims czasie, chyba po roku czasu, ja pojechałem do Moskwy. Posłałem tej dziewczynie pieniądze i prosiłem o spotkanie w Moskwie. Nie przyjechała. Napisała mi jakieś brzydkie teksty. Bardzo niegrzecznie potraktowała Boga. Ona miała paszport ukraiński ale w tym paszporcie było obywatelstwo rosyjskie. My założymy naszą partie rosyjską. Informacja o tym, co się stało musiała pójść w kierunku Boga. Co sie teraz dzieje. Wojna w rejonie Mariupola, która nie może się zakończyć. Zakończy się, kiedy ja obejme władzę na Ziemi. Podobna historia jest w Syrii. Ja już o tym pisałem. 2be7949600de1124b35f68136155f841Chodziło o tego Araba z Syrii. Ukrainę oczyscimy z tych ludzi, którzy są ciągle zwierzetami. Pojada na Syberię. Bez rasizmu. Niezaleznie od narodowosci i wyznania religijnego. Pojada wszyscy do piekła. p105-1.jpgWielki Książę Putin bedzie mi pomagał w Rosji i w tych wszystkich republikach radzieckich. Oczyscimy Europę. Oczyscimy Azję. W Kirgistanie byłem przez jakis czas na ulicy. Jakis młody człowiek ukradł mi moją walizkę z dokumentami i wszystkimi dyplomami z Polski. Po moim wyjeździe bunt w stolicy kirgistanu. Zabito około dwiescie ludzi. Obalenie prezydenta Kirgistanu. Przyjeżdżam do Wenecji. Nie chca mi dac miejsca do spania. Jestem na ulicy. W piątym dniu mojego pobytu trzęsienie ziemi w rejonie Rzymu. Czy to jest przypadek. Nie. Zwierzeta tego jeszcze nie rozumieją. Nie wolno im tego tłumaczyć, bo rozpoczna się samobójstwa i ucieczka do swiata umarłych. W KERKG to bedzie raj i ludzie nie bedą chcieli umierać. Na Syberii bedzie lepiej niz jest teraz w Europie i w Rosji. Z piekła bedzie można wrócić do Raju. Nikt nie bedzie chciał umierać. I to jest celem KERKG.

