z19684741qImię Boga – W. Tę literę maja w Polsce dwa miasta Warszawa i Wrocław. W Niemczech to jest Wolfsburg. To było bardzo ważne miasto przed rozpoczęciem projektu KERKG w roku 2012. 6380977-lech-walesa-900-647Te miasta tworza trójkąt na mapie. Waszyngton i Watykan to jest to, co odkrylem niedawno. Stolica USA i stolica religii katolickiej. Warszawa, Watykan, Waszyngton. To sa te miasta bardzo wazne w tym projekcie.2c00ab970ee911e051dfd6f0d9227e61981000 W ten sposob imie Boga zostało przygotowane wcześniej. Te miasta powstały przed ponownym narodzeniem Jezusa. Nowe imie Jezusa. Skad ci ludzie wiedzieli, ze przyjdzie Bog i będzie nosił takie imię. 5700591-byly-prezydent-lech-walesa-900-598Wałęsa pokazuje w senacie USA i w innych miejscach znak Boga, ktory juz sie urodził. Podwójna litera V. Tak się nazywa litera W w alfabecie angielskim.  Wielki Książę Stoczni Gdańskiej Lech nie wie tego, że ten znak znaczy imię Boga. 028248_r2_620Kolumb na pomniku w Barcelonie również nie wiedział, że będzie odwrócony w kierunku litery W, w kierunku imienia Boga. Hotel z litera W zbudowano niedawno. Przyjechałem, zobaczyłem, zrozumiałem. Kolumb wiedział, ze pokazuje palcem na Amerykę ale nie wiedział, kto bedzie w tej Ameryce rządził. Teraz też jeszcze nie wie. Wielki Książę Stoczni Gdańskiej Lech ma w swoim nazwisku litere z imienia Boga. f63c3da64123f29e97b7b5ec63cfNosi na marynarce znak matki Boga, Królowa Polski. Lech ma w swoim imieniu litere z nazwiska Boga. Lech Wałęsa jest niewatpliwie posłańcem Boga. Takim posłańcem Boga był Lenin. Miastem Boga bedzie Leningrad.  imagesBóg bedzie carem Rosji. W Polsce miastami Boga są również Lublin i Łódź i może inne ale to ma mniejsze znaczenie. Posłańcami Boga byli Napoleon i Hitler. Inni posłańcy Boga mieli do wykonania krótkie zadania. Wyjsć na ulice i strzelac do ludzi. 32125_l.jpgPojawiaja sie czasami posłańcy Allaha ale to jest już cos innego. Posłancem Boga byl również najwiekszy polski król Władysław Warneńczyk. Rok 1444. To jest ta liczba Boga 44. Tyle lat ja miałem w roku 2012. 49420738.jpgTo było jak moje imię. WW ojciec Kolumba. Tutaj jest zwiazek Polski z USA. On otworzył drogę islamowi. Potem był w Portugalii. Ja jestem w Portugalii. Podobnie Hitler otworzył droge Stalinowi. ce93a42193f329e98787836e24692950Wielką armię Hitler wysłał na Syberię. Zamach na Hitlera się nie udał. Hitler był posłańcem Boga. Posłancem Boga był Władysław Gomułka. Jego pseudonim to imię Boga – Wiesław. wladyslaw_gomulka_na_trybunieKomunisci go wypuscili z więzienia w roku 1949. Rok ponownego narodzenia sie Niemiec. Adenauer nakłada płaszcz krzyzacki. Tego nie potrzeba wyjaśniac. Narodziny Boga. Musimy wprowadzić system bez pieniedzy KERKG. Ja jestem Bogiem i ja mam ten system wprowadzic. Nie będzie pieniedzy za które apostołowie sprzedali Jezusa. Nie bedzie pieniedzy za które polacy sprzedawali żydów do polskich obozów smierci. Film polski – Zakazane Piosenki. i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsJa wyznaczam dla Donalda Trampa zadanie.Donald musi pomóc Polsce. Donald musi pomóc w koronacji mojej i jego córki oraz w pozostałych koronacji. Sytuacja w USA i demonstracje przeciwko niemu to jest to, co Bóg robi. Bedzie koronacja i wszystko bedzie dobrze. Musi być to, co ja chcę. Donald to musi zrozumiec i nie pytac się Rosji, Niemiec i Francji. 774e1e1ca0aa2983bcbe9fa294d96597Wszyscy teraz patrzą na jego decyzję. Donald Tramp ma robic to, co ja mówię. Ja jestem Bogiem i jestem pod ochrone wszechświata. Donald musi znac swoją rolę w tej grze. Scena tego teatru jest cały świat. Ja mam role Boga. Ja jestem rezyserem tego przedstawienia. My to wszystko odegramy i wygramy. Tylko spokojnie. Bez nerwów.

