ivanka-trump-hot-9Z tymi aktorami ja tej sztuki nie wyreżyseruję. Scena na stadionie nie przygotowana. Ja sie nie zgadzam na takich aktorów. To muszą byc ludzie młodzi, którzy czują rock end roll. To jest jakaś pomyłka. 15972503_368554906851643_2888567118647797230_o-1Musza nastapic zmiany w radzie krolewskiej w Polsce i w innych krajach Europy. Ja nic nie zrobię nic. Kaczyński musi wyznaczyć kogos innego. Tramp musi coś zrozumieć. On nie rozumie jak sie do niego mówi po polsku. wp_zel_jaroslaw_kaczynski_usmiech_388On nie rozumie swojej roli w tej sztuce, która ja napisałem. On nie powinien jeździć i rozmawiać z Francją, Niemcami i Rosją. Tramp powinien robić to, co ja mówię. On to czyta na Twitter i sam pisze. Nie rozumie po polsku to ju z czas sie uczyc. Ten jezyk będzie potrzebny.

Wszyscy będą się uczyć polskiego. Tramp nie rozumie roli, która mu dał Bóg i pokazuje w Izraelu jaki on jest ważny dla tego kraju. To ja jestem ważny. Ja jestem synem Boga. Ja jestem Bogiem.

Tramp jest tylko aktorem. Tramp jest do tego na Ziemi, zeby grac w moim teatrze. Jezeli będzie źle grał to go zastapi Hilary. Co tam sie dzieje w USA? Tak dalej nie może być! Tramp musi poznać swoją role w tym teatrze.

Ja bardzo lubie Kraków. Ja tam budowałem supermarket Billa. Krakowiacy dali mi role kierownika budowy. Teraz oni moga dać rolę dla Trampa. On musi poznac swoja rolę. On bedzie miał rolę w przedstawieniu Wesele Wyspiańskiego (W,W) i reżyserem chyba byl Andrzej Wajda (W).andrzej-wajda1 Lubię jego filmy. Tramp zagra chama w tym przedstawieniu. On nie rozumie po polsku, a wiec musi mu ktoś to przetlumaczyć. co będzie mówił do niego inny aktor z Krakowa.
transferirMiałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór:
czapkę wicher niesie,
róg huka po lesie,
ostał ci się ino sznur,
ostał ci się ino sznur.
wesele__wyspianskiegoTrzeba Trampowi to tak przetłumaczyc, zeby on zrozumiał, co sie dzieje dookoła niego. Musi zrozumiec swoja role na Ziemi. Ja dzisiaj rano cos zrozumiałem bardzo ważnego Tramp mi jakos nie pasował do tego mojego teatru. 13220915_965781583518075_875185464838460782_nPrzede wszystkim nie pasował mi jego wzrost. Ja lubie wysokie ale kobiety. Mi sie podobała jego córka. Bardzo mi sie podoba jego córka. Wydawało mi się, że Bóg sie pomylił. Myslałem, ze to Hilary bedzie wybrana do współpracy ze mną. Obama dobrze rozumiał jego rolę. Dzisiaj rano zrozumiałem. transferir-1Bóg nie moze sie mylić. Bóg sie nie myli. Ja sie równiez nie pomyliłem. Królem USA będzie….. Tramp. Królowa USA bedzie Ivanka Tramp.nordstrom_hits_back_after_white-d15f10494a99bef85654726cf35b0dc6 Aż mi się przyjemniej zrobiło. Słońce zaczęło świecić. Humor mi sie od razu poprawił. Ivanka bedzie królową. Donald bedzie ksieciem w radzie królewskiej. Senat jest niepotrzebny. Oni nie rozumieja po polsku i nie chcą sie uczyc. Wałęsa tam z nimi rozmawiał ale oni nic nie rozumieli. Mówił jak do chińczyków. Uśmiechali sie tylko. 028248_r2_620Teraz mamy system, w ktorym nic nie mozna zmienić, jezeli pozostawimy tych chińczyków w senacie amerykanskim. System, który jest przeciw Bogu. Zwierzeta rysuja swastyki i robią, co chcą. Tramp musi sie zgadzać i niedługo bedzie musial się zgodzić na dodatkowe żądania gejów. Niedługo go zgwałcą. Tak jak zgwałcili Obamę. z19684741Q.jpgIvanka musi byc królowa i to szybko. Ja jej będę pomagał. Teatr na stadionie 14 lutego ten sam tylko dwie role sie zmieniły. Donald niesie korone dla Ivanki. Ja nakładam korone na głowę Ivanki. Od razu czuję się przyjemniej. To jest właśnie to! Królowa Angli Elzbieta, królowa Francji Aleksandra, Królowa USA Ivanka.

Moge pracować w tym towarzystwie. Żadna z nich nie może byc gejem. Żadna z nich mnie nie zgwałci. Jezeli scena w Warszawie nie bedzie gotowa ja wezme inna pracę w Holandii. Muszę się nauczyc tego języka lepiej. article-2330919-19feaad5000005dc-943_634x782Musze pojechac tam, bo przez telefon nic nie załatwię. Jest pod kontrolą. Ja rozumiem, że oni chcą zebym miał inna pracę. Ale ja tego nie moge akceptować. Przygotowanie sceny w Warszawie. To jest proste zadanie. Nie bedzie wykonane. Czy bedą wykonane inne zadania w Polsce, które ja im dam. Nie będą. Ja przegram jak Jezus. Ja nie chcę tego!!!

